Ik had ze beneden en op de slaapkamer staanquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je zelf niet op de zolder bent heb je er weinig aan idd.
Is de sc van ONZ geen idee waarom ze King Diamand als TT hebben gekozenquote:
Ik slaap het hele jaar door met het geluid van een ventilator, dus geen last van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze beneden en op de slaapkamer staan
Maken ook best veel herrie
dat is en heavy metal group uit danmarkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de sc van ONZ geen idee waarom ze King Diamand als TT hebben gekozen
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluidquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik slaap het hele jaar door met het geluid van een ventilator, dus geen last van.
O oke, ik ken ze niet sorryquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en heavy metal group uit danmark
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluid
Filteren ook gelijk de lucht, maar waren ook wel iets duurder
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruisquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.
Het ontspant en ontstresst, voor mij dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruis
Je hebt ook white noice opnamesquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind het geruis van een ventilator juist fijn om bij te slapen.
Dat zijn dan ook niet de standaard ventilatoren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik werd er knetter van. Ik heb er nu twee een beneden en een boven, maar die maken bijna geen geluid
Filteren ook gelijk de lucht, maar waren ook wel iets duurder
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn, ik vind er niets aan dat geruis
Klopt, ASMR. Ik heb er een hele YouTube playlist van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt ook white noice opnames
Als je daar van houdt
Behalve als ik bij je ben.quote:
Asmr is eigenlijk weer wat andersquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ASMR. Ik heb er een hele YouTube playlist van.
Schijt irritant vooral.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asmr is eigenlijk weer wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |