Ziet er mooi ingericht uit. Uit het raam zie je water?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Morgen krijg ik alle foto's , dan gaat het snel op funda
[ afbeelding ]
ze heeft overal impressie plaatjes bij gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
ja die had ze nog niet gestuurd, wel de slaapkamer. Kijk uit op de maasquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ziet er mooi ingericht uit. Uit het raam zie je water?
quote:
Damn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van een meisje die extra uitleg vroeg aan een mannelijke leerkracht en dat kreeg in een verder lege lerarenkamer. Ze beschuldigde hem van iets en hij raakte z'n baan en gezin kwijt voor de waarheid boven kwam. Je bent nooit veilig.
Misschien wil ballie het voor een vriendenprijsje aan jou verkopen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
Iets zegt me dat zo'n appartement nu voor een veelvoud weggaat van het bedrag waar je het voor gekocht hebt. Zit ik er ver naast?
Ik maak wel winst jaquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
Iets zegt me dat zo'n appartement nu voor een veelvoud weggaat van het bedrag waar je het voor gekocht hebt. Zit ik er ver naast?
Lol.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil ballie het voor een vriendenprijsje aan jou verkopen?
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.
heeft balletje geen last vanquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zoveel heb je daar niet aan... Mijn huis is in 6 jaar tijd 500.000 meer waard geworden, echter als ik het ga verkopen moet ik ook wat terug en ook andere woningen zijn flink in prijs gestegen.
Niet iedereen is een Thaibal.quote:
Ligt eraan wanneer je het gekocht hebtquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
De truc is om naar Thailand te verhuizen begreep ik.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
en vooral voor hoeveelquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je het gekocht hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |