Momenteel denk ik vooral klaar zijn voor alle mogelijke scenario's en niet per sé direct meebombarderen.quote:
Ach de laatste keer dat een land werd aangevallen omwille van kerwapens…quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Netanyanu wel snel met hele harde bewijzen mag komen tegen Iran, er wordt ook veel gevraagd van zijn eigen bevolking op het moment.
Dit is iets wat speelt tussen de geheime diensten, en er is niet de plicht ofzo om voor elke actie te bewijzen aan “het publiek” wat er speelt alvorens te reageren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft ze al… Russia ook…
En Iran ligt al zo onder de loep jaren en jaren, als die ook maar iets met kernwapens zouden doen zou het hele land weggevaagd worden. Zeker weten. Dat weten ze zelf ook.
Kom maar met bewijzen Israël dat Iran daadwerkelijk kernwapens wilde gaan inzetten tegen jou.
Ik vermoed dat dit verhaal op Irak gaat lijken.
I
Nou, goed dat dit meteen al overal bekend is.quote:
@Houtenbeenquote:
Verschil van mening mag, maar ik vind dat je jezelf alleen maar voor lul zet wanneer je dat soort onnozele posts uit te toetsenbord rammeltquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. En jij staat lijnrecht tegenover mij qua mening, maar ik laat mij de mond niet snoeren. Doe ik ook niet bij jou, ‘alwetende’
Dat belooft wat, als ze nog steeds in de 'early stages' zijn.quote:
Nu??quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga even wat eten, jullie redden het vast wel zonder mij
Precies.. het getuigt van behoorlijk wat onnozelheid als je Iran rustig verder wil laten knutselen aan hun atoomwapens. De westerse wereld mag blij zijn dat Israël er iets tegen onderneemtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verder is het, vrij woke, nucleair internationaal agentschap het erover eens dat Iran de wetten hierover niet nakomt.
Dus of die bom nou bijna klaar was of niet, het moment om eea te stoppen moest vandaag of morgen toch komen.
Veel te lang uitgesteld door de constante flow van nieuwsberichtenquote:
Stoppen met jij-bakken, daar is voor gewaarschuwd door de moderator.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschil van mening mag, maar ik vind dat je jezelf alleen maar voor lul zet wanneer je dat soort onnozele posts uit te toetsenbord rammelt
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach de laatste keer dat een land werd aangevallen omwille van kerwapens…
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Veel te weinig om veel schade te kunnen doen. Als dit echt alles is wat ze nog kunnen is het klaar voor Iran.quote:
Nou, hoop voor hem dat ie dan niet thuis was!quote:
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier wacht Israël op zodat ze enorm hard kunnen reageren met doelen die al weken op het vizier staan.
De wereld is niet zo zwart- wit, schat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn en misschien ook wel zelfhaat hebben, staan vast te juichen voor Iraanse atoomwapens en zullen alles uit de kast halen om acties van Israel in een kwaad daglicht te stellen
Oei. Dat ziet er niet best uit. Hopelijk valt het mee voor tel aviv.quote:
Met brandende vieze baard voor de hemelpoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef Momo het volgende:
Kan eigenlijk niet inschatten hoe groot die explosie was, wel echt tussen hoge gebouwen in.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Dit was niet de enige hit, 5 a 8.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef Eagles89 het volgende:
Als dat de enige hit was van de 100 afgevuurde ballistische raketten is dat echt een monsterlijk goed resultaat. Even ter vergelijking: als deze op een Europees land zouden worden gevuurd is de onderschepping van ballistische raketten nihiel. Die zijn nauwelijks tot niet te verdedigen.
Ja hypersonisch spul blijkbaar.quote:
Avondklok is ingegaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Zipportal het volgende:
NOS pushbericht. Blijf in uw kot. @:monkyyy
uhuhquote:
Tsja....Arabieren zijn niet de scherpste messen in de keukenla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Houthies hebben de West Bank geraakt. Je verzint het niet.
Nou, dit wordt echt oorlog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef skysherrif het volgende:
Unconfirmed: nieuwe wave met 150 raketten gelanceerd uit iran.
Alleen waarom niet onderschept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ballistische raket?
Israël heeft nu een excuus om de Iraanse olieinstallaties plat te gaan leggen iig.quote:
Incidentenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Wordt echt oorlog? Hoe noem je dit dan?
Israël die wat militaire en nucleaire doelwitten in Iran uitschakelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Geen alcohol meer na 20.00u 😱quote:
Het gaat langer duren. Olie en gasprijzen zullen stijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar beeldmateriaal van minimaal 10 jaar geleden, toen Iran nog dacht dat ze iets betekenden.quote:
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lolquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De menselijke beschaving is al eventjes in oorlog met de Islamitische doodscultus.
Stop eens met drinken joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef bianconeri het volgende:
Tijd voor een VN macht in Israël dat alle militaire voorzieningen ontmanteld, Netanyahu gevangen en het IDF gone.
Israël zorgt alleen maar voor oorlog en dood.
Dat kun je alleen denken als je ernstig verstrooid bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lol
Ik ben het vaak met je eens, maar vind dat ze echt te snel om zich heen slaan. Alweer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
Ik wens Israël alleen maar heel veel goeds toe. Ze schakelen nucleaire installaties uit wat/die wij niet durfden.
Wat een ballen voor zo'n klein landje.
Nee joh. Die vochtige Ayatollah moesten we een keer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze zet gaat WW3 inluiden. Dank je wel isral.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |