abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217983769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:59 schreef theunderdog het volgende:
https://www.axios.com/202(...)nuclear-program?s=09

'A U.S. official said the Israelis told the Trump administration that while they may not be able to reach deep enough into the mountain with bombs, they may "do it with humans.'
ik moet telkens weer lachen om dit soort blufpraat van trump bullshit administration
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:27:26 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217983782
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 17:46 schreef Dr88 het volgende:

[..]
nog 2 daagjes dan is het klaar.
Toch jammer van die fles wijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217983787
twitter

Documentation from Soroka Hospital after the direct hit

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217983815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wauw, ik ben sprakeloos _O-

[ x ]
Iedereen is klaar met Isreal

Heleboel joden in de rest van de wereld zijn helemaal klaar met Netanyahu en distantiëren zich van Israël op dit moment.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217983825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:20 schreef Ali_boo het volgende:
Wauw, ik ben sprakeloos _O-

[ x ]
Is dit het begin van verbroedering? De isolationisten van Maga willen toch ook dat Iran met rust gelaten wordt, zeker door USA?
pi_217983856
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël is namelijk geen schurkenstaat
:') 14.gif
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juni 2025 @ 11:35:35 #57
284411 crew  heywoodu
pi_217983914
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:
Ga je een keer vroeg naar bed en er gebeurt weer van alles |:(
_O-
pi_217983972
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217983999
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:00 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat is een beetje hetzelfde als denken dat wanneer Poetin dood is we eindelijk rozengeur en maneschijn krijgen, in Rusland. Dat kan, maar de kans is klein. Gewoon omdat je te maken hebt met een debiel en gehersenspoeld volk en dat is in Iran denk ik niet anders.
Ik heb een veel hogere dunk van het gewone Perzische volk dan van de gemiddelde Rus.
pi_217984034
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217984044

Klaas krijgt altijd gelijk
pi_217984050
quote:
Bart Nijman: 'De zorgvuldig voorbereide en secuur gerichte aanvallen van Israël op Iran geven mij een gevoel van hoop'

'Israël is aan het winnen. Ook in Iran. En, vergeef me dat ik dit zo optimistisch kan verwoorden vanuit een veilige haven, maar: hopelijk is deze hoop besmettelijk'

Terwijl westerse mogendheden halfslachtig om de-escalatie smeken, met in hun kielzog onze altijd lafjes kat-uit-de-boom-kijkende vaderlandse kabinetskliek, geven de zorgvuldig voorbereide en secuur gerichte aanvallen van Israël op Iran mij een heel ander gevoel: hoop.

Al meermaals sinds de horreur van 7 oktober 2023 heeft de diep getroffen Joodse staat me verrast, verheugd en een gevoel van goede moed gebracht door hun publieke weerbaarheid, sluwe strategieën en de intense vastberadenheid om hun eigen veiligheid te garanderen.
Want wat een kracht steeg er op uit de lotsverbondenheid in rouw na 7 oktober, uit de onvoorstelbare pieper-operatie tegen Hezbollah en nu weer uit de beelden van brutale Israëlische straaljagers die ongehinderd boven Teheran hun doelen uitzoeken terwijl Netanyahu de Iraniërs op tv aanmoedigt om hun eigen vrijheid terug te pakken van het vernederende en mensenhatende moellah-regime.

Iraanse schrijver Keyvan Shahbazi zei bij de NPO dat we Israël op onze blote knieën moeten danken voor de aanvallen op Iran, want zij halen voor ons de kolen uit het vuur. Zulke strijdbaarheid kom je verder nauwelijks tegen in Nederland. Wel moesten we weer aanzien hoe de weke maar volgevreten onderbuik van het veilige linkse sentiment zich in rode uniformpjes hees en zingend, dansend en Jodenhaat scanderend het zwakke pleit van de islamitische barbarij in het Midden-Oosten stond te vieren, zij aan zij met Hamas-verheerlijkers en Iraanse regime-aanhangers.

De capitulatie van de westerse Verlichting lag besloten in de veel te breed lachende SP-fractie, de zelfingenomen selfies van Jan Paternotte en de toch nog iets te strak om de pens gespannen rode polo van Frans Timmermans, de onvermijdelijke hopman van deze optocht van onmacht.

Waarom lijken sommigen toch zo graag te willen dat het Westen verliest?

NRC kwam met een klaagverhaal over schendingen van het internationaal recht, alsof dat niet een papieren werkelijkheid is die sneuvelt bij het eerste vuurcontact. Of neem Thomas Erdbrink, die op televisie beweerde dat er geen directe dreiging van Iraanse kernwapens bestaat en - fel wijsvingertje in de aanslag - deze escalatie dus de schuld is van Israël.

Zo’n zelfde wijsvingertje wees ook belerend omhoog bij de gesluierde nieuwslezeres van de Iraanse staatsomroep, een boze pinguïn die live op televisie was op het moment dat Israël de zender uit de lucht bombardeerde. Het vingertje verdween in een schitterende chaos van zwarte rook in een verpulverd decor.

Het was lang geleden dat beelden van een staatsomroep me van hoop vervulden, en Israël zat erachter. ‘Nu de studio van Buitenhof,’ mompelde ik onwillekeurig.

Israël is aan het winnen. In de Gazastrook, in Libanon en nu ook in Iran. Om vergeving vragend dat ik dit zo optimistisch kan verwoorden vanuit een veilige haven terwijl in Tel Aviv het luchtalarm loeit, maar: hopelijk is deze hoop besmettelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 juni 2025 @ 11:42:18 #63
284411 crew  heywoodu
pi_217984052
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:38 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Dus iemand mag niet aangeven waar een raket neer is gekomen? :?
pi_217984062
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Ali_boo het volgende:
Ga je een keer vroeg naar bed en er gebeurt weer van alles |:(
Of de Ayatollah leest hier mee en die denkt ik zal die Ali Boe eens een loer draaien.
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:43:06 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217984069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Als Iran ze al had gehad dan hadden ze die ongetwijfeld ingezet.

Natuurlijk hebben ze die nog niet. De hele reden van de oorlog is voorkomen dat ze die krijgen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217984086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze die nog niet. De hele reden van de oorlog is voorkomen dat ze die krijgen.
Dat snapt 'ie niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217984087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dat Atoomagentschap kan dat helemaal niet weten lijkt mij
pi_217984101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Israël gaat dit nooit winnen. Het is al bijna 100 jaar dezelfde bullshit met Israël in de regio.

Wat een bullshit stukje en vreemd dat dit soort mensen een podium krijgen voor dit bullshit.

Het goed praten voor het starten van een oorlog

Best knap
pi_217984112
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Maar Israël en de verenigde staten kunnen dat wel weten?
pi_217984130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Israël gaat dit nooit winnen. Het is al bijna 100 jaar dezelfde bullshit met Israël in de regio.

Wat een bullshit stukje en vreemd dat dit soort mensen een podium krijgen voor dit bullshit.

Het goed praten voor het starten van een oorlog

Best knap
Eerst even de Arabiertjes uit het land van Jahweh verjagen.
pi_217984135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is gewoon een militaire soap om de aandacht af te leiden van de Gaza kwestie waar niemand het meer over heeft
pi_217984154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Tuurlijk niet, Mossad en de CIA spioneren en die komen daarmee veel meer te weten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_217984156
twitter
pi_217984160
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Wat een idioten _O- _O- _O-
pi_217984163
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Amerikanen zijn helemaal klaar met trump en zijn bullshit en grijpen alles aan om zijn beleid aan te vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')