Ik heb hem net gebeld, en volgens hem is hij nog niet opgepakt.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld, en volgens hem is hij nog niet opgepakt.
Ik lees er niets over, dus ik kan niet anders dan concluderen dat hij nog voortvluchtig is. De man heeft nu niet bepaald de plaatselijke groenteboer neergeschoten.quote:
Ik heb er nog geen berichten over gezien, vooral extra context. Ik ga er vanuit dat Walz wel een persmoment heeft als hij opgepakt isquote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik lees er niets over, dus ik kan niet anders dan concluderen dat hij nog voortvluchtig is. De man heeft nu niet bepaald de plaatselijke groenteboer neergeschoten.
Dat idee heb ik dus ook (dat hij nog niet opgepakt is), maar hij lijkt volledig uit het nieuws verdwenen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:39 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen berichten over gezien, vooral extra context. Ik ga er vanuit dat Walz wel een persmoment heeft als hij opgepakt is
En ik vraag nogmaals wat er mis is met een militaire parade? Ik heb je al eerder zien fulmineren tegen het idee dat dit in de VS zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dat jij het uit de context trekt.
Ik heb tegen je maatje gezegd wat ik vind van zijn verheerlijking van deze militaire parade.
Dat ik daarbij op je eksteroog trap is niet mijn probleem.
Dan had je er maar een pleister met salicylzuur op moeten plakken
Het is vooral potsierlijk, maar dat is ook niet zo gek voor een man die in alles kitsch uitstraalt en een enorm fragiel ego heeft.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En ik vraag nogmaals wat er mis is met een militaire parade? Ik heb je al eerder zien fulmineren tegen het idee dat dit in de VS zou moeten gebeuren.
Niet mis met goed georganiseerde parades, behalve dat het nogal belasting geld verspilling is en normaliter door landen geleid door despoten uitgevoerd wordt.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En ik vraag nogmaals wat er mis is met een militaire parade? Ik heb je al eerder zien fulmineren tegen het idee dat dit in de VS zou moeten gebeuren.
haha wat een flop.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Empty crowd at Trump’s birthday parade. All you hear is the squeaking tanks.
Nu snap ik waarom ze 48 uur geleden nog op zoek waren naar betaald klapvolk.
Er zit geen hond op die tribunes.
quote:Maybe it is because no one wants to go to the birthday party of the shitty bully kid that no likes.
Wie zegt dat er iets mis is met een militaire parade?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In Trump land is dat niet belangrijk, een democratische politicus die wordt doodgeschoten door een Maga.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat idee heb ik dus ook (dat hij nog niet opgepakt is), maar hij lijkt volledig uit het nieuws verdwenen.
Ik vind het bijzonder, zeker gezien wie hij dood- resp. neergeschoten heeft.
Aan de andere kant: op dit moment vindt in Nederland de NAVO top plaats waar veel van de belangrijkste mensen van de hele wereld bij elkaar komen om over de grootste wereldproblematiek te praten. Waarbij Nederland groots uitpakt met een internationaal uitzonderlijk strakke beveiliging met veel militair vertoon. Helicopters vliegen rond, kilometers weg afgezet, een non-stop parade van belangrijke mensen. Ministers, premiers, presidenten. Het enige dat mist zijn de tanks.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In die post over 'dit kan niet in Nederland' gooi je zoveel dingen op een hoop die geen flikker met elkaar te maken heeft. Puur BNW.
Heb je daar beelden van?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:26 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Trump is op een gegeven moment zelf maar weggegaan. Twee lege stoeltjes naast JD.![]()
Best parade ever.
In their defense: De inhoudelijke kwaliteit van de bijdrage wordt er op zich niet minder van.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lrmekqkdne2p
Er gaat zoveel spectaculair mis aan die kant van het politieke spectrum. Het is echt alsof ze het erom doen
Inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vooral potsierlijk, maar dat is ook niet zo gek voor een man die in alles kitsch uitstraalt en een enorm fragiel ego heeft.
Als je van militair vertoon houdt zou alleen het voor de kust zien liggen van onze LCF fregatten tijdens de NAVO top je al kippenvel moeten bezorgen inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Aan de andere kant: op dit moment vindt in Nederland de NAVO top plaats waar veel van de belangrijkste mensen van de hele wereld bij elkaar komen om over de grootste wereldproblematiek te praten. Waarbij Nederland groots uitpakt met een internationaal uitzonderlijk strakke beveiliging met veel militair vertoon. Helicopters vliegen rond, kilometers weg afgezet, een non-stop parade van belangrijke mensen. Ministers, premiers, presidenten. Het enige dat mist zijn de tanks.
Ik denk dat Eagles daar ook wel kippenvel van krijgt. Dat zoiets plaatsvindt in ons kleine kikkerlandje. De hele wereldtop en/of afgevaardigden bij elkaar
Er is an sich niets mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat inderdaad @Chivaz .quote:Op zondag 15 juni 2025 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is an sich niets mis mee.
Maar de VS kent niet zo'n traditie. De parade van gisteren was de wens van een treurige, bejaarde narcist met een fascinatie voor dictators en militair vertoon.
Deze combinaties zorgde ervoor dat het uitdraaide op een ongemakkelijke en exteen trieste vertoning.
De lijst ook van 'Democrats killed...' en dan met allemaal ongerelateerde zaken komen. Vorige week nog was Trump volgens Elon een kinderverkrachter.quote:Op zondag 15 juni 2025 03:54 schreef Kijkertje het volgende:
Verschrikkelijk!
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lrm25ydjwk2q
[ afbeelding ]
En intussen heeft MAGA-rechts natuurlijk al een oordeel geveld![]()
https://bsky.app/profile/jonmladd.bsky.social/post/3lrmdbdylpk2j
[ afbeelding ]
Maar dat waren maar Democraten. Collateral damage. Daar gaan ze geen hele politiemacht aan verspillen, hadden ze maar geen Democraat moeten worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat idee heb ik dus ook (dat hij nog niet opgepakt is), maar hij lijkt volledig uit het nieuws verdwenen.
Ik vind het bijzonder, zeker gezien wie hij dood- resp. neergeschoten heeft.
Nouja, om eerlijk te zijn. Toen Trump vorige week een speech gaf voor een groep militairen zochten ze ook alleen naar niet-dikke mensen (voor de beeldvorming).quote:Op zondag 15 juni 2025 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Empty crowd at Trump’s birthday parade. All you hear is the squeaking tanks.
Nu snap ik waarom ze 48 uur geleden nog op zoek waren naar betaald klapvolk.
Er zit geen hond op die tribunes.
quote:Op zondag 15 juni 2025 11:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
In Trump land is dat niet belangrijk, een democratische politicus die wordt doodgeschoten door een Maga.
Hij is nog voortvluchtig.
Maar aangezien hij inmiddels bij naam en rugnummer bekend is, zal dat niet lang meer duren.
Alhoewel..
De gouverneur is een Dem he?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar dat waren maar Democraten. Collateral damage. Daar gaan ze geen hele politiemacht aan verspillen, hadden ze maar geen Democraat moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |