Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.quote:
Ik strijk allesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan @:fogel uit de stats halen, maar dan krijg ik natuurlijk weer een hoop gejank over me heen. Dus ik wacht wel tot @:swj mij of @:bondage vraagt om dat te doen
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.
Nee dat doe ik niet. Die vouw ik heel strak op.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoeken
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondagequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.
Ja precies, het is eigenlijk een vorm van stoomstrijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattig
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondage
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de tabel verwijderen.
Whuuut?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Ja sorry dat ik je wakker maak 🤣🤣🤣quote:
Wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoeken
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beter
Bondage zou waarschijnlijk ook zoets kunnen doen, maar te veel werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de hoofdtabel verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |