Precies.. het getuigt van behoorlijk wat onnozelheid als je Iran rustig verder wil laten knutselen aan hun atoomwapens. De westerse wereld mag blij zijn dat Israël er iets tegen onderneemtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verder is het, vrij woke, nucleair internationaal agentschap het erover eens dat Iran de wetten hierover niet nakomt.
Dus of die bom nou bijna klaar was of niet, het moment om eea te stoppen moest vandaag of morgen toch komen.
Veel te lang uitgesteld door de constante flow van nieuwsberichtenquote:
Stoppen met jij-bakken, daar is voor gewaarschuwd door de moderator.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag, maar ik vind dat je jezelf alleen maar voor lul zet wanneer je dat soort onnozele posts uit te toetsenbord rammelt
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach de laatste keer dat een land werd aangevallen omwille van kerwapens…
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Veel te weinig om veel schade te kunnen doen. Als dit echt alles is wat ze nog kunnen is het klaar voor Iran.quote:
Nou, hoop voor hem dat ie dan niet thuis was!quote:
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier wacht Israël op zodat ze enorm hard kunnen reageren met doelen die al weken op het vizier staan.
De wereld is niet zo zwart- wit, schat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |