Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sorry is kon zo gauw niets snedigs verzinnen
of het is dan OnlyBondgenotenFans #45quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing is
Ik denk dat tegen die tijd het De SexLoods #783 heetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, ik denk dat het als we bij #783 zitten nog steeds gewoon van toepassing is
Hypocriet heet dat dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Maudy die met een driehoekje op dr wang loopt
Kan roma niet serieus nemen als ze een serieus gesprek hebben
Kan goed weer van zo'n niet uitgezonden zelf bedachte activiteit zijn geweest, net zoals toen Sam en (??) ineens random met een kattenneus rondliepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Maudy die met een driehoekje op dr wang loopt
Kan roma niet serieus nemen als ze een serieus gesprek hebben
Het zijn meestal die saaie lui die ineens gaan gimmicken , rare makeupjes, kop kaalscheren, gekke kleertjes aan rare petjes op om maar iets tegen de verveling doen..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed weer van zo'n niet uitgezonden zelf bedachte activiteit zijn geweest, net zoals toen Sam en (??) ineens random met een kattenneus rondliepen.
Daar vult febo dan wel weer 3 afleveringen meequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zijn meestal die saaie lui die ineens gaan gimmicken , rare makeupjes, kop kaalscheren, gekke kleertjes aan rare petjes op om maar iets tegen de verveling doen..
ze kunnen ook meer gaan sexxen , maar dat is met 5min klaar
Ze kunnen nu al uren vullen met flashbacks van ritmische zwart/wit beeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar vult febo dan wel weer 3 afleveringen mee
Maar het dillema waar GeileGeert nu mee worstelt, zijn vriendin thuis heeft zojuist óók die 7 dagen oude beelden gezien op TV waarin hij graag met Demie naar bed wil.. wat kan er wel niet gebeuren in 7 dagen...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
Laat ze dan maar gimmicken. Anders kijk ik love island wel of zo.
Als we daar achter kunnen komen mag het ook gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het dillema waar GeileGeert nu mee worstelt, zijn vriendin thuis heeft zojuist óók die 7 dagen oude beelden gezien op TV waarin hij graag met Demie naar bed wil.. wat kan er wel niet gebeuren in 7 dagen...Misschien is het al 6 dagen uit met Nr1 Thuis
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als we daar achter kunnen komen mag het ook gebeuren.
Ik zal het voor me houden, ik ben er van op de hoogte dat niet iedereen van spoilers houd. Niet dat ik er eerder ga achter komen dan fokkers want ik ben eigenwijs en lees meestal de spoilers wel en kom niet op social media, daar heb ik fok voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hier
Dat soort roddels mag van mij wel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets verklappen als je iets weet, dat vinden ze niet leuk hier
Dat vergeten ze voor het gemak even, denk niet dat die Mona gaat hoor. Wat een afgewerkt smoelwerk heeft die meid. Hoe oud is ze eigenlijk? Zit geen vleugje lol in.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
Als die haaien laatste blijven en Seymona vertrekt eerder vrijwillig, zal er toch echt 1 van die 3 jochies weg moeten![]()
![]()
![]()
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Arme lieve Joe wordt vast winterhard gemaakt![]()
En SlowMonaatje heeft blijkbaar een Bitchrolletje meegekregen voor de leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze speelt dat typetje gewoon leukquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.
Rustig aan, Cosinusjequote:Op woensdag 18 juni 2025 00:56 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom noem je haar nu weer slowmonaatje? Snap echt geen kut van jouw berichten door die achterlijke bijnamen die je bedenkt.
Is normaal toch? Net zoals wij bespreken of Freaky en Soury wel of niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
De "Groep" bespreekt even het wel of niet Neuken tussen Geert&Deemie
Zeker.. álles moet bespreekbaar ziijn.. wie er wel of geen raar naampje krijgt al naar gelang hun aangenomen actquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is normaal toch? Net zoals wij bespreken of Freaky en Soury wel of niet.
Ja geweldig !quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:39 schreef Whuzz het volgende:
Erik maakt een "dad joke" en Gen Alpha snapt er geen fuck van
Erik alles uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:40 schreef Whuzz het volgende:
JAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |