De oudere oudere broer ?quote:
Echt vies pestgedrag en ergste van alles is dat ze niet eens weet hoe erg het is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:51 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, echt heel triest die gasten. Ik vind er weinig meer aan met hen.
Mooi showtje straksquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ohw, ok. We moeten dus even door deze saaie shit heenbijten?
Ohw, ziet er naar uit dat de pre-show leuker wordtquote:
En waarom? Zo gingen ze ook met Julia om.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
Geert heeft wel veel problemen met Seymona
Geloven teveel in Erik Tate denkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En waarom? Zo gingen ze ook met Julia om.
Dat vind ik ook wel veelzeggend.
Ja sowieso hoe ze over de dames praten. Zit geen stukje respect bij, maar zelf wel respect op eisen.quote:
Op de verkeerde manier. Ongevoelloos maar ook te hatelijk. Is niet eerlijk voor haar en ze zijn vooral heel 2faced. Dat vind ik vooral schadelijk om te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja sowieso hoe ze over de dames praten. Zit geen stukje respect bij, maar zelf wel respect op eisen.
Nou inderdaad, Joey wacht tot Seymona weggelopen is voor hij over haar begint. Laffe gasten zijn het, die zelf niks kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echt vies pestgedrag en ergste van alles is dat ze niet eens weet hoe erg het is.
Want zo direct tegen haar zeggen durven ze ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |