Kijk eens onder je bed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
*kijkt om zich heen
Hier is geen Mossad
Eens. Laten we dan niet weer de fout maken om -met hulp van een vijfde colonne- de deur wagenwijd open te zetten maar dit keer onze Europese grenzen bewaken "Egyptian style". Dat Europese migratiepact is er toch bijna?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:41 schreef Akathisia het volgende:
Dankzij de Zio-Amerikaanse avonturen en de (migratie)consequenties daarvan en de opgeklopte haat tegen Rusland, is het hier gevaarlijker dan ooit tevoren.
Al onder je bed gekeken?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:45 schreef StateOfMind het volgende:
*kijkt om zich heen
Hier is geen Mossad
Goed punt, ik zal er even wat tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef vosss het volgende:
Topic 3 op rij minstens waar gevraagd wordt om de verouderde OP te fatsoeneren.
Nog steeds niet gebeurd.
Beetje jammer.
Operatie gaat nog minstens 2 weken door. Iran gaat pijn voelen deze keer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn laatste update was van vanmorgen en ik lees dat Israël doorgegaan is en doorgaat met aanvallen. Geen half werk, lekker.
Ik moet er niet aan denken om nu in Israël te zijn. Sterkste en voor wie daar zijn
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Israël doet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn laatste update was van vanmorgen en ik lees dat Israël doorgegaan is en doorgaat met aanvallen. Geen half werk, lekker.
Ik moet er niet aan denken om nu in Israël te zijn. Sterkste en voor wie daar zijn
Veel mensen vinden ramptoerisme ook wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef jigggy het volgende:
Kennis van me zou maandag naar Iran vliegen ,vrees dat zijn vakantie niet door gaat
Dit kan een regimechange in werking zetten, meer dan ooit zelfs.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Israël doet.
Ik neem aan dat dat een Iraniër is anders was het sowieso al een debiel plan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef jigggy het volgende:
Kennis van me zou maandag naar Iran vliegen ,vrees dat zijn vakantie niet door gaat
Iran wordt even vernederdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:06 schreef Perrin het volgende:
Het spelletje lijkt nu spotten wat er beweegt in Iran aan militair spul en er dan iets explosiefs op af sturen.
[ x ]
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een Iraniër is anders was het sowieso al een debiel plan.
Het helpt een beetje. Ze schieten de faciliteiten en de top van het leger of nucleaire programma naar de klote. De dreiging zal met het huidige regieme blijven bestaan maar het zal Iran jaren kosten om de opgelopen schade te herstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolang er geen regimechange komt in Iran, is het vrij zinloos wat Israël doet.
Het is wel weer grappig dat de fake nieuws gewoon gerecycled wordt! Goed voor het milieu, dat weer wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:31 schreef ACT-F het volgende:
Luchtafweer in optima forma![]()
Since we knew Iran, it has been threatening Israel from the map, and in return, we do not see it responding to any Zionist attack except once, when its missiles fell in Jordan and Iraq.
And finally, yesterday, a drone was launched and fell on an electricity cable in Iraq
[ x ]
Leedvermaak moet je nu eenmaal hergebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is wel weer grappig dat de fake nieuws gewoon gerecycled wordt! Goed voor het milieu, dat weer wel.![]()
https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.34PG49G
Ik vind het best sneu als je alleen in AI-video's je fantasietjes kunt uitleven.quote:
Soon you will see, we will crush youquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu als je alleen in AI-video's je fantasietjes kunt uitleven.
Ondertussen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Esmail Qaani hebben ze nog niet te pakken. Ik had verwacht dat ze hem ook wel zouden omleggen.
Ik zou dat niet onderschatten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:43 schreef ACT-F het volgende:
Reuters: Iran is planning the largest missile attack on Israel in history
Ah, dat was echt net dus.'quote:
Komop zeg, deze hele aanval had je dagen van tevoren kunnen zien aankomen en dan laat je nog zo je hele top in 1 nacht uitmoorden. Wtf Iran.quote:
Mwa zou er niet zo bang voor zijn met iron dome genot en de usa die achter je staatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou dat niet onderschatten eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |