Oei. Dat ziet er niet best uit. Hopelijk valt het mee voor tel aviv.quote:
Met brandende vieze baard voor de hemelpoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef Momo het volgende:
Kan eigenlijk niet inschatten hoe groot die explosie was, wel echt tussen hoge gebouwen in.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Dit was niet de enige hit, 5 a 8.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef Eagles89 het volgende:
Als dat de enige hit was van de 100 afgevuurde ballistische raketten is dat echt een monsterlijk goed resultaat. Even ter vergelijking: als deze op een Europees land zouden worden gevuurd is de onderschepping van ballistische raketten nihiel. Die zijn nauwelijks tot niet te verdedigen.
Ja hypersonisch spul blijkbaar.quote:
Avondklok is ingegaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Zipportal het volgende:
NOS pushbericht. Blijf in uw kot. @:monkyyy
uhuhquote:
Tsja....Arabieren zijn niet de scherpste messen in de keukenla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Houthies hebben de West Bank geraakt. Je verzint het niet.
Nou, dit wordt echt oorlog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef skysherrif het volgende:
Unconfirmed: nieuwe wave met 150 raketten gelanceerd uit iran.
Alleen waarom niet onderschept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ballistische raket?
Israël heeft nu een excuus om de Iraanse olieinstallaties plat te gaan leggen iig.quote:
Incidentenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Wordt echt oorlog? Hoe noem je dit dan?
Israël die wat militaire en nucleaire doelwitten in Iran uitschakelt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Geen alcohol meer na 20.00u 😱quote:
Het gaat langer duren. Olie en gasprijzen zullen stijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef LiptonLemon het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar beeldmateriaal van minimaal 10 jaar geleden, toen Iran nog dacht dat ze iets betekenden.quote:
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lolquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De menselijke beschaving is al eventjes in oorlog met de Islamitische doodscultus.
Stop eens met drinken joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef bianconeri het volgende:
Tijd voor een VN macht in Israël dat alle militaire voorzieningen ontmanteld, Netanyahu gevangen en het IDF gone.
Israël zorgt alleen maar voor oorlog en dood.
Dat kun je alleen denken als je ernstig verstrooid bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Best wel grappig want het zijn juist de evangelicals die een deathcult zijn en die Israel steunen lol
Ik ben het vaak met je eens, maar vind dat ze echt te snel om zich heen slaan. Alweer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef capricia het volgende:
Ik wens Israël alleen maar heel veel goeds toe. Ze schakelen nucleaire installaties uit wat/die wij niet durfden.
Wat een ballen voor zo'n klein landje.
Nee joh. Die vochtige Ayatollah moesten we een keer vanaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze zet gaat WW3 inluiden. Dank je wel isral.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |