Als je ergens niks over weet kan je soms beter niks zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft ze al… Russia ook…
En Iran ligt al zo onder de loep jaren en jaren, als die ook maar iets met kernwapens zouden doen zou het hele land weggevaagd worden. Zeker weten. Dat weten ze zelf ook.
Kom maar met bewijzen Israël dat Iran daadwerkelijk kernwapens wilde gaan inzetten tegen jou.
Ik vermoed dat dit verhaal op Irak gaat lijken.
I
Nee. En jij staat lijnrecht tegenover mij qua mening, maar ik laat mij de mond niet snoeren. Doe ik ook niet bij jou, ‘alwetende’quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je ergens niks over weet kan je soms beter niks zeggen.
Alleen roept Iran al jaren dat ze de staat Israël willen vernietigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft ze al… Russia ook…
En Iran ligt al zo onder de loep jaren en jaren, als die ook maar iets met kernwapens zouden doen zou het hele land weggevaagd worden. Zeker weten. Dat weten ze zelf ook.
Kom maar met bewijzen Israël dat Iran daadwerkelijk kernwapens wilde gaan inzetten tegen jou.
Ik vermoed dat dit verhaal op Irak gaat lijken.
I
Heb jij de update van dat IDF verhaal nog meegekregen? Idf zou nog met een definitief rapport komen, of het nu wel of niet een idf raket was. Die duidelijke beelden waar jij het over hebt, beelden volgens IDF van de vermeende raket die bij Al Ahli zwas neergekomen, die beelden zijn zeer waarschijnlijk van een ander projectiel geweest. Dat wist jij nog niet want het is zoals jij al zegt, niemand is geïnteresseerd in een updatequote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als het dan misgaat hebben ze de westerse media nog als back up. “Israel heeft een ziekenhuis aangevallen met 500 burgerslachtoffers tot gevolg”. Inmiddels waren toen allang videos beschikbaar dat het die holbewoners hun eigen raket was, die volledig van koers was geraakt. Maar ja als er dan een paar dagen later een klein zinnetje met rectificatie komt, weet niemand dat meer.
Daar zijn ze te impotent voorquote:
Er zijn ook heel wat landen die dat zeggen bij de VS te willen doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen roept Iran al jaren dat ze de staat Israël willen vernietigen.
Klein doch belangrijk verschil met die andere landen.
Ik snap heel goed dat Israël die gok niet durft te nemen.
Nu.nlquote:Iran zal Israël hulpeloos achterlaten'
Ali Hosseini Khamenei, de hoogste leider van Iran, zegt in een toespraak op televisie dat Israël niet ongeschonden zal blijven en dat Iran geen halve maatregelen zal nemen tegen het land. De Iraanse strijdkrachten zullen Israël "hulpeloos" achterlaten, zegt hij.
Blijkbaar een gebied waar geen joodse nederzettingen waren, anders hadden ze de raket wel neergehaald.quote:
quote:IDF SPOKESPERSON: Throughout the day, Air Force aircraft struck numerous targets across Iran. The operation is still ongoing. We are acting according to a structured plan and continue to strike. We must not be complacent—we will remain humble. We are aware of the enemy’s intention to harm us. Such attempts—proper behavior on the home front will save lives and deny the enemy achievements.
Challenges began with the opening strike early this morning. The three most senior Iranian military commanders were eliminated, and many others were thwarted. We targeted nuclear scientists involved in developing weapons aimed at the destruction of Israel. We struck surface-to-surface missile launchers and surface-to-air missile systems. In addition, we eliminated the chain of command of the Revolutionary Guards' Air Force, including its commander, Ali Hajizadeh.
quote:Hundreds of Mossad agents both inside Iran and back in headquarters were involved, including a special unit of Iranian operatives working for Mossad. - Axios
quote:In central Iran, Mossad commando units had positioned guided weapons systems in open areas near Iranian surface-to-air missile launchers. - Axios
quote:In another area inside Iran, Mossad covertly deployed weapon systems and sophisticated technologies hidden in vehicles. When the Israeli attack began, these weapons were launched and destroyed Iranian air defense targets. - Axios
quote:IDF SPOKESPERSON: "It can now be revealed that earlier today we struck the nuclear facility in Esfahan, in addition to the attack on the Natanz facility—the largest uranium enrichment site in Iran. As can be seen, today we struck extensively across Iran using planned aircraft operations.
Iran continues to strengthen militarily and seeks to harm us. We will not allow Iran to advance toward nuclear capability. We will not allow the development of missiles intended to target us. The IDF remains on high alert and is prepared to defend the citizens of Israel on all fronts.
The operation is still in its early stages. We are aware of Iran’s intentions and attempts to harm Israel’s home front. I emphasize: proper conduct on the home front will prevent casualties. We must not be complacent. I call on you to follow the Home Front Command’s defense guidelines and to act accordingly. The danger has not yet passed."
Als Iran burgerdoelen gaat aanvallen, dan heeft Israel al beloofd om het regime in Iran nog verder te decimeren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl
Wensdenken natuurlijk. Maar ja, even de bevolking nog rustig houden met mooie praatjes.
Benieuwd of dat zo is, of dat ze stiekem drones meetellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef skysherrif het volgende:
IDF persconferentie werd heel abrupt afgebroken.
Overigens: Iraane claims dat 2 israelische jets zijn neergeschoten (unconfirmed)
Nee ze hadden het specifiek over "figher jets"quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd of dat zo is, of dat ze stiekem drones meetellen.
Uitspreken? Ik wil actie! D'r naartoe met onze JSF's nu!! Geen woorden maar daden, dat is het enige wat die terroristen verstaan immers.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind NL erg zwak in de reactie.
Als Iran wekelijk een kernwapen gereed had en met hun agenda werpen ze er zo een af ergens in die woestijnen daar, dan is het een goede zaak dat de VS er nu voor kiest om dat zootje op te blazen.
Spreek je uit Schoof en doe niet zo laf!
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Uitspreken? Ik wil actie! D'r naartoe met onze JSF's nu!! Geen woorden maar daden, dat is het enige wat die terroristen verstaan immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |