Oei. Dat ziet er niet best uit. Hopelijk valt het mee voor tel aviv.quote:
Met brandende vieze baard voor de hemelpoort.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ze die boosjurk naar zijn god schieten.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:19 schreef Momo het volgende:
Kan eigenlijk niet inschatten hoe groot die explosie was, wel echt tussen hoge gebouwen in.
We shall see.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Ik las dat Iran al 60% verrijkt uranium (na 60% gaat het door naar 90%) had en duizenden IR-1 and IR-6 centrifuges.
Dat noem ik een flinke aanloop naar het vervaardigen van kernwapens, jij niet?
Dit was niet de enige hit, 5 a 8.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:21 schreef Eagles89 het volgende:
Als dat de enige hit was van de 100 afgevuurde ballistische raketten is dat echt een monsterlijk goed resultaat. Even ter vergelijking: als deze op een Europees land zouden worden gevuurd is de onderschepping van ballistische raketten nihiel. Die zijn nauwelijks tot niet te verdedigen.
Ja hypersonisch spul blijkbaar.quote:
Avondklok is ingegaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:22 schreef Zipportal het volgende:
NOS pushbericht. Blijf in uw kot. @:monkyyy
uhuhquote:
Tsja....Arabieren zijn niet de scherpste messen in de keukenla.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Houthies hebben de West Bank geraakt. Je verzint het niet.
Nou, dit wordt echt oorlog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef skysherrif het volgende:
Unconfirmed: nieuwe wave met 150 raketten gelanceerd uit iran.
Alleen waarom niet onderschept?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een ballistische raket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |