Mooie keerlquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zal wel weer loslopen bij Robert, veel blaffen maar uiteindelijk staat ie er gewoon
Niet z'n eerste rodeo![]()
[ afbeelding ]
Wachtmaar tot MemoryMona een keer mag spelen nounounou dan gebeurt er wat in de Haaiegroep hoorquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Het hele haaienkaartenhuis zakt in elkaar na het vertrek van Floris.
Van mij mag ze 250 punten pakken, dat zullen Geert en Joey heel erg moeilijk kunnen verdragen na hun eigen faalacties van de laatste proeven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wachtmaar tot MemoryMona een keer mag spelen nounounou dan gebeurt er wat in de Haaiegroep hoor
Neuhh die Haaietroep mag nog wel een weekje aan de havermoutquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Van mij mag ze 250 punten pakken, dat zullen Geert en Joey heel erg moeilijk kunnen verdragen na hun eigen faalacties van de laatste proeven.
Precies. Dat is voor Seymooown ook genieten, want die trekt dat wel, maar die allesvretende mannen...quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh die Haaietroep mag nog wel een weekje aan de havermout
Ik ken weinig mensen met zo’n vreselijk ontevreden bekwerkquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het gezicht van Seymona niet helemaal ..
Resting bitchface. Kan ze ook niks aan doen. Anders dan NOG grotere wimpers plakken en het helemaal verstoppen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen met zo’n vreselijk ontevreden bekwerk
Captain Hindsight wist ze ECHT ALLEMAALquote:
Achteraf is mooi wonen daarquote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Dat zeg ik, 0 of 1![]()
Slangen hadden dit kunnen winnen.
Uiteraard, maar als je zo ver voor staat is het nergens voor nodig om risico’s te nemen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Achteraf is mooi wonen daar
Achteraf weten ze allemaal precies hoe het had gemoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |