SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Iemand raakte me aan".
"Ik ben aangerand"!!!!
Note gegeven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Hmm heb perongeluk mijn reactie gerapporteerd
En daar keihard uitgelachen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.
Haha. Je postte door het slotje heen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dit dus heb gehoord toen ik jaren geleden bij de Efteling werkte. Op een andere afdeling had een vakantiekracht een vrouw op de schouder getikt (als schouderklopje dus). Die ging naar haar leidinggevende om te zeggen dat ze was aangerand.
vaak genoeg dat ik iemand wil quoten en dan mis klik.quote:
Dat weet ik niet. De arme jongen werd netjes gevraagd of het waar was. Die schrok er wel van en had uitgelegd hoe het zat. Zaak afgedaan. Die vrouw was ook niet het helderste licht. Die liet op een drukke zomeravond de tas met wisselgeld liggen bij haar kraam terwijl ze naar de wc ging.quote:
t zijn ook erg kleine knopjesquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vaak genoeg dat ik iemand wil quoten en dan mis klik.
Oh echt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha. Je postte door het slotje heen.![]()
Ik kijk wel uit om iemand aan te raken
Gelukkig. Dit soort wijven hebben dus de potentie om iemands leven compleet om zeep te helpen, van voor tot achteren.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De arme jongen werd netjes gevraagd of het waar was. Die schrok er wel van en had uitgelegd hoe het zat. Zaak afgedaan. Die vrouw was ook niet het helderste licht. Die liet op een drukke zomeravond de tas met wisselgeld liggen bij haar kraam terwijl ze naar de wc ging.
Dat deed ze bij haar man ookquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig. Dit soort wijven hebben dus de potentie om iemands leven compleet om zeep te helpen, van voor tot achteren.
In Frankrijk nietquote:
echt niet, daar spring ik gewoon voor. pak ik de ban welquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bitterbal krijgt miss wel een ban hierdoor
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed ze bij haar man ook
oh johquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
een bericht editten en dan een mention er in toevoegen werkt niet @:bitterbal
daar krijgt de ander geen melding van
quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bitterbal krijgt miss wel een ban hierdoor
staat de airco al goed te loeien bij je?quote:
Ik ken het verhaal van een meisje die extra uitleg vroeg aan een mannelijke leerkracht en dat kreeg in een verder lege lerarenkamer. Ze beschuldigde hem van iets en hij raakte z'n baan en gezin kwijt voor de waarheid boven kwam. Je bent nooit veilig.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon nooit mensen aanraken. Nooit problemen.
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat de airco al goed te loeien bij je?
Goed bezigquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.
Pvda/glquote:Op donderdag 19 juni 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment niet, maar hij heeft er al wat uurtjes op zitten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |