abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217984168
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Het zeer matige uiterlijk van deze mensen zegt altijd al meer dan genoeg :+
pi_217984182
Netanyahu en Trump is ook wel een soort duivelsverbond qua het beschermen van je eigenbelang om niet achter de tralies te belanden. En ja ik ben het regime van Iran ook liever kwijt dan rijk, maar de manier waarop met name de huidige Israelische regering het nu af denkt te kunnen dwingen kan nog wel eens een hele dure misrekening zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217984195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het zeer matige uiterlijk van deze mensen zegt altijd al meer dan genoeg :+
Een deel van de achterliggende oorzaken van terrorisme zit hem in de lelijkheid van die mensen.

Zet een gymzaal vol met Pro Iran/Hamas en Pro Israël mensen en ik pik ze er feilloos tussenuit.
pi_217984208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Een deel van de achterliggende oorzaken van terrorisme zit hem in de lelijkheid van die mensen.

Zet een gymzaal vol met Pro Iran/Hamas en Pro Israël mensen en ik pik ze er feilloos tussenuit.
_O-
pi_217984220
Volgens betrouwbare polls (dus niet de polls die een X-gebruiker maakt) is de overgrote meerderheid van zowel de republikeinen als de democraten voor het frustreren, vernietigen van Iran zijn nucleaire ambities.

Dus die gehele discussie over dat Trump moet waken voor de diehard Isolationisten bij zijn stemmers, kan ook stoppen.
pi_217984226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:29 schreef klaasweetalles het volgende:

Iran is helemaal niet in staat tot het maken van die bom
Waarom zou Iran niet in staat zijn tot het maken van een kernbom?
pi_217984256
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Hezbollah warns assassination of Iran’s supreme leader would have ‘disastrous consequences’
https://www.timesofisrael(...)strous-consequences/
Ja die zien hun geldstroom opdrogen natuurlijk :+
pi_217984282
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Klaas krijgt altijd gelijk
Nogal wiedes als ze geen toegang krijgen.
  donderdag 19 juni 2025 @ 12:12:24 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217984283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:03 schreef Homey het volgende:

[..]
Valt me ook op bij die pro-pallie demo's in Nederland, de meiden nogal lelijk zijn.
Ik kan dit bevestigen. Als ik er aan de pro-Israël kant tussen ga staan, dan vliegt die vlag van ze spontaan in de fik zo heet ben ik.
pi_217984288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kan dit bevestigen. Als ik er aan de pro-Israël kant tussen ga staan, dan vliegt die vlag van ze spontaan in de fik zo heet ben ik.
:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217984292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:12 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Pics
pi_217984294
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dus iemand mag niet aangeven waar een raket neer is gekomen? :?
Lennard Swolfs had het er gisterenochtend inderdaad over dat dit pas mag gedaan worden wanneer er door het IDF toestemming is verleend.

Die toestemming wordt altijd gegeven, meestal vrij snel, maar pas nadat de Israëlische inlichtingendiensten zelf voldoende informatie hebben om de situatie in kaart gebracht te hebben.
pi_217984313
quote:
[ x ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben benieuwd welke hersengymnastiek de jodenhaters nu uit de hoge hoed gaan toveren. Iran is niet echt te verdedigen :')
Minder dan een week en hier zijn we.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217984316
quote:
[ x ]
Ik snap deze tweet niet. Ik zie geen vlag van het Iraanse regime. En, dat het onvoorstelbaar is dat zo'n demonstratie plaatsvindt slaat nergens op want er zijn vaker demonstraties als Amerika weer eens ergens in dreigt te grijpen. Dit ligt dus in de lijn van het gebruikelijke patroon.

Het is wel lekker ophitsend. Dat dan weer wel.
pi_217984318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:04 schreef theunderdog het volgende:
Volgens betrouwbare polls (dus niet de polls die een X-gebruiker maakt) is de overgrote meerderheid van zowel de republikeinen als de democraten voor het frustreren, vernietigen van Iran zijn nucleaire ambities.

Dus die gehele discussie over dat Trump moet waken voor de diehard Isolationisten bij zijn stemmers, kan ook stoppen.
Heb je hier misschien een linkje van? Ben wel benieuwd naar die data.
pi_217984356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik snap deze tweet niet. Ik zie geen vlag van het Iraanse regime. En, dat het onvoorstelbaar is dat zo'n demonstratie plaatsvindt slaat nergens op want er zijn vaker demonstraties als Amerika weer eens ergens in dreigt te grijpen. Dit ligt dus in de lijn van het gebruikelijke patroon.

Het is wel lekker ophitsend. Dat dan weer wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wauw, ik ben sprakeloos _O-

[ x ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217984369
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Minder dan een week en hier zijn we.
Denk je dat we dit ook in Nederland gaan zien? Vast wel :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217984381
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Denk je dat we dit ook in Nederland gaan zien? Vast wel :Y
Ongetwijfeld helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217984389
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]

Oh, nogmaals gekeken en die linksboven over het hoofd gezien. die was goed verstopt.
pi_217984399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij? Chatgpt.
Jaa ik weet het…

Maar ik hap expres zodat het misschien voor anderen interessante informatie is. In het kader van kwalitatieve informatievoorziening, zegmaar…
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 12:32:22 #96
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217984415
Pand Nederlandse ambassade in Tel Aviv licht beschadigd na Iraanse raketaanval

Tijd voor een oorlogsverklaring?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217984424
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

Nederlands grondgebied! Artikel 5!
pi_217984431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nederlands grondgebied! Artikel 5!
Helaas, terrein Ambassade is nog altijd geen eigen grondgebied, nergens.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217984433
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

Tijd om de Zr.Ms. Bruinvis te laten opstomen richting het midden oosten. Payback. America ehhh Netherlands fuck yeah!
pi_217984560
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt de mensen die juichend in de straten stonden toen er gemartelde Israëlische burgers in pick-up trucks rond werden geparadeerd? De mensen die driftig hielpen met het plunderen van Israëlische dorpen en het gijzelen van Israëliërs?

Zij hebben deze situatie zelf gecreëerd. Er is vele keren een tweestatenoplossing voorgelegd wat men iedere keer van tafel heef geveegd en in 2005 doodleuk Hamas verkoos als hun nieuwe beleidsbepalers. Play stupid games, win stupid prizes.
Als jij meent op deze wijze 2 miljoen mensen over dezelfde kam te kunnen scheren, dan staat dat jou uiteraard vrij. Ik sta daar anders in.

quote:
En mbt de stabiliteit in het Midden-Oosten: is deze juist de afgelopen jaren niet constant in gevaar gebracht door het religieuze regime van Iran? Denk aan hun invloed in landen als Syrië, Libanon en Jemen en tevens de frictie met Saoedi-Arabië.

Met kernwapens achter de hand zou men deze macht en invloed alleen nog maar verder kunnen gaan uitbreiden. Dát werkt destabiliserend en staat vrede in de weg. Het elimineren van hun nucleaire programma en wellicht ook regime change zou juist voor rust kunnen zorgen.
1. Het is maar de vraag of het nucleaire programma daadwerkelijk wordt uitgeschakeld. Daar wordt aan getwijfeld.
2. Regime change is onwaarschijnlijk.

Het is op dit moment koffiedik kijken; we weten niet hoe dit eindigt. Maar ik ben niet op voorhand uitgesproken enthousiast, aangezien zulke omwentelingen zelden een succes zijn in het Midden-Oosten.

Ik zou zelf de voorkeur geven aan een solide deal met Iran, die voorkomt dat het land kernwapens maakt. Dat dit mogelijk is, laat de afgelopen 40 jaar zien. Want zolang wordt al gewaarschuwd voor een Iraanse bom.

Tegelijkertijd zou ik waar mogelijk de Iraanse dissidenten steunen. Want idealiter verdwijnt dat verschrikkelijke islamitische regime van het toneel, maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')