Wat zei die dan?quote:
Iron Dome genot werkt alleen tegen aanvallen van korte afstand. Voor ballistische raketten hebben ze Arrow en David's Sling maar het gevaar is dat die systemen verzadigd kunnen raken door de aantallen die Iran kan afvuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mwa zou er niet zo bang voor zijn met iron dome genot en de usa die achter je staat
En hoe groot de rol van special forces, inlichtingen en geheime diensten is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:04 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag toont imo wel aan hoe kwalitatief beter westers materiaal is tegenover Russisch materiaal.
Ze laten zich liever afslachten als makke lammetjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Hebben ze geen luchtafweer of zo in dat shithole? Die bommen blijven maar vallen en je leest niks over neergehaalde projectielen oid.
Het is echt lachwekkend.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Hebben ze geen luchtafweer of zo in dat shithole? Die bommen blijven maar vallen en je leest niks over neergehaalde projectielen oid.
Het is echt lachwekkend.
Is al uitgeschakeld. Blijkbaar was Iran niks meer dan een papieren tijger.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Het is echt lachwekkend.
Dat blijkt ja. Nu ligt niemand daar verder wakker van dus dikke prima. Maar dit had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze laten zich liever afslachten als makke lammetjes
Ook ja, vraag me dan af of Rusland niets van dat al heeft gedaan in 2022.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hoe groot de rol van special forces, inlichtingen en geheime diensten is.
Zulke grootspraak en helemaal niets uitrichten. Lachwekkend. Israël zou nu de kans moeten benutten om voor eens en voor altijd af te rekenen met de moellahs.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:05 schreef Ali_boo het volgende:
Gaat Iran nog iets terugdoen of wat?
Of zijn ze veel te druk met het maken van AI propaganda videos![]()
![]()
[ x ]
Daarom worden die nu ook actief opgespoord en uitgeschakeld, dat is een stuk makkelijker als je het luchtruim onder controle hebt. Iran is een sitting duck.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iron Dome genot werkt alleen tegen aanvallen van korte afstand. Voor ballistische raketten hebben ze Arrow en David's Sling maar het gevaar is dat die systemen verzadigd kunnen raken door de aantallen die Iran kan afvuren.
[ afbeelding ]
De enige waar ze echt in uitblinken is grootspraak op twitterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Nu ligt niemand daar verder wakker van dus dikke prima. Maar dit had ik ook niet verwacht.
De indruk die ik krijg is dat ze de leidinggevenden eerst uitgeschakeld hebben en daarna van die situatie gebruik gemaakt hebben om gelijk cruciale luchtverdediging te vernietigen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:06 schreef Haags het volgende:
Het is echt lachwekkend.
Echte regime change zullen ze niet rechtstreeks mee bemoeien denk ik. Maar je kunt er wel op rekenen dat ze Iran blijven doorbombarderen tot er van geen enkele militaire dreiging voor Israël meer sprake is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zulke grootspraak en helemaal niets uitrichten. Lachwekkend. Israël zou nu de kans moeten benutten om voor eens en voor altijd af te rekenen met de moellahs.
oorlogzuchtige duivelsquote:
Dat wordt extra mensen zetten op het produceren van AI-filmpjes om deze mensen tevreden te houden.quote:
Tja, georkestreerd weer door het regime natuurlijk. Want tegenstanders krijgen zoals we weten geen millimeter ruimte.quote:
Ze hadden toch ook neta ls operatie Spinnenweb drones vanuit Iran zelf gelanceerd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De indruk die ik krijg is dat ze de leidinggevenden eerst uitgeschakeld hebben en daarna van die situatie gebruik gemaakt hebben om gelijk cruciale luchtverdediging te vernietigen.
Kan me voorstellen dat zo'n leger in Iran nog erg van top to bottom werkt en er zonder orders niet zelf nagedacht wordt.
Klinkt dat aannemelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |