SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mailsyquote:
ben je lekker van het weer aan het genieten vandaag ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen last van gehad gelukkig. Binnen overal koel en airco in de auto en schaduw en wind buiten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mailsy
[..]
ben je lekker van het weer aan het genieten vandaag ?![]()
![]()
Wel moeilijk om dat op Spotify op te zoeken dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoor ineens de zangeres zonder naam
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe wat je niet laten kan, ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik heel makkelijk oplossen trouwens, dan zet ik je gewoon in de tabel excluded_users
Dan kun je bolken wat je wilt, mijn punten lopen gewoon door.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja sorry, het waren Tom en Dick ....quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel moeilijk om dat op Spotify op te zoeken dan.![]()
Fijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Binnen overal koel en airco in de auto en schaduw en wind buiten.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kom ik niet zo gauw. Had wel 1 bij de hema gezien onlinequote:Op donderdag 12 juni 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n ding is een tientje bij de Mediamarkt. Heerlijk zo'n verkoelend briesje."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Actionquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar kom ik niet zo gauw. Had wel 1 bij de hema gezien online
KruidvatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dat is wel handiger idd. Op de slaapkamer wil ik een kleine nog..quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
1e levensbehoefte in mijn huis.
Ik moet eigenlijk nog een 4e halen zodat ik op warme dagen niet met eentje hoef te slepen van boven."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wandel zequote:Op donderdag 12 juni 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben zo blij voor jou muis. Dat het nu eindelijk eindelijk zover is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes water geven hier, rondje met hondje, huis klaar maken voor de nacht en dan richting bed.![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebtquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/wonen(...)g-78cm-80200031.html
Zit een afstandsbediening bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als je zelf niet op de zolder bent heb je er weinig aan idd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nja zo dik ding hoef ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe dingen doen weinig, heb er 3 hier staan, op zolder omdat je er weinig aan hebt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: