Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry is kon zo gauw niets snedigs verzinnen
of het is dan OnlyBondgenotenFans #45quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing is
Ik denk dat tegen die tijd het De SexLoods #783 heetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing is
Hypocriet heet dat dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Maudy die met een driehoekje op dr wang loopt
Kan roma niet serieus nemen als ze een serieus gesprek hebben
Kan goed weer van zo'n niet uitgezonden zelf bedachte activiteit zijn geweest, net zoals toen Sam en (??) ineens random met een kattenneus rondliepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Maudy die met een driehoekje op dr wang loopt
Kan roma niet serieus nemen als ze een serieus gesprek hebben
Het zijn meestal die saaie lui die ineens gaan gimmicken , rare makeupjes, kop kaalscheren, gekke kleertjes aan rare petjes op om maar iets tegen de verveling doen..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed weer van zo'n niet uitgezonden zelf bedachte activiteit zijn geweest, net zoals toen Sam en (??) ineens random met een kattenneus rondliepen.
Daar vult febo dan wel weer 3 afleveringen meequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zijn meestal die saaie lui die ineens gaan gimmicken , rare makeupjes, kop kaalscheren, gekke kleertjes aan rare petjes op om maar iets tegen de verveling doen..
ze kunnen ook meer gaan sexxen , maar dat is met 5min klaar
Ze kunnen nu al uren vullen met flashbacks van ritmische zwart/wit beeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar vult febo dan wel weer 3 afleveringen mee
Maar het dillema waar GeileGeert nu mee worstelt, zijn vriendin thuis heeft zojuist óók die 7 dagen oude beelden gezien op TV waarin hij graag met Demie naar bed wil.. wat kan er wel niet gebeuren in 7 dagen...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Laat ze dan maar gimmicken. Anders kijk ik love island wel of zo.
Als we daar achter kunnen komen mag het ook gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het dillema waar GeileGeert nu mee worstelt, zijn vriendin thuis heeft zojuist óók die 7 dagen oude beelden gezien op TV waarin hij graag met Demie naar bed wil.. wat kan er wel niet gebeuren in 7 dagen...Misschien is het al 6 dagen uit met Nr1 Thuis
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als we daar achter kunnen komen mag het ook gebeuren.
Ik zal het voor me houden, ik ben er van op de hoogte dat niet iedereen van spoilers houd. Niet dat ik er eerder ga achter komen dan fokkers want ik ben eigenwijs en lees meestal de spoilers wel en kom niet op social media, daar heb ik fok voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hier
Dat soort roddels mag van mij wel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hier
Dat vergeten ze voor het gemak even, denk niet dat die Mona gaat hoor. Wat een afgewerkt smoelwerk heeft die meid. Hoe oud is ze eigenlijk? Zit geen vleugje lol in.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
Als die haaien laatste blijven en Seymona vertrekt eerder vrijwillig, zal er toch echt 1 van die 3 jochies weg moeten![]()
![]()
![]()
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Arme lieve Joe wordt vast winterhard gemaakt![]()
En SlowMonaatje heeft blijkbaar een Bitchrolletje meegekregen voor de leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze speelt dat typetje gewoon leukquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.
Rustig aan, Cosinusjequote:Op woensdag 18 juni 2025 00:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.
Is normaal toch? Net zoals wij bespreken of Freaky en Soury wel of niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
De "Groep" bespreekt even het wel of niet Neuken tussen Geert&Deemie
Zeker.. álles moet bespreekbaar ziijn.. wie er wel of geen raar naampje krijgt al naar gelang hun aangenomen actquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is normaal toch? Net zoals wij bespreken of Freaky en Soury wel of niet.
Ja geweldig !quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Erik maakt een "dad joke" en Gen Alpha snapt er geen fuck van
Erik alles uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
JAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...incl. punten en komma'squote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
wtf moeilijk spel dit. Ik hoop dat Erik dit nog een keer uitlegt...
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roy schrikt zich de tering van al die hysterische mensen![]()
Joe met zijn blote buikquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:46 schreef Whuzz het volgende:
Buikdansles!
Naar wie kijken we het meest uit?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Phoeh zeg mister positief. JAN !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ohw, je hebt de vechtpartij tussen Roy en Kim gemist. ff vorige pagina kijken.quote:
Roma je zusje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Haha hoe wist ik dat Roma meteen ging doorlullen.
Geweldig🤣🤣🤣quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik in korte broek en dan die zwarte kniekousen![]()
Ze speelt niet zo is ze😜quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze speelt dat typetje gewoon leuk
Robert staat er ook met zijn "Charles" flappenquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa het Doorgeefluik was NIET aan het afluisteren... Ik herhaal
SlooMaa het Doorgeefluik was NIET aan het afluisteren...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa het Doorgeefluik was NIET aan het afluisteren... Ik herhaal
SlooMaa het Doorgeefluik was NIET aan het afluisteren...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw, je hebt de vechtpartij tussen Roy en Kim gemist. ff vorige pagina kijken.
quote:
Dat laatste wisten we al. Had ze hier doorverteld.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Ik kijk straks het begin nog wel terug.
[..]En mn maitresse.
En daarom ook ligt ze te krikken met El Chequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat laatste wisten we al. Had ze hier doorverteld.
Don't fix it if it ain't brokenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Iets nieuws?Erik gaat alles uit EJVJL weer in herhaling uitvoeren
[ afbeelding ]
ik zette de tv aan en hoorde Janquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan is terug [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Klopt. Nadeel is wel dat wat Roma weet, iedereen weet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
Roma weet nog best veel. Is echt niet dom
behalve Geertquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Nadeel is wel dat wat Roma weet, iedereen weet.
Valt wel meequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Nadeel is wel dat wat Roma weet, iedereen weet.
*aait Greys over 't bolletje*quote:
Geert: wat. Strikvraag. 113.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
En blijf nog meer vragen stellen totdat de Haaien weer wat eten kunnen kopen.. Ik stel voor vragen als
2x2 = 3 - 4 - of 6
ik dacht dat de meesten toch wel wisten dat Beatrix niet op 30 april jarig wasquote:
Wiequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat de meesten toch wel wisten dat Beatrix niet op 30 april jarig was
Tjongejonge nou, die Geert mag noooooit meer wat zeggen. Die zal straks wel weer een goed excuus hebben. Ongelofelijk… als je 13 in een dozijn niet eens weet…quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
mag ik zeggen dat de algemene kennis best laag is
Jan is nog niet klaar met vragen, hij kan er nog wel 20 stellen tot de Haaie wat punten hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Tjongejonge nou, die Geert mag noooooit meer wat zeggen. Die zal straks wel weer een goed excuus hebben. Ongelofelijk
Nee, totaal 10 vragen toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jan is nog niet klaar met vragen, hij kan er nog wel 20 stellen tot de Haaie wat punten hebben
Hier naast mij werd ook 30 april geroepen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat de meesten toch wel wisten dat Beatrix niet op 30 april jarig was
Viel mij ook op ja iig bij Julia.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het valt mij op dat Julia, Demi en Joe al net zo idioot beginnen te praten als Kloontje het Reuzenkind, wat een verschrikking
Ik weet niet hoe jij zo delulu bent geworden, maar met mijn sigma rizz ben ik highkey geen boomer.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij als boomer moet dat toch weten
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier naast mij werd ook 30 april geroepen.
https://www.flitsscheiding.nl/quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier naast mij werd ook 30 april geroepen.
Ja maar bedoel ga voor safe. Alleen boven 0 krijgen punten en je staat op 6 gaat ze voor 3 twee keer. Straks heb je niks.quote:
huh? Is een betere tijd toch? Geen conflict meer met eten of de laatste klusjes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel jammer dat het naar 20 uur gaat en anderhalf uur gaat duren. Weet niet of ik het dan nog ga kijken
"late klusjes' aka een uur op de bank snoozen voor meneer Whuzzquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Is een betere tijd toch? Geen conflict meer met eten of de laatste klusjes.
Jij hebt een bank?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
"late klusjes' aka een uur op de bank snoozen voor meneer Whuzz
white??quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij hebt een bank?
Pff. White women priviledge
Dat kan snel gaan hoor.. vraag maar aan Peterquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen liefdespartners.
Oh, ik dacht dat je Roma zo noemde.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Jahoor... SlowMona wéér mekkeren over geen spelletjes mogen doen, ze wordt nu écht WoestBoosch dus![]()
[ afbeelding ]
Nee, SloMaa is die andere slomequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Roma zo noemde.
Vind ik niet. Ik heb geen zin om een hele avond dat te kijken en er dan geen ruimte is om wat anders te kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Is een betere tijd toch? Geen conflict meer met eten of de laatste klusjes.
Hangt er een beetje vanaf.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel jammer dat het naar 20 uur gaat en anderhalf uur gaat duren. Weet niet of ik het dan nog ga kijken
Dat mag, maar is absoluut niet nodig!quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
mag ik zeggen dat de algemene kennis best laag is
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Iets nieuws?Erik gaat alles uit EJVJL weer in herhaling uitvoeren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik begin een beetje warm te lopen over Seymona, die zou nog wel eens voor vuurwerk kunnen zorgen. Pluspunt één dat ze al dat ze niet met dat stompzinnige gedoe wilde mee doen met dat Shark shark tijdens het eten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ze geeft er een hoop gezeik over, maar nu na Joey ook Geert op z'n bakkes ging zou ik het toch erg grappig vinden als Seymona de eerste de beste keer meteen de volle 250 pakt
Team Seymona shark sharkquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja ik begin ook team Seymona te worden eigenlijk. Laat het er maar een keer doen. Die 3 haantjes moet even de mond gesnoerd worden.
quote:
Ik vind het stoer dat ze haar mond open trekt, dat neerbuigende gedrag van die andere drie is tenenkrommend.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kijkt van zichzelf al niet zo vrolijk, dan helpen die rolgordijnen wimpers ook niet echt, maar je zag vandaag dat ze inderdaad wel vrolijker kán kijken. Ze mag van mij sowieso nog wel even blijven, op voorwaarde dat ze dus wat vrolijker gaat kijken en niet zo veel over alles doorzeurt. Want waar in vrolijkheid haar wimpers niet helpen, helpt het Limburgse accent nooit als iemand zeurt
Ja met dit soort beelden snap ik dat het bij jou vanaf hangtquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel mooi dat Robert Roma even op haar plaats zetten. Het sudderde na dat gesprek in de uitzending van gisteren met Maudy waar ze het over Roma hadden, blijkbaar nog even door en dat kwam er uit in deze aflevering.
Ooit was dezelfde uitzendingquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Robert die ooit weigerde te buikdansen
was uit zijn comfortzone
over hypocriet gesproken
Tja voor de een is batsen op TV, geschooi om een tong of soppen bij vleeskluivers nou eenmaal comfortabeler dan een of ander dom dansje opvoerenquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel mooi dat Robert Roma even op haar plaats zetten. Het sudderde na dat gesprek in de uitzending van gisteren met Maudy waar ze het over Roma hadden, blijkbaar nog even door en dat kwam er uit in deze aflevering.
Mooie keerlquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zal wel weer loslopen bij Robert, veel blaffen maar uiteindelijk staat ie er gewoon
Niet z'n eerste rodeo![]()
[ afbeelding ]
Wachtmaar tot MemoryMona een keer mag spelen nounounou dan gebeurt er wat in de Haaiegroep hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Het hele haaienkaartenhuis zakt in elkaar na het vertrek van Floris.
Van mij mag ze 250 punten pakken, dat zullen Geert en Joey heel erg moeilijk kunnen verdragen na hun eigen faalacties van de laatste proeven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachtmaar tot MemoryMona een keer mag spelen nounounou dan gebeurt er wat in de Haaiegroep hoor
Neuhh die Haaietroep mag nog wel een weekje aan de havermoutquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Van mij mag ze 250 punten pakken, dat zullen Geert en Joey heel erg moeilijk kunnen verdragen na hun eigen faalacties van de laatste proeven.
Precies. Dat is voor Seymooown ook genieten, want die trekt dat wel, maar die allesvretende mannen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh die Haaietroep mag nog wel een weekje aan de havermout
Ik ken weinig mensen met zo’n vreselijk ontevreden bekwerkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het gezicht van Seymona niet helemaal ..
Resting bitchface. Kan ze ook niks aan doen. Anders dan NOG grotere wimpers plakken en het helemaal verstoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen met zo’n vreselijk ontevreden bekwerk
Captain Hindsight wist ze ECHT ALLEMAALquote:
Achteraf is mooi wonen daarquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Dat zeg ik, 0 of 1![]()
Slangen hadden dit kunnen winnen.
Uiteraard, maar als je zo ver voor staat is het nergens voor nodig om risico’s te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Achteraf is mooi wonen daar
Achteraf weten ze allemaal precies hoe het had gemoeten
Ehhhhquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Stem nu al blind op het filmpje van Roma
Jij bent positiefquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wil je nóg meer van ons zien... ( En 2 extra reclameblokken)![]()
[ afbeelding ]
Naja... als je 3 uur bezig bent met een pot leegschrapen en steeds eerst een uur met de mop op je neus gaat lopen rondbalanceren voor je gaat moppen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
Erik moet in zijn 1tje een huishouden draaiende houden
Voor 1 persoon
Heel zwaar
Goh dat doe ik al 45 jaar, en zonder moeitequote:Op donderdag 19 juni 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
Erik moet in zijn 1tje een huishouden draaiende houden
Voor 1 persoon
Heel zwaar
99% van de FoKKers: "HEUS WELquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw? Dus je leven kan geen 8½ zijn als je geen sex hebt.. Aldus Joe tegen Erik
2... 2... 1?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf... die is niet gezond.. koffer pakken in 2 .. 2 .. 1![]()
[ afbeelding ]
Klinkt enorm asoquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
"Dat wijf"
Nou Geert... doe maar ff gewoon normaal.
Ja, echt heel triest die gasten. Ik vind er weinig meer aan met hen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Geert en Showie zetten haar zo slecht weg, nu ook weer Geert. Zeggen dat ze niet spoort omdat ze de krant leest.
Hij heeft zelf issues. Niet om aan te zien hoe ze met haar omgaan.
Ohw, ok. We moeten dus even door deze saaie shit heenbijten?quote:
Echt vies pestgedrag en ergste van alles is dat ze niet eens weet hoe erg het is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, echt heel triest die gasten. Ik vind er weinig meer aan met hen.
Mooi showtje straksquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw, ok. We moeten dus even door deze saaie shit heenbijten?
Ohw, ziet er naar uit dat de pre-show leuker wordtquote:
En waarom? Zo gingen ze ook met Julia om.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
Geert heeft wel veel problemen met Seymona
Geloven teveel in Erik Tate denkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En waarom? Zo gingen ze ook met Julia om.
Dat vind ik ook wel veelzeggend.
Ja sowieso hoe ze over de dames praten. Zit geen stukje respect bij, maar zelf wel respect op eisen.quote:
Op de verkeerde manier. Ongevoelloos maar ook te hatelijk. Is niet eerlijk voor haar en ze zijn vooral heel 2faced. Dat vind ik vooral schadelijk om te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja sowieso hoe ze over de dames praten. Zit geen stukje respect bij, maar zelf wel respect op eisen.
Nou inderdaad, Joey wacht tot Seymona weggelopen is voor hij over haar begint. Laffe gasten zijn het, die zelf niks kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echt vies pestgedrag en ergste van alles is dat ze niet eens weet hoe erg het is.
Want zo direct tegen haar zeggen durven ze ook niet.
Ze kan het toch niet goed doen. Sluiten ze haar buiten is het weer zo van ja zij wilt zichzelf buitensluiten zo draaien ze het.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom oefenen de Haaien met z'n drieën ..SlowMona hep er weer geen sin an?
Echt geen van die haaien is sympathiekquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
Ik moet zeggen dat dat zeiktoontje van Seymoown me ook snel zou tegenstaan...
Ik moet zeggen dat che nog de minst onsympathieke isquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt geen van die haaien is sympathiek
Ze maakt het er ook een btje zelf naar..quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt geen van die haaien is sympathiek
DeeDeequote:Op donderdag 19 juni 2025 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Waarom dragen vrouwen met een dikke buik soms naveltruitjes
Maar hij is ook een meeloper. Hij zei toch van de laatste 45 cent konden ze kattenvoer voor haar halen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat che nog de minst onsympathieke is
Onvoorstelbaar maar waar
😂🤣😂🤣😂quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
Had Geert geen vriendin thuis? Of mag het met mannen wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |