O oké. Meestal staan de ogen raar van een selfie. Maar dat vind ik hè.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom op![]()
Dan gaat alles uitquote:
Ik heb sowieso 1 raar oogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Meestal staan de ogen raar van een selfie. Maar dat vind ik hè.
Nou ja. Technisch gezien welquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Technisch gezien welIk heb zo'n Apple Carplay unit in de auto. Maar ik heb m'n Radio en DAB Antennes niet aangesloten dus ik kan geen radio luisteren tenzij ik af en toe en app aangooi
Meen je nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaid
Als je er maar door kijken kan ☺️quote:
Lang geleden dat je er was.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles goed en hallo
Mijn gok is dat 'ie het huidige beleid (dat DTS in de avond random dicht gaat) niets vind.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?
Ja echtquote:
Dat wel hahaquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaid
Hij was nooit laat online... Dus zal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn gok is dat 'ie het huidige beleid (dat DTS in de avond random dicht gaat) niets vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |