SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Iemand raakte me aan".
"Ik ben aangerand"!!!!
Note gegeven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Hmm heb perongeluk mijn reactie gerapporteerd
En daar keihard uitgelachen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.
Haha. Je postte door het slotje heen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.
vaak genoeg dat ik iemand wil quoten en dan mis klik.quote:
Dat weet ik niet. De arme jongen werd netjes gevraagd of het waar was. Die schrok er wel van en had uitgelegd hoe het zat. Zaak afgedaan. Die vrouw was ook niet het helderste licht. Die liet op een drukke zomeravond de tas met wisselgeld liggen bij haar kraam terwijl ze naar de wc ging.quote:
t zijn ook erg kleine knopjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vaak genoeg dat ik iemand wil quoten en dan mis klik.
Oh echt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha. Je postte door het slotje heen.![]()
Ik kijk wel uit om iemand aan te raken
Gelukkig. Dit soort wijven hebben dus de potentie om iemands leven compleet om zeep te helpen, van voor tot achteren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De arme jongen werd netjes gevraagd of het waar was. Die schrok er wel van en had uitgelegd hoe het zat. Zaak afgedaan. Die vrouw was ook niet het helderste licht. Die liet op een drukke zomeravond de tas met wisselgeld liggen bij haar kraam terwijl ze naar de wc ging.
Dat deed ze bij haar man ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit soort wijven hebben dus de potentie om iemands leven compleet om zeep te helpen, van voor tot achteren.
In Frankrijk nietquote:
echt niet, daar spring ik gewoon voor. pak ik de ban welquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bitterbal krijgt miss wel een ban hierdoor
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed ze bij haar man ook
oh johquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
een bericht editten en dan een mention er in toevoegen werkt niet @:bitterbal
daar krijgt de ander geen melding van
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bitterbal krijgt miss wel een ban hierdoor
staat de airco al goed te loeien bij je?quote:
Ik ken het verhaal van een meisje die extra uitleg vroeg aan een mannelijke leerkracht en dat kreeg in een verder lege lerarenkamer. Ze beschuldigde hem van iets en hij raakte z'n baan en gezin kwijt voor de waarheid boven kwam. Je bent nooit veilig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon nooit mensen aanraken. Nooit problemen.
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat de airco al goed te loeien bij je?
Goed bezigquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.
Pvda/glquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.
Ja, ik ben met een open geest de campagnetijd in gegaan, want ik ben echt het spoor bijster, maar die partij heb ik als eerste alweer uitgesloten. En niet zo'n klein beetje ook.quote:
Je bent terugquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat plinten die vastgetimmert moeten worden.
Toen ik net in mijn eerste jaar docentschap zat, hielp ik 2 meisjes na school. Jaar of 12, 13. Ze misten namelijk de lessen door externe afspraken, maar wilden wel graag de stof meekrijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van een meisje die extra uitleg vroeg aan een mannelijke leerkracht en dat kreeg in een verder lege lerarenkamer. Ze beschuldigde hem van iets en hij raakte z'n baan en gezin kwijt voor de waarheid boven kwam. Je bent nooit veilig.
Ga maken danquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van een meisje die extra uitleg vroeg aan een mannelijke leerkracht en dat kreeg in een verder lege lerarenkamer. Ze beschuldigde hem van iets en hij raakte z'n baan en gezin kwijt voor de waarheid boven kwam. Je bent nooit veilig.
Een lege bankquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Morgen krijg ik alle foto's , dan gaat het snel op funda
[ afbeelding ]
ze heeft overal impressie plaatjes bij gemaakt
[ afbeelding ]
Watquote:
Ziet er mooi ingericht uit. Uit het raam zie je water?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Morgen krijg ik alle foto's , dan gaat het snel op funda
[ afbeelding ]
ze heeft overal impressie plaatjes bij gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
ja die had ze nog niet gestuurd, wel de slaapkamer. Kijk uit op de maasquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ziet er mooi ingericht uit. Uit het raam zie je water?
quote:
Damn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wil ballie het voor een vriendenprijsje aan jou verkopen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
Iets zegt me dat zo'n appartement nu voor een veelvoud weggaat van het bedrag waar je het voor gekocht hebt. Zit ik er ver naast?
Ik maak wel winst jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
Iets zegt me dat zo'n appartement nu voor een veelvoud weggaat van het bedrag waar je het voor gekocht hebt. Zit ik er ver naast?
Lol.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil ballie het voor een vriendenprijsje aan jou verkopen?
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.
heeft balletje geen last vanquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.
Niet iedereen is een Thaibal.quote:
Ligt eraan wanneer je het gekocht hebtquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
De truc is om naar Thailand te verhuizen begreep ik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
en vooral voor hoeveelquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je het gekocht hebt
Was best een goede deal toen ik deze kocht. Moest wel veel aan gebeuren maar constructief prima in orde. Verbouwingen hebben bij elkaar iets meer dan een ton gekost maar door de overwaarde kon dat deels bij de hypotheek op en zoveel extra kost me het niet per maand.quote:
Aha. Ja, geen idee wat de huizenprijzen daar doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om naar Thailand te verhuizen begreep ik.
preciesquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere euro meer is toch weer een bord sushi in Thailand er bij.
een schijntje vergeleken met nlquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Aha. Ja, geen idee wat de huizenprijzen daar doen
Ja, overwaarde genotquote:
Hier ook. En die blijven we lekker drukkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hier hetzelfde ja, huizen hier in de straat gaan echt voor flink meer weg dan toen kerel het kocht, alleen wat we zouden willen is óók flink duurder. Dus tsja.
Grootste voordeel is de relatief lage maandlasten.
Klinkt toch beetje als een matige deal.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je mijn tuin doet krijg je een tosti nadien
Ik ging kijken of er nog een recent verkochte soortgelijke op Funda stond. Uitgaande van die vraagprijs zitten we nu op 2 ton overwaarde.quote:
Ook geen slecht vooruitzicht.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken of er nog een recent verkochte soortgelijke op Funda stond. Uitgaande van die vraagprijs zitten we nu op 2 ton overwaarde.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt toch beetje als een matige deal.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:21 schreef bondage het volgende:
[..]
BeterZijn hier ook volstrekt doorgeslagen wat dat betreft...
Staan soms halve ruines te koop waar gewoon een half miljoen voor wordt gevraagd. En het wordt nog verkocht ook...quote:
Ik woon en werk in de randstad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Staan soms halve ruines te koop waar gewoon een half miljoen voor wordt gevraagd. En het wordt nog verkocht ook...
@bitterbalquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:28 schreef bondage het volgende:
Maar goed, eerst even naar Duitsland om te tanken, heb morgen weer lange reis voor de boeg. En daarna bitterballen scoren.
Zie daar minder halve ruïnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uitquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon en werk in de randstad.
Tja.
Nee, als je hier een krot voor een half miljoen wilt moet je het filter open laten voor garageboxen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie daar minder halve ruïnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uit
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, als je hier een krot voor een half miljoen wilt moet je het filter open laten voor garageboxen.
Je zal er maar wonen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef Koen66 het volgende:
Ah schietpartij, altijd wat te doen in Sweet Lake
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boodschappen bij de Lieddell gedaan. Water werkt weer hier. Was vanwege gepland onderhoud een paar uur afgesloten. Stond een toilewagen buiten voor de mensen die moesten pissen/schijten...
Geen idee wat de reden is..... Maar dat zou goed kunnen. Hoewel dat van laatst maar 1 malig was, de vorige keer was ergens vorig jaar...quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?
ah okequote:Op donderdag 19 juni 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee wat de reden is..... Maar dat zou goed kunnen. Hoewel dat van laatst maar 1 malig was, de vorige keer was ergens vorig jaar...
"Opknapper."quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie daar minder halve ruïnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uit
Al een andere baan gevonden?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Het gesprek waarin ik waarschijnlijk ga mededelen dat ik na 8 jaar het bedrijf ga verlaten is ingepland
Zit daar echt niet op te wachten
Dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek en nog wat laatste vragen die ik heb stellen. Ik ga niet meteen daar tekenen, maar ik acht de kans dat m'n huidige werkgever daar niet tegenop kan wel heel hoog in.quote:
Stroomstoring incomingquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaap Olst bereikt. Nu komt het moeilijkste stuk. 10 km enkelspoor. Wish me luck
Een wereldgozer woont in elk land.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bloedhitte? Woon ik in een ander land?
Provinciekereltje nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een wereldgozer woont in elk land.
Berm brand incomingquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaap Olst bereikt. Nu komt het moeilijkste stuk. 10 km enkelspoor. Wish me luck
Of het aanbod moet echt dusdanig mager zijn dat m'n huidige werkgever er wel tegenop kan. Maar dat denk ik niet. Er moet gecompenseerd worden voor het opgeven van mijn 5 minuten reistijd en de zeer vertrouwde omgeving waar ik enorm op m'n plek ben.quote:
Lekkere stukjes kotskaasquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lidl.nl/p/verse-pizza-formaggi/p10000352
Speciaal voor @:essnhills en @:4everblackeyed met Godgonzola
Drie keer raden wat er nu niet werktquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ik moet in de komende twee dagen ook maar even motivatie zoeken om de barbecue in elkaar te zetten.
In een koelbox met grendel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?
quote:
Weet waarvoor je het doetquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ik moet in de komende twee dagen ook maar even motivatie zoeken om de barbecue in elkaar te zetten.
Dat ben ik nietquote:
Mwah ze steelt niet zo snel eten. En denk dat ik er toch iets over heen doe ivm vliegen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?
waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een hele doos met vaatwastabletten kwijt
snackbarquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom thuis. Vergeten vlees voor het avondeten uit de vriezer te halen.
Gelijk een nieuwe gehaald?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
sjow de nieuwe mikro waavé staat op zijn plek
Op de plek waar ik het gelaten hebquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar heb je hem voor het laatst gezien?
'Vergeten'.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom thuis. Vergeten vlees voor het avondeten uit de vriezer te halen.
jah.quote:
Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaanderquote:
Heeft wel watquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaander![]()
[ afbeelding ]
Helaas geen foto's van de binnenkant.
https://www.funda.nl/deta(...)3990882/media/foto/2
Je koopt het land, niet de bouwval.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, iets zuidelijker maar toch een mooie vrijstaander![]()
[ afbeelding ]
Helaas geen foto's van de binnenkant.
https://www.funda.nl/deta(...)3990882/media/foto/2
Tragisch welquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Paul is inmiddels ook gevonden. Nadat zijn vrouw eerder vandaag al bekend was te zijn gevonden.
Misdrijf is uitgesloten wordt er aangegeven
En dan dit: Erfpachtcanon grond ¤ 12.250,- per jaarquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je koopt het land, niet de bouwval.
Erfpacht?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je koopt het land, niet de bouwval.
Boeiend, straks geld ZATquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een hele doos met vaatwastabletten kwijt
Witgewassen?quote:
Snap ikquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.
heb hem vandaag niet nodig... maar vind het best prettig om het te hebben in case of...
Ja, ik lees het in het topic..quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Paul is inmiddels ook gevonden. Nadat zijn vrouw eerder vandaag al bekend was te zijn gevonden.
Aawquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
Wat moet er veranderen? Misschien mobiel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
Hoe kun je trouwens je eigen post rapporteren? Bij mijn eigen posts staat geen rapporteerknop
Schijnbaar koop je het land nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan dit: Erfpachtcanon grond ¤ 12.250,- per jaar
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomtquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat moet er veranderen?
Ohw zoquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomt
1 die bij expert in de winkel stondquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Welke heb je gekocht?
Wij zitten al maanden te twijfelen om er eentje te kopen. We hebben nu alleen een oven en airfryer en toch mis ik de magnetron. Het is maar sporadisch maar toch
@bitterbal hoe dan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets, vroeg het me alleen af gezien sommige dat soms overkomt
Je eigen posts kun je zelf editten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
Hoe kun je trouwens je eigen post rapporteren? Bij mijn eigen posts staat geen rapporteerknop
bal had haar eigen post gerapporteerd in vorige topic. daar slaat de TT ook opquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eigen posts kun je zelf editten.
Of gewoon een kwart seconde NADENKEN
Ja maar ik hoef niets te editten of te rapporterenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eigen posts kun je zelf editten.
Of gewoon een kwart seconde NADENKEN
Erfpacht in de grote binnensteden is nog wel wat voor te zeggen, maar dit is gewoon diefstalquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd mooi dat soort adders wat hun kop ruim boven het gras uitsteekt.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
En dan dit: Erfpachtcanon grond ¤ 12.250,- per jaar
even gespiekt maar idd in de nieuwe layout mobiele weergave kun je jezelf rapporterenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niets te editten of te rapporteren![]()
En misschien dat het met de mobiele template inderdaad wel kan.
Ja is ook zo, ik denk soms waarvoor zou ik hem gebruiken, nouja o.a. zoiets dusquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 die bij expert in de winkel stond![]()
ik heb geen losse oven, wel een ninja, das ook soort van oven en kan airfryen en zulks... maar daar past geen diepvriespizza in bijv...
en stiekem vind ik het makkelijk brood te ontdooien smorgens in 10 seconden
Superpowers.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
bal had haar eigen post gerapporteerd in vorige topic. daar slaat de TT ook op
Ah ja, heeft een ontwerper blijkbaar geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
even gespiekt maar idd in de nieuwe layout mobiele weergave kun je jezelf rapporteren
Kink Distortion? Klinkt vast heel goed op de buizenversterker.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van mijn favoriete Ballads op Kink DIstortion
(Alterbridge - In Loving Memory)
gaat over het overlijden van de moeder van de gitarist...
ach het is wel een leuke gimmick om het te kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, heeft een ontwerper blijkbaar geen rekening mee gehouden
@bitterbalquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:18 schreef bondage het volgende:
Bitterballen waren lekker. Wel gehemelte verbrand dus morgen weer losse vellen eraan hangen
quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Kink Distortion? Klinkt vast heel goed op de buizenversterker.
Ik gebruik vooral streamingdiensten maar zal straks even gaan checken wat het is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Metal thema kanaal van Kink en dan metal breed genomen. Van Metalcore tot de wat traditionelere metal van Black Sabbath/Dio/Metallica en Iron Maiden. En net dus Alter Brigde...
Ik luister via DAB+quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral streamingdiensten maar zal straks even gaan checken wat het is.
Zie dat ze ook een stream aanbieden, komt wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister via DAB+
Nu Airbourne![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
echt geen idee waar jullie het over hebben
Een collega van mij heeft een tijd in Costa Rica gewoond en heeft daar ook een kind...quote:
Ze hebben daar wel verstand van lekkere koffiebonenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een tijd in Costa Rica gewoond en heeft daar ook een kind...
Wh0000tquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Google agenda daar staat mijn familie idd ook in. Ow en @:yvonne ook.
Als er iemand hier is van wie ik verwacht dat hij overal de folie op laat zitten is hij het wel.quote:
krimpfolie om alle onderdelenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er iemand hier is van wie ik verwacht dat hij overal de folie op laat zitten is hij het wel.
hihahoquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er iemand hier is van wie ik verwacht dat hij overal de folie op laat zitten is hij het wel.
En als het er niet op zit breng ik het wel aanquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb een broertje die het neurotisch voor mij laat verdwijnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, is een ding. Laat het ook altijd op displays zitten
Ik moest even zoeken naar het filmpje, maar dit deed me denken aan een distortionmodule die in m'n modulaire synthesizer zit. Omdat HV relevant.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Kink Distortion? Klinkt vast heel goed op de buizenversterker.
Sommige vinden het juist leuk om het te verwijderenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een broertje die het neurotisch voor mij laat verdwijnen
Dat is nieuw voor mij. Ken het alleen van thermionische kleppen in klasse A maar nog niet op deze manier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken naar het filmpje, maar dit deed me denken aan een distortionmodule die in m'n modulaire synthesizer zit. Omdat HV relevant.![]()
[ afbeelding ]
Distortion door het signaal naar 3kV te brengen en door een xenonbuis te pompen.
Het klinkt ook superranzig. Het is geen hifi of mooie even-orde harmonische buizenvervorming.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Ken het alleen van thermionische kleppen in klasse A maar nog niet op deze manier.
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.quote:
Ik ga eens zoeken naar een voorbeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het klinkt ook superranzig. Het is geen hifi of mooie even-orde harmonische buizenvervorming.
Ik vond em wel leukquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.
maar het hoekje is aan gepeuterdquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige vinden het juist leuk om het te verwijderen![]()
Maar ik laat het serieus zo lang mogelijk zitten. Op een gegeven moment begint het los te laten en moet het helaas wel eraf.
ik ben iemandquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.
rvs niet lekkerder dan wit?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar begint het los te laten helaas. Vermoedelijk gebeurd tijdens schoonmaken
RVS krasvrij houdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad maar zolang ik dat rvs krasvrij kan houden...
toen de mikro waavé van zijn plek ging zag ik dat zelfs aan de zijkant het RVS krasjes had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Totdat er vuil en vocht onder dat folie komt omdat het los begint te laten en het lekker gaat schuren tussen het rvs en foliequote:
Kijk, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon heeft zelfs het folie er nog om heen terwijl hij ook in het hoesje zit
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er vuil en vocht onder dat folie komt omdat het los begint te laten en het lekker gaat schuren tussen het rvs en folie
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zittenquote:
Daarom heb ik ook liever geborsteld rvs of aluminium in de keukenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen de mikro waavé van zijn plek ging zag ik dat zelfs aan de zijkant het RVS krasjes had.
Je hebt dezelfde?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zitten
En, en, en?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zitten
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen folie er opquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon heeft zelfs het folie er nog om heen terwijl hij ook in het hoesje zit
geen geen dus wel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen geen folie er op
op de achterkant van mijn telefoon staan plaatjes hoe het pinnetje van de simkaarthouder werktquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen geen folie er op
Die ik hiervoor had was dezelfde maar helaas defect geraakt en daar was de folie wel al vanaf. Plaat zat onder de krassen...quote:
Dan is die nog nieuw zekerquote:
Dat was er eentje teveelquote:
zo zo, nog geen 4 minuten. Crybabyquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:50 schreef sacha het volgende:
jong0ns, Ama heeft het topiek doodvermoord
Normaal doet @Koen66 dat altijdquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:50 schreef sacha het volgende:
jong0ns, Ama heeft het topiek doodvermoord
Ja die komt dan om 00:45 een keertje binnenvallenquote:
Redelijk wel.quote:
Wat had hij gezegd?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
@:ettovanbelgie heeft weer eens volledig gelijk.
Een wijs man zei ooit eens: Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
We weten het nu dus zeker. Links Nederland is volledig krankzinnig geworden.
Deze motie is een schande en een smet op de Nederlandse politieke geschiedenis.
Zoals ik al eerder zei: we hebben hier te maken met een sekte, een onzalig huwelijk tussen rood en groen dat enkel nog in Palestina kan denken, en daarbij, wat de linkse partijen betreft, de eigen wortels radicaal verloochent.
Bang zijn voor de PVV en de dreiging van deze volstrekt cultische beweging niet in willen zien... Bespottelijk.
Gelukkig heeft hij dat niet hier gezegdquote:
Vlug, post een foto van je hond.quote:
Nou je gaat er bijna naar verlangen he.quote:
haha ik heb gereageerd. Zal zo wel geknipt en een note wordenquote:
Mooi moment om te ontdooien wel. Eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo veel ijsvorming in m'n vriezer dat ik m'n bakjes niet meer kan stapelen. Kutzooi.
zit je doos er ook in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo veel ijsvorming in m'n vriezer dat ik m'n bakjes niet meer kan stapelen. Kutzooi.
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om te ontdooien wel. Eigenlijk.
Ja dat heb ik ook ja. Gewoon veel koelpatronen in de diepvries leggen van tevoren en zo. Dan kan je daar de koelkast mee helpen koelen. En de koelkast zo weinig mogelijk open doen. Het is maar een paar uurtjes bij dit soort temperaturenquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.
dan doe je de koelkast dicht. laat je die deur goed dicht. doe je de deur van de vriezer open en haal je de stroom er even een half uur af. moet je nog wel zelf een beetje extra werk doen maar dan is je koelkast als je die weer een uur aan hebt gewoon zoals die was.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.
Maar dat is goorquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lidl.nl/p/verse-pizza-formaggi/p10000352
Speciaal voor @:essnhills en @:4everblackeyed met Godgonzola
Hans Wiegel is dood.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik zeg hier ook echt niets meer over politiek.
verstandig iddquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Op de factuur noemen ze het letterlijk zelf "installatiefout"
Morgen maar ff net mailtje terugsturen dat ik dat niet ga betalen.
Ik denk dat iedereen wel ongeveer snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrijwel nooit. Ik heb er ook helemaal geen kennis over/van...quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das mooiquote:
dat klinkt als een echte strafquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das mooi
Ik was bij broer en schoonzus eten
Pasta met champignons en spekjes, met watermeloen met munt en feta erbij
Labiel, borderline waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging vanmiddag mijn bed verschonen en iemand (noem geen namen maar het heeft 4 pootjes) ging uitgebreid op bed liggen zodat ik extra moeite moest doen om de lakens er af te halen.
Paar uur later ging ik even naar de BBQ en die lieve schat heeft 20 min bij de deur lopen janken enzo.
En nu is hij weer plak, want bang dat ik weer weg ga.
Hij is geen labieldor of bordercollinequote:
Zekerquote:
Top2000quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja @:Slechtewoordgrappen halen we rondom het WK darts wel weer van zolder
Ik maak nooit slechte woordgrappenquote:
Slechte woordgrappen zijn juistquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maak nooit slechte woordgrappen
Wie weet waar Guus Meeuwis?quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen zijn juist
Dan bedoel ik dus
• Doet Brian May?
• Wel erg Phil Collins in de lijst
• Ik denk dat dit Elvis
• Gelukkig komt Otis Redding brengen..
[
I knowquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slechte woordgrappen zijn juist
Dan bedoel ik dus
• Doet Brian May?
• Wel erg Phil Collins in de lijst
• Ik denk dat dit Elvis
• Gelukkig komt Otis Redding brengen..
[
Gewoon op Fles manier terug reageren 'degene die deze factuur heeft durven sturen is zelf een installatiefout'quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Op de factuur noemen ze het letterlijk zelf "installatiefout"
Morgen maar ff net mailtje terugsturen dat ik dat niet ga betalen.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Ik bedoelde dat de woordgrappen niet slecht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |