quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier naast mij werd ook 30 april geroepen.
https://www.flitsscheiding.nl/quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hier naast mij werd ook 30 april geroepen.
komopquote:
Ja maar bedoel ga voor safe. Alleen boven 0 krijgen punten en je staat op 6 gaat ze voor 3 twee keer. Straks heb je niks.quote:
huh? Is een betere tijd toch? Geen conflict meer met eten of de laatste klusjes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel jammer dat het naar 20 uur gaat en anderhalf uur gaat duren. Weet niet of ik het dan nog ga kijken
"late klusjes' aka een uur op de bank snoozen voor meneer Whuzzquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
huh? Is een betere tijd toch? Geen conflict meer met eten of de laatste klusjes.
Jij hebt een bank?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
"late klusjes' aka een uur op de bank snoozen voor meneer Whuzz
white??quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij hebt een bank?
Pff. White women priviledge
Dat kan snel gaan hoor.. vraag maar aan Peterquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen liefdespartners.
Oh, ik dacht dat je Roma zo noemde.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Jahoor... SlowMona wéér mekkeren over geen spelletjes mogen doen, ze wordt nu écht WoestBoosch dus![]()
[ afbeelding ]
Nee, SloMaa is die andere slomequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Roma zo noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |