Redelijk wel.quote:
Wat had hij gezegd?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
@:ettovanbelgie heeft weer eens volledig gelijk.
Een wijs man zei ooit eens: Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
We weten het nu dus zeker. Links Nederland is volledig krankzinnig geworden.
Deze motie is een schande en een smet op de Nederlandse politieke geschiedenis.
Zoals ik al eerder zei: we hebben hier te maken met een sekte, een onzalig huwelijk tussen rood en groen dat enkel nog in Palestina kan denken, en daarbij, wat de linkse partijen betreft, de eigen wortels radicaal verloochent.
Bang zijn voor de PVV en de dreiging van deze volstrekt cultische beweging niet in willen zien... Bespottelijk.
Gelukkig heeft hij dat niet hier gezegdquote:
Vlug, post een foto van je hond.quote:
Nou je gaat er bijna naar verlangen he.quote:
haha ik heb gereageerd. Zal zo wel geknipt en een note wordenquote:
Mooi moment om te ontdooien wel. Eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo veel ijsvorming in m'n vriezer dat ik m'n bakjes niet meer kan stapelen. Kutzooi.
zit je doos er ook in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zo veel ijsvorming in m'n vriezer dat ik m'n bakjes niet meer kan stapelen. Kutzooi.
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi moment om te ontdooien wel. Eigenlijk.
Ja dat heb ik ook ja. Gewoon veel koelpatronen in de diepvries leggen van tevoren en zo. Dan kan je daar de koelkast mee helpen koelen. En de koelkast zo weinig mogelijk open doen. Het is maar een paar uurtjes bij dit soort temperaturenquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.
dan doe je de koelkast dicht. laat je die deur goed dicht. doe je de deur van de vriezer open en haal je de stroom er even een half uur af. moet je nog wel zelf een beetje extra werk doen maar dan is je koelkast als je die weer een uur aan hebt gewoon zoals die was.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik dan ook de koelkast uit moet zetten. De vriezer is wel even leeg te krijgen, maar met de koelkast is dat toch wat lastiger.
Maar dat is goorquote:Op donderdag 19 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.lidl.nl/p/verse-pizza-formaggi/p10000352
Speciaal voor @:essnhills en @:4everblackeyed met Godgonzola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |