Wat een gek idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek - maanden lang constant maar posten..... Pffff.
Kom maarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noem mijn broeder geen gek of we gaan matten!
Dan krijg je met de rode schoenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noem mijn broeder geen gek of we gaan matten!
Niemand snapt het.quote:
Zijn net stiletto's..quote:
RedShoe brengt zijn muis in stelling ....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak je stuk met mijn toetsenbord
Auw.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik maak je stuk met mijn toetsenbord
Belachelijk dat je dat niet weetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oh blijkbaar is "vrijdag altijd soep dag" en had ik dat moeten weten.
Oke
LYLT neemt zijn joystick in de hand!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RedShoe brengt zijn muis in stelling ....
Mensen die boos worden als je eens iets niet weet....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oke
oeh. Die kan heel fout klinkenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT neemt zijn joystick in de hand!
Boos worden is sowieso dom en zonde van je energiequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die boos worden als je eens iets niet weet....
ZEGquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boos worden is sowieso dom en zonde van je energie
Ja echt he. Wat ben ik toch een eikelquote:
Wees zuinig met energie. Is veel te duurquote:
Je kan het beschouwen als een grapje he i.p.v. zo zwaar tillen aan een reactie wat voor een dag het is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:54 schreef Grotetijd het volgende:
Oke
Echt hè dat hoor je toch te wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt he. Wat ben ik toch een eikel
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar ben sinds kleine maand nu voor de 2e keer achter elkaar online hier en mis mijn mattie hier nu al... Watskebeurt? Niks mee gekregen want was ver weg. Waar is Jussie?
is volgens mij al eeuwen niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die schoot mij ook in gedachten.
Dat zei ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
'Vrijdag visdag' was het volgens mij altijd.
VOor de katholiekequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.
ahhhh. Dat wist ik niet. Ja dan heeft hij wel wat andere dingen aan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij weten maar een paar mensen hiervan, maar hij is vader geworden van een 3de kind. Een jongetje.
Ja, want dan kwamen de vissers weer terug van zee. Dus vrijdag was de vis het verstequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ahhhh. Dat wist ik niet. Ja dan heeft hij wel wat andere dingen aan zijn hoofd.
DevAiquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom het vrijdag visdag is. Maar ik vond mijn uitleg wel goed
Wat leuk voor hem.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
“vrijdag visdag” is net zo’n klassieker als “woensdag gehaktdag”! De uitdrukking komt voort uit een oude katholieke traditie: op vrijdag werd vlees vermeden als vorm van boetedoening en soberheid. In plaats daarvan at men vis, dat als eenvoudiger en minder luxueus werd beschouwd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom het vrijdag visdag is. Maar ik vond mijn uitleg wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |