Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonenquote:
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestoptquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Ow, andere keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een man met autisme die o p zichzelf gaat wonen
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessantquote:
Jij bedoeld Kees van FLodderquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Er is nu weer een serie of docu over hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond kees meer dan mooi, maar helaas hebben ze die show gestopt
Vind het wel sneu voor die m oeder, hij stuurt haar steeds weg als ze aan de deur komtquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Kees, ergens begrijpelijk maar ik vind het ook wel mooi geweest.
Uh, Haar hequote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is nu weer een serie of docu over hem
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te zien. Of leuk is natuurlijk een ander verhaal, maar wel interessant
De serie heet ook Keesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ergerde me eergisteren kapot aan kees, maar ja alles draait om Kees
Snap ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef Puzzie het volgende:
Op donderdag 12 juni 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
Dat is ellendequote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Dat hoor je steeds meer en meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kreeg niets en toch staat mijn pakketje op geleverd. [ afbeelding ]
Hij staat op geleverd op adres.quote:
Wij zijn aartsvijandenquote:
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijandquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind je toch best een vriendelijke aartsvijand
Ja. Dat heb ik ook al twee keer gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |