hihahoquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er iemand hier is van wie ik verwacht dat hij overal de folie op laat zitten is hij het wel.
En als het er niet op zit breng ik het wel aanquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als er iemand hier is van wie ik verwacht dat hij overal de folie op laat zitten is hij het wel.
ik heb een broertje die het neurotisch voor mij laat verdwijnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, is een ding. Laat het ook altijd op displays zitten
Ik moest even zoeken naar het filmpje, maar dit deed me denken aan een distortionmodule die in m'n modulaire synthesizer zit. Omdat HV relevant.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Kink Distortion? Klinkt vast heel goed op de buizenversterker.
Sommige vinden het juist leuk om het te verwijderenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een broertje die het neurotisch voor mij laat verdwijnen
Dat is nieuw voor mij. Ken het alleen van thermionische kleppen in klasse A maar nog niet op deze manier.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken naar het filmpje, maar dit deed me denken aan een distortionmodule die in m'n modulaire synthesizer zit. Omdat HV relevant.![]()
[ afbeelding ]
Distortion door het signaal naar 3kV te brengen en door een xenonbuis te pompen.
Het klinkt ook superranzig. Het is geen hifi of mooie even-orde harmonische buizenvervorming.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Ken het alleen van thermionische kleppen in klasse A maar nog niet op deze manier.
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.quote:
Ik ga eens zoeken naar een voorbeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het klinkt ook superranzig. Het is geen hifi of mooie even-orde harmonische buizenvervorming.
Ik vond em wel leukquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.
maar het hoekje is aan gepeuterdquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige vinden het juist leuk om het te verwijderen![]()
Maar ik laat het serieus zo lang mogelijk zitten. Op een gegeven moment begint het los te laten en moet het helaas wel eraf.
ik ben iemandquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat slechte humor niet voor iedereen is, maar zelden reageert er iemand teleurgesteld.
rvs niet lekkerder dan wit?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar begint het los te laten helaas. Vermoedelijk gebeurd tijdens schoonmaken
RVS krasvrij houdenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad maar zolang ik dat rvs krasvrij kan houden...
toen de mikro waavé van zijn plek ging zag ik dat zelfs aan de zijkant het RVS krasjes had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |