Totdat er vuil en vocht onder dat folie komt omdat het los begint te laten en het lekker gaat schuren tussen het rvs en foliequote:
Kijk, ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon heeft zelfs het folie er nog om heen terwijl hij ook in het hoesje zit
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er vuil en vocht onder dat folie komt omdat het los begint te laten en het lekker gaat schuren tussen het rvs en folie
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zittenquote:
Daarom heb ik ook liever geborsteld rvs of aluminium in de keukenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen de mikro waavé van zijn plek ging zag ik dat zelfs aan de zijkant het RVS krasjes had.
Je hebt dezelfde?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zitten
En, en, en?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik liep net serieus naar de koffiemasjien om te kijken of er krassen op de lekplaat zitten
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen folie er opquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon heeft zelfs het folie er nog om heen terwijl hij ook in het hoesje zit
geen geen dus wel?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen geen folie er op
op de achterkant van mijn telefoon staan plaatjes hoe het pinnetje van de simkaarthouder werktquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon niet eens in een hoesje zitten, en geen geen folie er op
Die ik hiervoor had was dezelfde maar helaas defect geraakt en daar was de folie wel al vanaf. Plaat zat onder de krassen...quote:
Dan is die nog nieuw zekerquote:
Dat was er eentje teveelquote:
zo zo, nog geen 4 minuten. Crybabyquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:50 schreef sacha het volgende:
jong0ns, Ama heeft het topiek doodvermoord
Normaal doet @Koen66 dat altijdquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:50 schreef sacha het volgende:
jong0ns, Ama heeft het topiek doodvermoord
Ja die komt dan om 00:45 een keertje binnenvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |