Wat is daar mis mee dan dat er een parade is in een land dat veel betrokken is geweest bij oorlogen?quote:Op zondag 15 juni 2025 08:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een militaire parade van het land dat in het verleden vele oorlogen is gestart, en daarbij verantwoordelijk is voor miljoenen slachtoffers, vind jij vreselijk positief...
Doen ze in Rusland toch beter. Poetin zal niet onder de indruk zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er moet ook een behoorlijke telelens op om te suggereren dat het er erg druk is.
Degenen die er zijn hebben 1000 euro gekregen of waren toevallig in de buurt.
Inderdaad, ik checkte vanmorgen de gebruikelijke nieuwssites en las er gewoon helemaal niks over.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb nog totaal geen beelden voorbij zien komen van de militaire parade.
Het zal dus wel niet veel bijzonders zijn geweest.
Ik weet dat jij er geen problemen mee hebt dat de VS oorlogen start om hun eigen belangen te beschermen.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan dat er een parade is in een land dat veel betrokken is geweest bij oorlogen?
Waarom is dit een argument tegen een militaire parade?
In feite geef je nu zelf toe dat de democratie en rechtsstaat niet goed werken in de VS.quote:Op zondag 15 juni 2025 01:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het ziet er anders best indrukwekkend uit
En Amerika is nog steeds gewoon een prima werkende democratie. En rechtstaat. Als Trump een vreselijke crimineel is, had hij in de bak moeten zitten, maar hij zit in het Oval office als machtigste persoon ter wereld. Dát zijn nu de feiten. En dat is gewoon volgens een Amerikaanse wet die al honderd jaar+ jaar oud is. Dus misschien kun je een actie opzetten de wet te veranderen daar zodat Trump de bak in gaat? Anders gewoon stilzitten en genieten van de mooie parade
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 09:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan dat er een parade is in een land dat veel betrokken is geweest bij oorlogen?
Waarom is dit een argument tegen een militaire parade?
Veel of weinig blanke demonstranten .... ik dacht zo niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je refereert naar de witte blanke mars in Den Haag, dus vandaar de vraag.
(snel zoeken naar foto's met gekleurde mensen erop)
In Turkije werd destijds een aankondiging gedeeld over dat sowieso alle gemeentewerkers bij een rally van Erdogan aanwezig moesten zijn, anders was het hun laatste werkdag. Zal in de VS misschien wat moeilijker zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze in Rusland toch beter. Poetin zal niet onder de indruk zijn.
Zelfs niet op nieuwspaal over het totaal niet synchroon marcheren van de troepen. Dat doen ze bij echte militaire parades toch stukken beter. Volgend jaar weer een kans een 80e verjaardag moeten ze beter vieren met een grotere parade en dan wel troepen die netjes marcheren een heel jaar om te trainen voor een topshow ter eer en glorie van de grote leider.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik checkte vanmorgen de gebruikelijke nieuwssites en las er gewoon helemaal niks over.
Dat was de vraag niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij er geen problemen mee hebt dat de VS oorlogen start om hun eigen belangen te beschermen.
Amerikanen kunnen niet marcheren, dat valt me tijdens de Vierdaagse ook altijd weer op. De Europese groepen doen dat altijd veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs niet op nieuwspaal over het totaal niet synchroon marcheren van de troepen. Dat doen ze bij echte militaire parades toch stukken beter. Volgend jaar weer een kans een 80e verjaardag moeten ze beter vieren met een grotere parade en dan wel troepen die netjes marcheren een heel jaar om te trainen voor een topshow ter eer en glorie van de grote leider.
Het bleek een Maga te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees weinig meer over de schutter in Minnesota. Is hij nog op de vlucht of al opgepakt?
Dat was de vraag niet. Is hij al opgepakt of niet?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het bleek een Maga te zijn.
Dus dan valt het stil.
Ik bemoei mijzelf met je gebrek aan argumentatie waarom een militaire parade zo slecht is.quote:
Maar dat is een parade ter ere en glorie van de grote leider.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doen ze in Rusland toch beter. Poetin zal niet onder de indruk zijn.
Je mag best eens stoppen met dat vervelende polariseren.quote:Op zondag 15 juni 2025 03:08 schreef Eagles89 het volgende:
Oh give me a break. Dit hele topic staat vol met conclusies/aannames/ronduit pure MAGA haat.
Ik heb hem beantwoord.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik bemoei mijzelf met je gebrek aan argumentatie waarom een militaire parade zo slecht is.
Als je er zo verbolgen over bent dan kun je deze simpele vraag toch beantwoorden?
Omdat Trump er zelf meerdere malen heel duidelijk over is geweest, dit is ZIJN parade. Laten zien wat het leger kan, vooral tegen zijn tegenstanders. En laten er nu veel van zijn (in zijn ogen) tegenstanders op de been zijn geweest gisteren tijdens de nokings protesten.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik bemoei mijzelf met je gebrek aan argumentatie waarom een militaire parade zo slecht is.
Als je er zo verbolgen over bent dan kun je deze simpele vraag toch beantwoorden?
Ik begrijp het heel goed, ik vind alleen dat je argumentatie slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb hem beantwoord.
Maar jij begrijpt de context niet van de discussie tussen je maatje en mij
Bemoei je er dan niet mee.
Iemand?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees weinig meer over de schutter in Minnesota. Is hij nog op de vlucht of al opgepakt?
Nou, dat jij het uit de context trekt.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed, ik vind alleen dat je argumentatie slaat als een lul op een drumstel.
Daarom vraag ik wederom heel specifiek wat is er mis met een militaire parade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |