quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
https://whatsaltareyou.com
Deze kreeg ik:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik ook al twee keer gehad.
Had ik laatst ook, was pakket van Temuquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat op geleverd op adres.
Ik wacht meestal rustig af.. en na een dag of twee komen de buren het brengenquote:
Als het bij de buren is geleverd dan maak ik mij ook geen zorgen maar ik wil wel weten welke buren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wacht meestal rustig af.. en na een dag of twee komen de buren het brengen
Ik kreeg ook mijn geld terug.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had ik laatst ook, was pakket van Temu
Heel netjes heb gelijk mijn geld terug gekregen en hun gingen uitzoeken waar het pakket was gebleven
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mijn geld terug.
Ze vroegen om bewijs dat ik het pakket niet had ontvangen. Geen idee hoe ik dat moet bewijzen.
Ik heb ze maar een foto van mijn deurmat gestuurd
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mijn geld terug.
Ze vroegen om bewijs dat ik het pakket niet had ontvangen. Geen idee hoe ik dat moet bewijzen.
Ik heb ze maar een foto van mijn deurmat gestuurd
Das wel een beetje een anti-climaxquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Pakje was voor de deur gezet en de buurvrouw heeft hem maar even gepakt en net aan mij gegeven.
Dat had mijn oude buurvrouw pasgeleden ook, pakketje is een week kwijt geweestquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd geleden ook, afgeleverd bij de buren. Ja, de buren 1,5 km verderop.
Dat vind ik zo dom, wie zet het nu voor de deur, iederen kan het meejattenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Pakje was voor de deur gezet en de buurvrouw heeft hem maar even gepakt en net aan mij gegeven.
Idd, als mijn buren er niet zijn dan woon ik boven 2 winkels en een postpunt om de hoek.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo dom, wie zet het nu voor de deur, iederen kan het meejatten
Zie!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Goed dat zij het zag maar iedereen had het zo mee kunnen nemen.quote:
Daar is het dus zo gejat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, als mijn buren er niet zijn dan woon ik boven 2 winkels en een postpunt om de hoek.
Oh wauwquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is het dus zo gejat?
Mijn dochter had het ook een keer, een gouden armband.
ZOu ook bezorgd zijn, was voor de deur gelegd zeiden ze later. Mijn dochter gekeken maar lag niets.
Hebben ze haar wel een andere opgestuurd.
Dat was in de winter. In het voorjaar wil ze de plantenbak verversen en wat ligt daar het pakje
quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag werden hier ook twee pakketjes bezorgd voor mijn vader. Die lagen in de kliko
Je had eens een bezorgervaringstopic en daar had iemand dat ook meegemaakt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag werden hier ook twee pakketjes bezorgd voor mijn vader. Die lagen in de kliko
Ja, klopt helemaalquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Unhinged en Accidentally annoying klopt ook
Hoe krijgen ze het voor elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Goede Buuf zeg, vroeg ze meteen wat suiker?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
@TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klep open.
Standaard manouvre.
Klep dicht.
Daar. past alvast een kist inquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WimLex got a new ride
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klep open.
Standaard manouvre.
Klep dicht.
Zeker! En ons numeriek systeem is een stuk makkelijker dan onze grammatica.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Kliko’s hebben een huisnummer. Dus er zit wel een soort van logica achter.
Niet eens.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede Buuf zeg, vroeg ze meteen wat suiker?
Had ze een rok aan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurvrouw vroeg vanavond om een bahco![]()
Ze heeft hem inmiddels weer teruggebracht.
Nee. Hoezo?quote:
Broekpak of tuinbroek > Ze repareert de gootsteenquote:
Ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Broekpak of tuinbroek > Ze repareert de gootsteen
Spijkerbroek of Yogapants > Verveelt zich
Rokje > Hoopt dat je komt helpen en op je rug in haar keuken gaat liggen
Blij dat je dié update ook hebtquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd![]()
Ze ging een bed in elkaar zetten, en dat is gelukt.
Als alle dijken opgehoogd zijn en je kan weer helemaal langs het water lopen dan ga ik heel blij zijnquote:
Dat is helemaal prachtig Hier langs de ijssel kan je ook mooi wandelen, alleen je komt er bijna je auto niet kwijt en met de scootmobiel is het helaas niet te doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als alle dijken opgehoogd zijn en je kan weer helemaal langs het water lopen dan ga ik heel blij zijn
Hanzesteden , lekker aan de IJssel .. maar van hier uit is dat wat uit de richting. In Deventer woonden we zowat naast de IJselquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal prachtig Hier langs de ijssel kan je ook mooi wandelen, alleen je komt er bijna je auto niet kwijt en met de scootmobiel is het helaas niet te doen.
Eerder ging ik er in de avond nog wel een naar toe en dan lekker in het gras aan het water zitten
Daar ziet het er altijd gezellig uit ls je langs de ijssel rijdt. Heel mooi daarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hanzesteden , lekker aan de IJssel .. maar van hier uit is dat wat uit de richting. In Deventer woonden we zowat naast de IJsel
Dat is een mooie routequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ziet het er altijd gezellig uit ls je langs de ijssel rijdt. Heel mooi daar
Ja, zekersssquote:
Sowww Grilled GOAquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aardig warm hier buiten onder mijn afdakje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een goed bbq-sausje erover, lekker man!
Klinkt frisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren Jack Daniels appel met tonic geproefd, ik hou niet van whiskey en ik hou niet van tonic, maar dit was een lekkere combi
Lekker drankje met warm weer, ik heb geen idee of het nieuw is, op het personeelsuitje was er Jack Daniels-kraampje die dit schonk, en dat moes geprobeerd worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt fris
Zelf bedacht mixje of is dit een ding tegenwoordig?
Ik heb dus een ding gedronkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het blijkt idd een ding
Bekijk deze YouTube-video
quote:
In Amersfoortquote:
O daar kom ik niet zo vaakquote:
Nu heb je een reden om er te komenquote:
Lekker aan t dobberenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nergens last van.![]()
[ afbeelding ]
Jij mag er ook bij.quote:
Like a Bossquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nergens last van.![]()
[ afbeelding ]
Het is wel mijn eigen tentquote:
Uh, welke code geel?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaat het met code geel daar bij jullie?
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...quote:
Was op journaalquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...
Nu zie ik het ook ff niet meer
Nee ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffieuw, ben toch niet helemaal gek
"Het Journaal" ... Dat verklaart een hoopquote:
of misschien heb ik het ergens gelezen , ik volg de laatste tijd vrij weinigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Journaal" ... Dat verklaart een hoophad ook beter moeten weten...
Er waren wel wat heftige buien in Belgie ....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...
Nu zie ik het ook ff niet meer
Beetje maarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffieuw, ben toch niet helemaal gek
Klopt maar wel onweer schijntquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje maar
Zuiden ja, maar hier niet
T is hier welkom,quote:
Hier ook, ik hou van onweer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier welkom,
maar geen code geel
Kiek hem dan liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik red me nog wel met die hitte hoor
[ afbeelding ]
En?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was bang dat ik bij thuiskomst een gebraden parkiet op een schommeltje zou aantreffen.
Ze zat in haar badje te spelen als een echte badeend.quote:
Die komt er welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zat in haar badje te spelen als een echte badeend.
Ze houdt het al 7 jaar met mij uit dus dat zal wel.quote:
Morguh Pullupquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |