Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.quote:
quote:
Dat verklaard het. Vind selfies nooit mooi. Ogen staan dan altijd vreemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, en dan van dichtbij de oog foto gemaakt
O zou kunnen komen hier zoveel foto’s voorbij.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ben twee maanden geleden ook hier geweest. Heb ik toen ook foto's van geplaatst.
Klopt, soms ontkom je er niet aan en kun je niet overal de ogen voor sluiten, maar ik kies ervoor om niet constant alles te volgen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.
Nou indd. Nu maar van genietenquote:
Of kop in het zand stoppen. De wereld staat in brand. Daar ontkom je niet aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook. Ignorance is bliss zeggen ze.
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom opquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat verklaard het. Vind selfies nooit mooi. Ogen staan dan altijd vreemd.
Hey LYLTquote:
Nou ik heb het fris, lig onder een plaidquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn selfies juist wel. Als een ander een foto maakt van mij sta ik er stom op![]()
Precies dat.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Klopt, soms ontkom je er niet aan en kun je niet overal de ogen voor sluiten, maar ik kies ervoor om niet constant alles te volgen.
Na die fles ben je wel opgewarmdquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik heb het fris, lig onder een plaid
Je hebt geen radio ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat.
Heb in de auto geen radio, luister vooral spotify in de auto dus óf het is een podcast naar keuze of muziek.
Als ik met vrienden in de auto zit wil ik soms via Tune-In Radio een zender opzetten, en dan krijg je af en toe wat mee van 't nieuws. Maar die 1e x per maand dat dat is ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |