Kijk eens onder je bed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
*kijkt om zich heen
Hier is geen Mossad
Eens. Laten we dan niet weer de fout maken om -met hulp van een vijfde colonne- de deur wagenwijd open te zetten maar dit keer onze Europese grenzen bewaken "Egyptian style". Dat Europese migratiepact is er toch bijna?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:41 schreef Akathisia het volgende:
Dankzij de Zio-Amerikaanse avonturen en de (migratie)consequenties daarvan en de opgeklopte haat tegen Rusland, is het hier gevaarlijker dan ooit tevoren.
Al onder je bed gekeken?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
*kijkt om zich heen
Hier is geen Mossad
Goed punt, ik zal er even wat tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef vosss het volgende:
Topic 3 op rij minstens waar gevraagd wordt om de verouderde OP te fatsoeneren.
Nog steeds niet gebeurd.
Beetje jammer.
Operatie gaat nog minstens 2 weken door. Iran gaat pijn voelen deze keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn laatste update was van vanmorgen en ik lees dat Isral doorgegaan is en doorgaat met aanvallen. Geen half werk, lekker.
Ik moet er niet aan denken om nu in Isral te zijn. Sterkste en voor wie daar zijn
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Isral doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn laatste update was van vanmorgen en ik lees dat Isral doorgegaan is en doorgaat met aanvallen. Geen half werk, lekker.
Ik moet er niet aan denken om nu in Isral te zijn. Sterkste en voor wie daar zijn
Veel mensen vinden ramptoerisme ook wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef jigggy het volgende:
Kennis van me zou maandag naar Iran vliegen ,vrees dat zijn vakantie niet door gaat
Dit kan een regimechange in werking zetten, meer dan ooit zelfs.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Isral doet.
Ik neem aan dat dat een Iranir is anders was het sowieso al een debiel plan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef jigggy het volgende:
Kennis van me zou maandag naar Iran vliegen ,vrees dat zijn vakantie niet door gaat
Iran wordt even vernederdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:06 schreef Perrin het volgende:
Het spelletje lijkt nu spotten wat er beweegt in Iran aan militair spul en er dan iets explosiefs op af sturen.
[ x ]
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een Iranir is anders was het sowieso al een debiel plan.
Het helpt een beetje. Ze schieten de faciliteiten en de top van het leger of nucleaire programma naar de klote. De dreiging zal met het huidige regieme blijven bestaan maar het zal Iran jaren kosten om de opgelopen schade te herstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Isral doet.
Het is wel weer grappig dat de fake nieuws gewoon gerecycled wordt! Goed voor het milieu, dat weer wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:31 schreef ACT-F het volgende:
Luchtafweer in optima forma![]()
Since we knew Iran, it has been threatening Israel from the map, and in return, we do not see it responding to any Zionist attack except once, when its missiles fell in Jordan and Iraq.
And finally, yesterday, a drone was launched and fell on an electricity cable in Iraq
[ x ]
Leedvermaak moet je nu eenmaal hergebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is wel weer grappig dat de fake nieuws gewoon gerecycled wordt! Goed voor het milieu, dat weer wel.![]()
https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.34PG49G
Ik vind het best sneu als je alleen in AI-video's je fantasietjes kunt uitleven.quote:
Soon you will see, we will crush youquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu als je alleen in AI-video's je fantasietjes kunt uitleven.
Ondertussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Esmail Qaani hebben ze nog niet te pakken. Ik had verwacht dat ze hem ook wel zouden omleggen.
Ik zou dat niet onderschatten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:43 schreef ACT-F het volgende:
Reuters: Iran is planning the largest missile attack on Israel in history
Ah, dat was echt net dus.'quote:
Komop zeg, deze hele aanval had je dagen van tevoren kunnen zien aankomen en dan laat je nog zo je hele top in 1 nacht uitmoorden. Wtf Iran.quote:
Mwa zou er niet zo bang voor zijn met iron dome genot en de usa die achter je staatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou dat niet onderschatten eerlijk gezegd.
Wat zei die dan?quote:
Iron Dome genot werkt alleen tegen aanvallen van korte afstand. Voor ballistische raketten hebben ze Arrow en David's Sling maar het gevaar is dat die systemen verzadigd kunnen raken door de aantallen die Iran kan afvuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mwa zou er niet zo bang voor zijn met iron dome genot en de usa die achter je staat
En hoe groot de rol van special forces, inlichtingen en geheime diensten is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:04 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag toont imo wel aan hoe kwalitatief beter westers materiaal is tegenover Russisch materiaal.
Ze laten zich liever afslachten als makke lammetjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Hebben ze geen luchtafweer of zo in dat shithole? Die bommen blijven maar vallen en je leest niks over neergehaalde projectielen oid.
Het is echt lachwekkend.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Hebben ze geen luchtafweer of zo in dat shithole? Die bommen blijven maar vallen en je leest niks over neergehaalde projectielen oid.
Het is echt lachwekkend.
Is al uitgeschakeld. Blijkbaar was Iran niks meer dan een papieren tijger.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Het is echt lachwekkend.
Dat blijkt ja. Nu ligt niemand daar verder wakker van dus dikke prima. Maar dit had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze laten zich liever afslachten als makke lammetjes
Ook ja, vraag me dan af of Rusland niets van dat al heeft gedaan in 2022.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hoe groot de rol van special forces, inlichtingen en geheime diensten is.
Zulke grootspraak en helemaal niets uitrichten. Lachwekkend. Isral zou nu de kans moeten benutten om voor eens en voor altijd af te rekenen met de moellahs.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:05 schreef Ali_boo het volgende:
Gaat Iran nog iets terugdoen of wat?
Of zijn ze veel te druk met het maken van AI propaganda videos![]()
![]()
[ x ]
Daarom worden die nu ook actief opgespoord en uitgeschakeld, dat is een stuk makkelijker als je het luchtruim onder controle hebt. Iran is een sitting duck.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iron Dome genot werkt alleen tegen aanvallen van korte afstand. Voor ballistische raketten hebben ze Arrow en David's Sling maar het gevaar is dat die systemen verzadigd kunnen raken door de aantallen die Iran kan afvuren.
[ afbeelding ]
De enige waar ze echt in uitblinken is grootspraak op twitterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Nu ligt niemand daar verder wakker van dus dikke prima. Maar dit had ik ook niet verwacht.
De indruk die ik krijg is dat ze de leidinggevenden eerst uitgeschakeld hebben en daarna van die situatie gebruik gemaakt hebben om gelijk cruciale luchtverdediging te vernietigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Het is echt lachwekkend.
Echte regime change zullen ze niet rechtstreeks mee bemoeien denk ik. Maar je kunt er wel op rekenen dat ze Iran blijven doorbombarderen tot er van geen enkele militaire dreiging voor Isral meer sprake is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zulke grootspraak en helemaal niets uitrichten. Lachwekkend. Isral zou nu de kans moeten benutten om voor eens en voor altijd af te rekenen met de moellahs.
oorlogzuchtige duivelsquote:
Dat wordt extra mensen zetten op het produceren van AI-filmpjes om deze mensen tevreden te houden.quote:
Tja, georkestreerd weer door het regime natuurlijk. Want tegenstanders krijgen zoals we weten geen millimeter ruimte.quote:
Ze hadden toch ook neta ls operatie Spinnenweb drones vanuit Iran zelf gelanceerd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De indruk die ik krijg is dat ze de leidinggevenden eerst uitgeschakeld hebben en daarna van die situatie gebruik gemaakt hebben om gelijk cruciale luchtverdediging te vernietigen.
Kan me voorstellen dat zo'n leger in Iran nog erg van top to bottom werkt en er zonder orders niet zelf nagedacht wordt.
Klinkt dat aannemelijk?
Goed bezig geweest pik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal er even wat tijd aan besteden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Esmail Qaani hebben ze nog niet te pakken. Ik had verwacht dat ze hem ook wel zouden omleggen.
Zijn ook geen functies waar je graag naar gepromoveerd wordt op dit moment.quote:
Elk uur hoor je wel dat hij of gedood is of toch nog leeft.quote:
Solliciteren naar functie elders.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zijn ook geen functies waar je graag naar gepromoveerd wordt op dit moment.
Ik zou me ziek, zwak, misselijk melden
Het is meer het omgekeerde, het is juist gedecentraliseerd, vooral de IRGC.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De indruk die ik krijg is dat ze de leidinggevenden eerst uitgeschakeld hebben en daarna van die situatie gebruik gemaakt hebben om gelijk cruciale luchtverdediging te vernietigen.
Kan me voorstellen dat zo'n leger in Iran nog erg van top to bottom werkt en er zonder orders niet zelf nagedacht wordt.
Klinkt dat aannemelijk?
Met 1 hit, nee. Als ze meerdere bunkerbusters redelijk gegroepeerd krijgen, gaat dat wel lukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Israel heeft geen wapens die Fordow kunnen platleggen toch?
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt extra mensen zetten op het produceren van AI-filmpjes om deze mensen tevreden te houden.
Goedkope PRquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, georkestreerd weer door het regime natuurlijk. Want tegenstanders krijgen zoals we weten geen millimeter ruimte.
Niet echt. Misschien gaan ze alle uitgangen/ingangen en luchtschachten, elektriciteitsvoorzieningen etc platleggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Tot nu toe zijn (voor Israels doenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:28 schreef Cruzinats het volgende:
Ik gun het de mensen in Iran niet, totaal niet eigenlijk.
Waar de gazanen unaniem hamas lovers zijn, zit men in tehran eigenlijk helemaal niet te wachten op de ayatollah en zijn revolutionaire garde. Je zal zien als er een vreedzame revolutie komt dan zijn het de extremisten van het platteland die naar Europa trekken en de hoogopgeleide, seculiere iranier blijft achter.
Israel heeft denk ik geen vliegtuigen of installies die dat kunnen afvoeren toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Misschien gaan ze alle uitgangen/ingangen en luchtschachten, elektriciteitsvoorzieningen etc platleggen.
Of helpt de VS toch een handje met hun MOPs (GBU-57A/B Massive Ordnance Penetrator)?
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Israel heeft denk ik geen vliegtuigen of installies die dat kunnen afvoeren toch?
En ik zie atm Amerika niet Israel direct helpen door dat af te vuren met hun B2.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee.
"Launch platform integrationExclusively compatible with the B-2 Spirit (capable of carrying two MOPs) and planned for future B-21 Raider integration.["
Isral heeft zelf een collectie bunker busters. En de "beste" /grootste heeft Isral geen vliegtuigen voor, tenzij ze uit een hercules geflikkerd worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Zou de VS die bunker buster dingen aan Isral gegeven hebben?
Nee, belangrijkste targets zitten nog gewoon onder de bergen. Daarom vraag ik me ook af of de VS ze die wapens gegeven heeft, en dat het misschien in een volgend salvo komt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:24 schreef skysherrif het volgende:
Maar daar gaan ze Fordow niet mee raken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Isral heeft zelf een collectie bunker busters. En de "beste" /grootste heeft Isral geen vliegtuigen voor, tenzij ze uit een hercules geflikkerd worden.
edit; Isral heeft MPR1000/2000 volgens mij zijn dat bunker busters.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Israel heeft denk ik geen vliegtuigen of installies die dat kunnen afvoeren toch?
Misschien maken ze een uitzonderingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ik zie atm Amerika niet Israel direct helpen door dat af te vuren met hun B2.
Triest maar waarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Herders uit Houthis zijn een effectievere legermacht dan Iran
Niet voor niks dat Iran zich achter proxies verschuilt.quote:
Be very afraid bla bla blaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet voor niks dat Iran zich achter proxies verschuilt.
[ afbeelding ]
quote:
Stukje basisschooltoneel idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:54 schreef ACT-F het volgende:
Vooral het gejuich op het laatst afkomstig uit een opname
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stukje basisschooltoneel idd.
[ afbeelding ]
Meer krijg ik ook niet uit mijn strot atmquote:
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet wat hier nou zo grappig aan is.
Houthi's schieten op huizen van Palestijnen. Het is allemaal een beetje slapstick wat de vijanden van Israël doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet wat hier nou zo grappig aan is.
De BLU-109 die heeft Isral al, gekopt door Nasrallah. Die grote jongen de GBU-57A bedoel je? Die kan alleen gebruikt worden door de b-2.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Zou de VS die bunker buster dingen aan Isral gegeven hebben?
Vooral niet leuk voor de mensen die daar wonen. Die hebben daar vast niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.
Haha de Houthi’s doen weer meequote:
Dit zal toch voor niemand een verrassing zijn, lijkt me. Lijkt me ook niet iets dat je kunt verhullen, wanneer je ze eenmaal afschiet. Maar daar kan ik volledig naast zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump heeft toegegeven dat Isral raketten en dergelijke door de VS gemaakt, gebruikt.
Ik snap niet dat die domme … niet gewoon z’n mond houdt hierover.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben een afweersysteem, good for them![]()
[ x ]
Als het dan misgaat hebben ze de westerse media nog als back up. “Israel heeft een ziekenhuis aangevallen met 500 burgerslachtoffers tot gevolg”. Inmiddels waren toen allang videos beschikbaar dat het die holbewoners hun eigen raket was, die volledig van koers was geraakt. Maar ja als er dan een paar dagen later een klein zinnetje met rectificatie komt, weet niemand dat meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.
Ach, ik gun ze wel een rake klapper hoor, als vergelding. Maar zal toch wel niet lukken.quote:
Waarom schreeuwen die holbewoners altijd zo…het is allemaal zo sneu en kansloos dat je bijna medelijden met die lui zou krijgen als ze niet zo intens slecht waren met hun constante religieuze Islam geschreeuw.quote:
Zou wat zijn dat ze er een bom op droppen TIJDENS het houden van die toespraak. Is dat ook meteen klaar als heel de wereld live kan meekijken.quote:
Ja, wie denk je dat dat spul anders maakt?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump heeft toegegeven dat Isral raketten en dergelijke door de VS gemaakt, gebruikt.
Helemaal niet altijd. Eerdere filmpjes reageerden mensen nog best rustig was te horen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen die holbewoners altijd zo…het is allemaal zo sneu en kansloos dat je bijna medelijden met die lui zou krijgen als ze niet zo intens slecht waren met hun constante religieuze Islam geschreeuw.
Die filmpjes heb ik dan even gemist. Maar het is toch wel 9 van de 10 keer raak als ik weer een filmpje vanuit de kant van de Islamitische tegenpartij aanklik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helemaal niet altijd. Eerdere filmpjes reageerden mensen nog best rustig was te horen.
Farsi klink veel zachter tov Arabisch of Turks.
Rare postquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, ik gun ze wel een rake klapper hoor, als vergelding. Maar zal toch wel niet lukken.
Ze kunnen niet mikken maarja welke man kan dat welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Precies.. laf incompetent stelletje losersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind NL erg zwak in de reactie.
Als Iran wekelijk een kernwapen gereed had en met hun agenda werpen ze er zo een af ergens in die woestijnen daar, dan is het een goede zaak dat de VS er nu voor kiest om dat zootje op te blazen.
Spreek je uit Schoof en doe niet zo laf!
Noord-Korea heeft ze al… Russia ook…quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Iran wekelijk een kernwapen gereed had en met hun agenda werpen ze er zo een af ergens in die woestijnen daar, dan is het een goede zaak dat de VS er nu voor kiest om dat zootje op te blazen.
Als je ergens niks over weet kan je soms beter niks zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft ze al… Russia ook…
En Iran ligt al zo onder de loep jaren en jaren, als die ook maar iets met kernwapens zouden doen zou het hele land weggevaagd worden. Zeker weten. Dat weten ze zelf ook.
Kom maar met bewijzen Isral dat Iran daadwerkelijk kernwapens wilde gaan inzetten tegen jou.
Ik vermoed dat dit verhaal op Irak gaat lijken.
I
Nee. En jij staat lijnrecht tegenover mij qua mening, maar ik laat mij de mond niet snoeren. Doe ik ook niet bij jou, ‘alwetende’quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je ergens niks over weet kan je soms beter niks zeggen.
Alleen roept Iran al jaren dat ze de staat Isral willen vernietigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En Iran ligt al zo onder de loep jaren en jaren, als die ook maar iets met kernwapens zouden doen zou het hele land weggevaagd worden. Zeker weten. Dat weten ze zelf ook.
Kom maar met bewijzen Isral dat Iran daadwerkelijk kernwapens wilde gaan inzetten tegen jou.
I
Heb jij de update van dat IDF verhaal nog meegekregen? Idf zou nog met een definitief rapport komen, of het nu wel of niet een idf raket was. Die duidelijke beelden waar jij het over hebt, beelden volgens IDF van de vermeende raket die bij Al Ahli zwas neergekomen, die beelden zijn zeer waarschijnlijk van een ander projectiel geweest. Dat wist jij nog niet want het is zoals jij al zegt, niemand is genteresseerd in een updatequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als het dan misgaat hebben ze de westerse media nog als back up. “Israel heeft een ziekenhuis aangevallen met 500 burgerslachtoffers tot gevolg”. Inmiddels waren toen allang videos beschikbaar dat het die holbewoners hun eigen raket was, die volledig van koers was geraakt. Maar ja als er dan een paar dagen later een klein zinnetje met rectificatie komt, weet niemand dat meer.
Daar zijn ze te impotent voorquote:
Er zijn ook heel wat landen die dat zeggen bij de VS te willen doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen roept Iran al jaren dat ze de staat Isral willen vernietigen.
Klein doch belangrijk verschil met die andere landen.
Ik snap heel goed dat Isral die gok niet durft te nemen.
Nu.nlquote:Iran zal Isral hulpeloos achterlaten'
Ali Hosseini Khamenei, de hoogste leider van Iran, zegt in een toespraak op televisie dat Isral niet ongeschonden zal blijven en dat Iran geen halve maatregelen zal nemen tegen het land. De Iraanse strijdkrachten zullen Isral "hulpeloos" achterlaten, zegt hij.
Blijkbaar een gebied waar geen joodse nederzettingen waren, anders hadden ze de raket wel neergehaald.quote:
quote:IDF SPOKESPERSON: Throughout the day, Air Force aircraft struck numerous targets across Iran. The operation is still ongoing. We are acting according to a structured plan and continue to strike. We must not be complacent—we will remain humble. We are aware of the enemy’s intention to harm us. Such attempts—proper behavior on the home front will save lives and deny the enemy achievements.
Challenges began with the opening strike early this morning. The three most senior Iranian military commanders were eliminated, and many others were thwarted. We targeted nuclear scientists involved in developing weapons aimed at the destruction of Israel. We struck surface-to-surface missile launchers and surface-to-air missile systems. In addition, we eliminated the chain of command of the Revolutionary Guards' Air Force, including its commander, Ali Hajizadeh.
quote:Hundreds of Mossad agents both inside Iran and back in headquarters were involved, including a special unit of Iranian operatives working for Mossad. - Axios
quote:In central Iran, Mossad commando units had positioned guided weapons systems in open areas near Iranian surface-to-air missile launchers. - Axios
quote:In another area inside Iran, Mossad covertly deployed weapon systems and sophisticated technologies hidden in vehicles. When the Israeli attack began, these weapons were launched and destroyed Iranian air defense targets. - Axios
quote:IDF SPOKESPERSON: "It can now be revealed that earlier today we struck the nuclear facility in Esfahan, in addition to the attack on the Natanz facility—the largest uranium enrichment site in Iran. As can be seen, today we struck extensively across Iran using planned aircraft operations.
Iran continues to strengthen militarily and seeks to harm us. We will not allow Iran to advance toward nuclear capability. We will not allow the development of missiles intended to target us. The IDF remains on high alert and is prepared to defend the citizens of Israel on all fronts.
The operation is still in its early stages. We are aware of Iran’s intentions and attempts to harm Israel’s home front. I emphasize: proper conduct on the home front will prevent casualties. We must not be complacent. I call on you to follow the Home Front Command’s defense guidelines and to act accordingly. The danger has not yet passed."
Als Iran burgerdoelen gaat aanvallen, dan heeft Israel al beloofd om het regime in Iran nog verder te decimeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl
Wensdenken natuurlijk. Maar ja, even de bevolking nog rustig houden met mooie praatjes.
Benieuwd of dat zo is, of dat ze stiekem drones meetellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef skysherrif het volgende:
IDF persconferentie werd heel abrupt afgebroken.
Overigens: Iraane claims dat 2 israelische jets zijn neergeschoten (unconfirmed)
Nee ze hadden het specifiek over "figher jets"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd of dat zo is, of dat ze stiekem drones meetellen.
Uitspreken? Ik wil actie! D'r naartoe met onze JSF's nu!! Geen woorden maar daden, dat is het enige wat die terroristen verstaan immers.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Uitspreken? Ik wil actie! D'r naartoe met onze JSF's nu!! Geen woorden maar daden, dat is het enige wat die terroristen verstaan immers.
Die F35s hebben nog nooit echte actie gezien, ben benieuwd hoe ze het doen tegen de Iraans/Chinees/Russische toestellen. Als die er nog zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ze hadden het specifiek over "figher jets"
quote:PER FLEET FORCES COMMAND REPRESENTATIVE:
The U.S. Navy and U.S. Marine Corps will soon launch a wide range of missions across the region in support of urgent operational requirements laid out by U.S. Central Command and United States Naval Forces Central Command.
These air tasking missions being executed to protect American and Israeli citizens, personnel, and current allied operations across the region - including diplomatic missions and members of the United States armed forces deployed to defend interests and goals in the Middle East.
It does not rule out forward-basing aircraft across the region as it did in April 2024 to Jordan -- to ensure a forward presence of front-line protection for Americans and Israelis abroad. And cannot confirm or deny if this is part of operational planning.
Operations such as these may have already been completed. Further information is withheld for security purposes.
Airmen, sailors, and crew members part of Carrier Strike Group ONE are fully equipped and prepared for a wide range of scenarios faced in its dynamic deployment to 5th Fleet Area of Operations. The airmen and crew of Carrier Air Wing 2 and USS Carl Vinson have trained extensively with the Air Wing of the Future to ensure full combat readiness and operational capability.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef skysherrif het volgende:
IDF persconferentie werd heel abrupt afgebroken.
Overigens: Iraane claims dat 2 israelische jets zijn neergeschoten (unconfirmed)
Als Trump zijn ego denkt te kunnen strelen gooit ie alles openquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Het hele evil axis discours zal altijd in de geschiedenis blijven bestaan. Over tien jaar heeft het weer een ander jasje (en Hamas weer verse pubers die een wapen kunnen dragen). Definitief verslaan gaat Israel Iran niet, dan moet je gewoon een invasie doen en een regime change veroorzaken, maar dat zie ik nu niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Cruzinats het volgende:
Er blijft zo echt helemaal niks over van de hele axis of resistance. Hamas is een dead man walking in Gaza zonder support van Iran.
Nu alleen Qatar nog even de graftyfus in bombarderen
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Cruzinats het volgende:
Dan ook even SA.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Cruzinats het volgende:
Er blijft zo echt helemaal niks over van de hele axis of resistance. Hamas is een dead man walking in Gaza zonder support van Iran.
Ik vind dat Netanyanu wel snel met hele harde bewijzen mag komen tegen Iran, er wordt ook veel gevraagd van zijn eigen bevolking op het moment.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
In afwachting van de komende Iraanse "vergelding"
Momenteel denk ik vooral klaar zijn voor alle mogelijke scenario's en niet per s direct meebombarderen.quote:
Ach de laatste keer dat een land werd aangevallen omwille van kerwapens…quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Netanyanu wel snel met hele harde bewijzen mag komen tegen Iran, er wordt ook veel gevraagd van zijn eigen bevolking op het moment.
Dit is iets wat speelt tussen de geheime diensten, en er is niet de plicht ofzo om voor elke actie te bewijzen aan “het publiek” wat er speelt alvorens te reageren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
I
Nou, goed dat dit meteen al overal bekend is.quote:
@Houtenbeenquote:
Verschil van mening mag, maar ik vind dat je jezelf alleen maar voor lul zet wanneer je dat soort onnozele posts uit te toetsenbord rammeltquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. En jij staat lijnrecht tegenover mij qua mening, maar ik laat mij de mond niet snoeren. Doe ik ook niet bij jou, ‘alwetende’
Dat belooft wat, als ze nog steeds in de 'early stages' zijn.quote:
Nu??quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga even wat eten, jullie redden het vast wel zonder mij
Precies.. het getuigt van behoorlijk wat onnozelheid als je Iran rustig verder wil laten knutselen aan hun atoomwapens. De westerse wereld mag blij zijn dat Isral er iets tegen onderneemtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verder is het, vrij woke, nucleair internationaal agentschap het erover eens dat Iran de wetten hierover niet nakomt.
Dus of die bom nou bijna klaar was of niet, het moment om eea te stoppen moest vandaag of morgen toch komen.
Veel te lang uitgesteld door de constante flow van nieuwsberichtenquote:
Stoppen met jij-bakken, daar is voor gewaarschuwd door de moderator.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag, maar ik vind dat je jezelf alleen maar voor lul zet wanneer je dat soort onnozele posts uit te toetsenbord rammelt
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach de laatste keer dat een land werd aangevallen omwille van kerwapens…
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Veel te weinig om veel schade te kunnen doen. Als dit echt alles is wat ze nog kunnen is het klaar voor Iran.quote:
Nou, hoop voor hem dat ie dan niet thuis was!quote:
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier wacht Isral op zodat ze enorm hard kunnen reageren met doelen die al weken op het vizier staan.
De wereld is niet zo zwart- wit, schat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellen
Oei. Dat ziet er niet best uit. Hopelijk valt het mee voor tel aviv.quote:
Met brandende vieze baard voor de hemelpoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef Momo het volgende:
Kan eigenlijk niet inschatten hoe groot die explosie was, wel echt tussen hoge gebouwen in.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Dit was niet de enige hit, 5 a 8.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef Eagles89 het volgende:
Als dat de enige hit was van de 100 afgevuurde ballistische raketten is dat echt een monsterlijk goed resultaat. Even ter vergelijking: als deze op een Europees land zouden worden gevuurd is de onderschepping van ballistische raketten nihiel. Die zijn nauwelijks tot niet te verdedigen.
Ja hypersonisch spul blijkbaar.quote:
Avondklok is ingegaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Zipportal het volgende:
NOS pushbericht. Blijf in uw kot. @:monkyyy
uhuhquote:
Tsja....Arabieren zijn niet de scherpste messen in de keukenla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Houthies hebben de West Bank geraakt. Je verzint het niet.
Nou, dit wordt echt oorlog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef skysherrif het volgende:
Unconfirmed: nieuwe wave met 150 raketten gelanceerd uit iran.
Alleen waarom niet onderschept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ballistische raket?
Isral heeft nu een excuus om de Iraanse olieinstallaties plat te gaan leggen iig.quote:
Incidentenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Wordt echt oorlog? Hoe noem je dit dan?
Isral die wat militaire en nucleaire doelwitten in Iran uitschakelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Geen alcohol meer na 20.00u 😱quote:
Het gaat langer duren. Olie en gasprijzen zullen stijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar beeldmateriaal van minimaal 10 jaar geleden, toen Iran nog dacht dat ze iets betekenden.quote:
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lolquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De menselijke beschaving is al eventjes in oorlog met de Islamitische doodscultus.
Stop eens met drinken joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef bianconeri het volgende:
Tijd voor een VN macht in Isral dat alle militaire voorzieningen ontmanteld, Netanyahu gevangen en het IDF gone.
Isral zorgt alleen maar voor oorlog en dood.
Dat kun je alleen denken als je ernstig verstrooid bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lol
Ik ben het vaak met je eens, maar vind dat ze echt te snel om zich heen slaan. Alweer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
Ik wens Isral alleen maar heel veel goeds toe. Ze schakelen nucleaire installaties uit wat/die wij niet durfden.
Wat een ballen voor zo'n klein landje.
Nee joh. Die vochtige Ayatollah moesten we een keer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze zet gaat WW3 inluiden. Dank je wel isral.
Want ze hadden moeten wachten op de eerste strike?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar vind dat ze echt te snel om zich heen slaan. Alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |