Of het aanbod moet echt dusdanig mager zijn dat m'n huidige werkgever er wel tegenop kan. Maar dat denk ik niet. Er moet gecompenseerd worden voor het opgeven van mijn 5 minuten reistijd en de zeer vertrouwde omgeving waar ik enorm op m'n plek ben.quote:
Lekkere stukjes kotskaasquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lidl.nl/p/verse-pizza-formaggi/p10000352
Speciaal voor @:essnhills en @:4everblackeyed met Godgonzola
Drie keer raden wat er nu niet werktquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze gewerkt aan de problemen met het warme water van afgelopen keren?
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ik moet in de komende twee dagen ook maar even motivatie zoeken om de barbecue in elkaar te zetten.
In een koelbox met grendel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?
quote:
Weet waarvoor je het doetquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Ik moet in de komende twee dagen ook maar even motivatie zoeken om de barbecue in elkaar te zetten.
Dat ben ik nietquote:
Mwah ze steelt niet zo snel eten. En denk dat ik er toch iets over heen doe ivm vliegen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al hoe je Hedwig bij het vlees vandaan kan houden?
waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een hele doos met vaatwastabletten kwijt
snackbarquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom thuis. Vergeten vlees voor het avondeten uit de vriezer te halen.
Gelijk een nieuwe gehaald?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
sjow de nieuwe mikro waavé staat op zijn plek
Op de plek waar ik het gelaten hebquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar heb je hem voor het laatst gezien?
'Vergeten'.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom thuis. Vergeten vlees voor het avondeten uit de vriezer te halen.
jah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |