Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.quote:
Ik strijk allesquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 1 shirt en 1 broek gestreken
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan @:fogel uit de stats halen, maar dan krijg ik natuurlijk weer een hoop gejank over me heen. Dus ik wacht wel tot @:swj mij of @:bondage vraagt om dat te doen
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Strijken als het wasgoed nog een beetje nat is gaat werkelijk veel beter dan als het al droog is.
Nee dat doe ik niet. Die vouw ik heel strak op.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoeken
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondagequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn teller staat Fogel inmiddels in de excluded_users tabel, samen met Dotteke sp3c en SwJ.
Ja precies, het is eigenlijk een vorm van stoomstrijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel zelfde effect als je stoomt. Dan wordt het ook weer nattig
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fogel doet nog gewoon mee hoor. Die heeft alleen gezegd haal mijn punten er maar af tegen Bondage
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de tabel verwijderen.
Whuuut?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Ja sorry dat ik je wakker maak 🤣🤣🤣quote:
Wtfquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch Zolang het de nr 1 plaats niet beïnvloed. De rest daaronder is toch geen prijs.
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik strijk alles
Ook beddengoed en stofdoeken
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed bezig! Gestreken beddengoed slaapt toch net iets beter
Bondage zou waarschijnlijk ook zoets kunnen doen, maar te veel werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja maar die punten kan ik er niet apart afhalen.
Dan moet ik die ene post van Fogel uit de hoofdtabel verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |