SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mailsyquote:
ben je lekker van het weer aan het genieten vandaag ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen last van gehad gelukkig. Binnen overal koel en airco in de auto en schaduw en wind buiten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mailsy
[..]
ben je lekker van het weer aan het genieten vandaag ?![]()
![]()
Wel moeilijk om dat op Spotify op te zoeken dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor ineens de zangeres zonder naam
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe wat je niet laten kan, ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik heel makkelijk oplossen trouwens, dan zet ik je gewoon in de tabel excluded_users
Dan kun je bolken wat je wilt, mijn punten lopen gewoon door.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja sorry, het waren Tom en Dick ....quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel moeilijk om dat op Spotify op te zoeken dan.![]()
Fijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Binnen overal koel en airco in de auto en schaduw en wind buiten.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kom ik niet zo gauw. Had wel 1 bij de hema gezien onlinequote:Op donderdag 12 juni 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n ding is een tientje bij de Mediamarkt. Heerlijk zo'n verkoelend briesje."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Actionquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo gauw. Had wel 1 bij de hema gezien online
KruidvatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dat is wel handiger idd. Op de slaapkamer wil ik een kleine nog..quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
1e levensbehoefte in mijn huis.
Ik moet eigenlijk nog een 4e halen zodat ik op warme dagen niet met eentje hoef te slepen van boven."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wandel zequote:Op donderdag 12 juni 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben zo blij voor jou muis. Dat het nu eindelijk eindelijk zover is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebtquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/wonen(...)g-78cm-80200031.html
Zit een afstandsbediening bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je zelf niet op de zolder bent heb je er weinig aan idd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebt
Nja zo dik ding hoef ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had ze beneden en op de slaapkamer staanquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zelf niet op de zolder bent heb je er weinig aan idd.
Maken ook best veel herrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is de sc van ONZ geen idee waarom ze King Diamand als TT hebben gekozenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap het hele jaar door met het geluid van een ventilator, dus geen last van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze beneden en op de slaapkamer staan
Maken ook best veel herrie
dat is en heavy metal group uit danmarkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de sc van ONZ geen idee waarom ze King Diamand als TT hebben gekozen![]()
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluidquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik slaap het hele jaar door met het geluid van een ventilator, dus geen last van.
Filteren ook gelijk de lucht, maar waren ook wel iets duurderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke, ik ken ze niet sorryquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en heavy metal group uit danmarkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluid
Filteren ook gelijk de lucht, maar waren ook wel iets duurderHow can I make this topic about me?![]()
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruisquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ontspant en ontstresst, voor mij dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruisHow can I make this topic about me?![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je hebt ook white noice opnamesquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.
Als je daar van houdtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zijn dan ook niet de standaard ventilatoren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluid
Filteren ook gelijk de lucht, maar waren ook wel iets duurder
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruis
Klopt, ASMR. Ik heb er een hele YouTube playlist van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt ook white noice opnames
Als je daar van houdtHow can I make this topic about me?![]()
Behalve als ik bij je ben.quote:
Asmr is eigenlijk weer wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ASMR. Ik heb er een hele YouTube playlist van.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of je moet ook houden van die filmpjes van mensen die verpakkingen opmaken en overal tegenaan tikken
Of etende mensen
Schijt irritant vooral.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asmr is eigenlijk weer wat anders
Fijn dan toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ontspant en ontstresst, voor mij dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn misofonie al helemaal niet.quote:
Nee klopt,quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook niet de standaard ventilatoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begin mij er echt een te irriteren op een gegeven momentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn dochter had een vriend ( is al even uit )quote:
Die had een knakkende kaak
Ik focus me dan op het geluid en wordt er dan ramp gek vanquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin mij er echt een te irriteren op een gegeven moment
Kna(a)kschaatsenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter had een vriend ( is al even uit )
Die had een knakkende kaak![]()
![]()
Hij kon er niks aan doenquote:
Maar man3 wat irritant !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
O jee, piepschuim over ramen, papier scheurenJa bedankt, nu moet ik een nieuwe televisie kopen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter had een vriend ( is al even uit )
Die had een knakkende kaak
On a serious note: ik loop ook echt regelmatig weg bij etende mensen.
Doet mijn dochter ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja bedankt, nu moet ik een nieuwe televisie kopen.
On a serious note: ik loop ook echt regelmatig weg bij etende mensen.
Tv staat hier standaard aan tijdens het eten
Puur voor het geluidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mensen die een appel eten. Wat is dat vreselijk om te horen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ja bedankt, nu moet ik een nieuwe televisie kopen.
On a serious note: ik loop ook echt regelmatig weg bij etende mensen.![]()
![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ik mag jouw dochter wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet mijn dochter ook
Tv staat hier standaard aan tijdens het eten
Puur voor het geluid
Dat is het grappige, met zoiets heb ik dan weer nul problemen. Maar bestek wat de tanden raakt bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die een appel eten. Wat is dat vreselijk om te horen.![]()
![]()
![]()
![]()
bubbeltjesfolie, oasequote:Op donderdag 12 juni 2025 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het grappige, met zoiets heb ik dan weer nul problemen. Maar bestek wat de tanden raakt bijvoorbeeld...![]()
![]()
![]()
Op het werk hadden we een collega die ochtend op zijn werkplek een appel at. Oh man. Ik liep dan gewoon weg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het grappige, met zoiets heb ik dan weer nul problemen. Maar bestek wat de tanden raakt bijvoorbeeld...![]()
Eerste geen moeite mee, tweede weet ik eigenlijk het geluid niet van.quote:
Ik heb meer problemen met het gevoel wat bepaalde stofjes gevenquote:
BrrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, daar is meestal ook een bed![]()
Is het een ik droom zo weg bed ?
Of een mwahhh bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nja dat klopt ook niet helemaal; er zijn legio mensen die daar altijd in moeten prikken met hun vinger. En na zoveel vingers is het onbruikbaar/onverkoopbaar ....quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerste geen moeite mee, tweede weet ik eigenlijk het geluid niet van.![]()
Zelfs in die van Aken waar ik wasquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, daar is meestal ook een bedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Guiltyquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nja dat klopt ook niet helemaal; er zijn legio mensen die daar altijd in moeten prikken met hun vinger. En na zoveel vingers is het onbruikbaar/onverkoopbaar ....
Voelt goedquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet!![]()
Is het een ik droom zo weg bed ?
Of een mwahhh bed
Grote test is altijd de nacht
Wel breder dan thuis dus ik zal dudje nog een keer kwijt zijn ergens in de nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veelbesproken onderwerpquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voelt goed
Wel breder dan thuis dus ik zal dudje nog een keer kwijt zijn ergens in de nacht![]()
![]()
Das altijd wel een dingetje bij mijquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voelt goed
Wel breder dan thuis dus ik zal dudje nog een keer kwijt zijn ergens in de nacht
Een ander bed dan mijn eigen
Papierquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met het gevoel wat bepaalde stofjes geven
Brrrr
IJsstokjes
Is ook altijd even lastig, maar het is beter dan de weg hotels toen ik naar Italië gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das altijd wel een dingetje bij mij
Een ander bed dan mijn eigenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:En waterparels?quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)k5LQayxoCzXYQAvD_BwE
Had daar laatst een bak vol van en dat was prettig.![]()
Oehhh jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En waterparels?
Had daar laatst een bak vol van en dat was prettig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit geprobeerd. Ik ga bestellen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En waterparels?
Had daar laatst een bak vol van en dat was prettig.
Niet via de gootsteen weg gooien dan komen ze via de wc naar bovenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
En waterparels?
Had daar laatst een bak vol van en dat was prettig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Helemaal niet weggooien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet via de gootsteen weg gooien dan komen ze via de wc naar boven
Laten drogen en hergebruiken.![]()
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet via de gootsteen weg gooien dan komen ze via de wc naar bovenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor je het weet heb je zo het riool van de halve stad gesloopt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doen de bolussen nu ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:36 schreef aeque het volgende:
Voor je het weet heb je zo het riool van de halve stad gesloopt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De andere zijn droog brood met een beetje suikerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was wel sneu. Hij is iets te enthousiast met andere honden begroeten op afstand en gaat helemaal uit zijn plaat. Iedereen deinst dan terug omdat ze denken dat hij dan te is.
Toch maar eens kijken of er nog iets in de buurt is zodat hij honden van zijn formaat kan ontmoeten enzo.
Nog een mijlpaal bereikt: hij wist de juiste portiekdeur te vinden en wilde er ook doorheen toen ik hem open maakte
Trotste mama van Ambar
En nu lig ik in bed en hij in zijn mandje in de woonkamer
Trotste mama van Ambar
Er ligt er hier 1 op de plavuizen te hijgen
De hele dag liggen pitten en vanavond helemaal los gegaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet jij niet keihard liggen ketsen nu?quote:
Het is hier de hele dag 21 graden geweest. Ik bedenk de onderburen van airco
Trotste mama van Ambar
Bedankquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier de hele dag 21 graden geweest. Ik bedenk de onderburen van airco![]()
Voor deThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
verdenkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier de hele dag 21 graden geweest. Ik bedenk de onderburen van airco![]()
Waarom?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet jij niet keihard liggen ketsen nu?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aeque denkt dat mensen met een partner dat hele dagen doenquote:
Dat hoort in hotels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Want jij weet uiteraard wat ik denkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aeque denkt dat mensen met een partner dat hele dagen doen
Nee, dus praat niet voor mij.quote:
Dudje en ik besteden veel meer tijd aan etenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aeque denkt dat mensen met een partner dat hele dagen doen![]()
En volle dikke buiken is niet de tijd om te ketsenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet ideaal neequote:Op donderdag 12 juni 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje en ik besteden veel meer tijd aan eten![]()
En volle dikke buiken is niet de tijd om te ketsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje en ik besteden veel meer tijd aan eten![]()
En volle dikke buiken is niet de tijd om te ketsen
Wel genoeg gegeten hebben natuurlijk. Onderweg naar een hoogtepunt een hongerklop krijgen is ook niet okBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat zijn vaak niet dingen waar ik aan denkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
Wel genoeg gegeten hebben natuurlijk. Onderweg naar een hoogtepunt een hongerklop krijgen is ook niet ok
Maar jij blijkbaar wel
Ochtend, voor het ontbijt
Dan eten, sporten, saunaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja, bijna tour de France.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
Wel genoeg gegeten hebben natuurlijk. Onderweg naar een hoogtepunt een hongerklop krijgen is ook niet ok
Hij weet nog niet dat het ritme is en nu gaan we slapenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar pita tzatziki, gehaktballen in tomatensaus, pasta, en een toetje is te veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:53 schreef StevenHyde het volgende:
Wel genoeg gegeten hebben natuurlijk. Onderweg naar een hoogtepunt een hongerklop krijgen is ook niet okHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij ligt in zijn mandje. Nieuwe liefdequote:Op donderdag 12 juni 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat het ritme is en nu gaan we slapenTrotste mama van Ambar
De een denkt aan Justin de ander aan een hongerklop.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet dingen waar ik aan denk
Maar jij blijkbaar welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Das liefquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
De een denkt aan Justin de ander aan een hongerklop.
Dat jij aan @JustinK denktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha ja ik heb ooit een hongerklop op de racefiets gehad en daar heb ik van geleerd bij elke activiteit waar ik in beweging benquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet dingen waar ik aan denk
Maar jij blijkbaar wel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja ik heb ooit een hongerklop op de racefiets gehad en daar heb ik van geleerd bij elke activiteit waar ik in beweging ben![]()
Uhuquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das lief
Dat jij aan @:Justink denkt
Oh nee, ik ga doodquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja ik heb ooit een hongerklop op de racefiets gehad en daar heb ik van geleerd bij elke activiteit waar ik in beweging ben
Oh wacht, suiker!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga dood
Oh wacht, suiker!
Ow lekker zeg. Dan heb je al voldoende genot gehadquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar pita tzatziki, gehaktballen in tomatensaus, pasta, en een toetje is te veelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ff een gelletje naar binnen glibberenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga dood
Oh wacht, suiker!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe is het met je moeder ?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow lekker zeg. Dan heb je al voldoende genot gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ik ben al ruim 6 jaar niet alleen naar de wc geweestquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?![]()
![]()
Sinds hond trouwens weinig zin in snacks, dus tja goed nieuws?Trotste mama van Ambar
Komt wel weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds hond trouwens weinig zin in snacks, dus tja goed nieuws?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De wc hier heeft een automatische lampquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Nou ik ben al ruim 6 jaar niet alleen naar de wc geweest
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Nou ik ben al ruim 6 jaar niet alleen naar de wc geweest
Gezellig ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Nou ik ben al ruim 6 jaar niet alleen naar de wc geweest![]()
Word je ook gejudged op dat het stinkt?Trotste mama van Ambar
Zolang die lamp niet in de wc zitquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De wc hier heeft een automatische lamp
Dat dan weer net nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig ofzo?![]()
Word je ook gejudged op dat het stinkt?Wel als ik klaar ben met douchen dat ze naar de badkamer komt om een likje te geven en te controleren of ik echt wel schoon ben
![]()
![]()
Nee dat is gevaarlijk, krijgt mijn anus opeens een goed ideequote:Op donderdag 12 juni 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang die lamp niet in de wc zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, krijgt mijn anus opeens een goed idee
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vrijwillig?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De wc hier heeft een automatische lamp![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..Och lieverd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..Als deze nacht niet goed gaat lijkt het me nog geen tijd om naar huis te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Damzzzzzzquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, krijgt mijn anus opeens een goed idee![]()
![]()
[..]
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..jeetje wat een zorgen zo! Hopelijk pakken ze in het ziekenhuis nu even flink door, zodat er duidelijkheid komt voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
moet je buiten op en dixi lopen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De wc hier heeft een automatische lamp![]()
Nee hoor, jij zette het gewoon in cursief.quote:
Okquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, jij zette het gewoon in cursief.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoop t ook. Gun haar thuis tuurlijk maar nu naar huis, dan zit je een dag later weer bij de 1e hulp.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als deze nacht niet goed gaat lijkt het me nog geen tijd om naar huis te gaan
Maargoed zien we morgen welweerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb 3 keer op spoiler gekliktquote:
En wat krijg is
Cursief
Vervelend als het zo onduidelijk is allemaalquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee hoop t ook. Gun haar thuis tuurlijk maar nu naar huis, dan zit je een dag later weer bij de 1e hulp.
Maargoed zien we morgen welweerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja precies dit. Mocht het dan bijv iets ergs uitkomen dan is t maar zo. Maar naar huis is nu niet de oplossing imoquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje wat een zorgen zo! Hopelijk pakken ze in het ziekenhuis nu even flink door, zodat er duidelijkheid komt voor jullie allemaalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer op spoiler geklikt
En wat krijg is
CursiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee daar zou niemand bij gebaat zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja precies dit. Mocht het dan bijv iets ergs uitkomen dan is t maar zo. Maar naar huis is nu niet de oplossing imoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]Nee daarom!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee daarom!!SmoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
[..]
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Amyzzzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]
Vanavond geweest en ze denkt morgen wel naar huis te kunnen. Maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Hey
KoffieDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
[ Bericht 51% gewijzigd door gebrokenglas op 13-06-2025 07:01:58 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
![]()
OJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weer thuis jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
netjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stay saveDon't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1032 / +32 / +0 / 1960 / 2393
2. loveislikeakiss / 692 / +41 / +0 / 1833 / 2215
3. StevenHyde / 578 / +3 / +0 / 372 / 454
4. RedShoe / 418 / +34 / +9 / 1399 / 1572
5. mario390 / 262 / +16 / +13 / 409 / 574
6. gebrokenglas / 235 / +49 / +6 / 918 / 1077
7. devzero / 169 / +8 / +0 / 308 / 379
8. aeque / 168 / +18 / +0 / 763 / 934
9. greysbones / 164 / +11 / +0 / 1135 / 1223
10. hemarookworst / 161 / +5 / +0 / 347 / 452
11. Fogel / 159 / +6 / +0 / 203 / 272
12. drakin / 117 / +29 / +0 / 475 / 540
13. Pinnenmutske / 114 / +5 / +0 / 216 / 296
14. ieniminimuis / 109 / +19 / +0 / 301 / 360
15. maily / 95 / +1 / +0 / 440 / 517
16. Dr.Mikey / 93 / +2 / +0 / 82 / 116
17. Paul / 68 / +0 / +0 / 250 / 284
18. KoningWouter / 68 / +0 / +0 / 153 / 185
19. Shii / 67 / +0 / +0 / 137 / 176
20. MizzezAmy / 67 / +0 / +0 / 283 / 333SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
4e
Hoe kan Mario zoveel punten erbij hebben?
Nu ben ik nog steeds 6e
Bijna volDon't follow me. I am lost too
De meeste ongelukken gebeuren binnenshuis he!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank. Volle Maan geweest en vrijdag de dertiende hmm.Je kunt dus beter er op uit trekken met dit lekkere weer: veel minder kans dat je iets overkomt!
Môgguh!
![]()
ToT
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: