Misschien maken ze een uitzonderingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ik zie atm Amerika niet Israel direct helpen door dat af te vuren met hun B2.
Triest maar waarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Herders uit Houthis zijn een effectievere legermacht dan Iran
Niet voor niks dat Iran zich achter proxies verschuilt.quote:
Be very afraid bla bla blaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet voor niks dat Iran zich achter proxies verschuilt.
[ afbeelding ]
quote:
Stukje basisschooltoneel idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:54 schreef ACT-F het volgende:
Vooral het gejuich op het laatst afkomstig uit een opname
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stukje basisschooltoneel idd.
[ afbeelding ]
Meer krijg ik ook niet uit mijn strot atmquote:
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet wat hier nou zo grappig aan is.
Houthi's schieten op huizen van Palestijnen. Het is allemaal een beetje slapstick wat de vijanden van Israël doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet wat hier nou zo grappig aan is.
De BLU-109 die heeft Isral al, gekopt door Nasrallah. Die grote jongen de GBU-57A bedoel je? Die kan alleen gebruikt worden door de b-2.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Zou de VS die bunker buster dingen aan Isral gegeven hebben?
Vooral niet leuk voor de mensen die daar wonen. Die hebben daar vast niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.
Haha de Houthi’s doen weer meequote:
Dit zal toch voor niemand een verrassing zijn, lijkt me. Lijkt me ook niet iets dat je kunt verhullen, wanneer je ze eenmaal afschiet. Maar daar kan ik volledig naast zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump heeft toegegeven dat Isral raketten en dergelijke door de VS gemaakt, gebruikt.
Ik snap niet dat die domme … niet gewoon z’n mond houdt hierover.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:02 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben een afweersysteem, good for them![]()
[ x ]
Als het dan misgaat hebben ze de westerse media nog als back up. “Israel heeft een ziekenhuis aangevallen met 500 burgerslachtoffers tot gevolg”. Inmiddels waren toen allang videos beschikbaar dat het die holbewoners hun eigen raket was, die volledig van koers was geraakt. Maar ja als er dan een paar dagen later een klein zinnetje met rectificatie komt, weet niemand dat meer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niet grappig, maar gnant. De Houthi's pretenderen onder meer voor de Palestijnen in de bres te springen en mede daarom tegen Isral te strijden. En vervolgens vuurt men doodleuk raketten af op Palestijnse dorpen, wat benadrukt hoe incapabel die beweging eigenlijk is. Dat is gewoon afvuren om het afvuren en dan maar hopen dat het ergens iets raakt.
Ach, ik gun ze wel een rake klapper hoor, als vergelding. Maar zal toch wel niet lukken.quote:
Waarom schreeuwen die holbewoners altijd zo…het is allemaal zo sneu en kansloos dat je bijna medelijden met die lui zou krijgen als ze niet zo intens slecht waren met hun constante religieuze Islam geschreeuw.quote:
Zou wat zijn dat ze er een bom op droppen TIJDENS het houden van die toespraak. Is dat ook meteen klaar als heel de wereld live kan meekijken.quote:
Ja, wie denk je dat dat spul anders maakt?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump heeft toegegeven dat Isral raketten en dergelijke door de VS gemaakt, gebruikt.
Ik snap niet dat die domme … niet gewoon z’n mond houdt hierover.
Helemaal niet altijd. Eerdere filmpjes reageerden mensen nog best rustig was te horen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen die holbewoners altijd zo…het is allemaal zo sneu en kansloos dat je bijna medelijden met die lui zou krijgen als ze niet zo intens slecht waren met hun constante religieuze Islam geschreeuw.
Die filmpjes heb ik dan even gemist. Maar het is toch wel 9 van de 10 keer raak als ik weer een filmpje vanuit de kant van de Islamitische tegenpartij aanklik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Helemaal niet altijd. Eerdere filmpjes reageerden mensen nog best rustig was te horen.
Farsi klink veel zachter tov Arabisch of Turks.
Rare postquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, ik gun ze wel een rake klapper hoor, als vergelding. Maar zal toch wel niet lukken.
Ze kunnen niet mikken maarja welke man kan dat welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Precies.. laf incompetent stelletje losersquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind NL erg zwak in de reactie.
Als Iran wekelijk een kernwapen gereed had en met hun agenda werpen ze er zo een af ergens in die woestijnen daar, dan is het een goede zaak dat de VS er nu voor kiest om dat zootje op te blazen.
Spreek je uit Schoof en doe niet zo laf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |