Aha. Ja, geen idee wat de huizenprijzen daar doenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om naar Thailand te verhuizen begreep ik.
preciesquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere euro meer is toch weer een bord sushi in Thailand er bij.
een schijntje vergeleken met nlquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Aha. Ja, geen idee wat de huizenprijzen daar doen
Ja, overwaarde genotquote:
Hier ook. En die blijven we lekker drukkenquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hier hetzelfde ja, huizen hier in de straat gaan echt voor flink meer weg dan toen kerel het kocht, alleen wat we zouden willen is óók flink duurder. Dus tsja.
Grootste voordeel is de relatief lage maandlasten.
Klinkt toch beetje als een matige deal.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je mijn tuin doet krijg je een tosti nadien
Ik ging kijken of er nog een recent verkochte soortgelijke op Funda stond. Uitgaande van die vraagprijs zitten we nu op 2 ton overwaarde.quote:
Ook geen slecht vooruitzicht.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging kijken of er nog een recent verkochte soortgelijke op Funda stond. Uitgaande van die vraagprijs zitten we nu op 2 ton overwaarde.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt toch beetje als een matige deal.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:21 schreef bondage het volgende:
[..]
BeterZijn hier ook volstrekt doorgeslagen wat dat betreft...
Staan soms halve ruines te koop waar gewoon een half miljoen voor wordt gevraagd. En het wordt nog verkocht ook...quote:
Ik woon en werk in de randstad.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Staan soms halve ruines te koop waar gewoon een half miljoen voor wordt gevraagd. En het wordt nog verkocht ook...
@bitterbalquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:28 schreef bondage het volgende:
Maar goed, eerst even naar Duitsland om te tanken, heb morgen weer lange reis voor de boeg. En daarna bitterballen scoren.
Zie daar minder halve ruïnes dan hier in het noorden. Als je op funda gaat zoeken naar verropte huizen dan kom je hier bijna altijd in het noorden uitquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon en werk in de randstad.
Tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |