Ik heb yolanthe gekeken vandaag. Heb jij die al gezienquote:
Ze heeft ook een onlyfans kwam ik gisteren achter, spicey stuff wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb yolanthe gekeken vandaag. Heb jij die al gezien
Jussie was er even klaar mee helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze heeft ook een onlyfans kwam ik gisteren achter, spicey stuff wel.
Je mist er niets aan als je niet kijkt.quote:
Die zit in de verkeerde chatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dit nou weer
Ik vraag aan iemand wat diegene heeft gegeten? Krijg ik terug "wat voor dag is het?"
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je niet kijkt.
Vrijdag frietdag.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dit nou weer
Ik vraag aan iemand wat diegene heeft gegeten? Krijg ik terug "wat voor dag is het?"
AaNdAcHtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die een serie over zichzelf uitbrengen.....
Naja, de Kardashians heeft het geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk het jaquote:
Dat had er niets mee te maken volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.
Daar was ze voor gevraagd. Maar ik persoonlijk vond het heel nepquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |