Echt niet. Er is alleen een eerste prijs. Het gedicht van bolke en bolkequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, de andere plekken in de score gelden ook.
6500 vandaag.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen is met dit weer echt een klus joh, wat de fuck
485quote:
In de vroege morgen doen GT dan is het nog niet zo warm.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen is met dit weer echt een klus joh, wat de fuck
Rennen gaat niet lukken meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
485
Maar die 5KM die ik vanmorgen heb gerend zit daar niet bij, want dan neem ik mijn telefoon niet mee. Geen idee hoeveel stappen dat zijn
Misschien ook gewoon too much om daar mee te beginnen in deze hitte.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:47 schreef Grotetijd het volgende:
[B]Vanaf 0 beginnen met conditie opbouwen en de 5k stappen halen[_b] is met dit weer echt een klus joh, wat de fuck
En nu in het Nederlands 🤣quote:
Door het zweten val je wel af 😉quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon too much om daar mee te beginnen in deze hitte.
Ik weet.quote:
Potjansnotterkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |