Pssst, dit heb je niet van mijquote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Wou ook een cadeautje kopen dat leuk was voor een baby maar dat viel nog niet meeuiteindelijk is het een lampje geworden met een giraffe en haar naam erop
mijn broer en zijn vrouw vonden het wel leuk in ieder geval.
Little Dutchquote:
Huh, watquote:Op zondag 15 juni 2025 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Little Dutch![]()
Ik heb voor mezelf deze beker om mijn Optimel mee naar mijn werk te nemen
[ afbeelding ]
Dat moet er ook nog eens bij komen,quote:
Zal het niet verder vertellenquote:
En toch vraag ik me af hoe jij weet dat Little Dutch een leuk babymerk isquote:Op zondag 15 juni 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet er ook nog eens bij komen,
als jij mij bent,
dan wordt het wel heel erg druk hier
Ik weet, helaas, allesquote:Op zondag 15 juni 2025 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe jij weet dat Little Dutch een leuk babymerk is
Ik las dat deze reclame in sommige landen verboden is, man3quote:
Praktisch je buren geweest zie ikquote:Op zondag 15 juni 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet, helaas, alles
Zelfs waar hun kantoor zit, daar ben ik maar een keer of 1000 voorbij gekomen
Mijn, wietlovende, sportschool zat in dezelfde straat.quote:
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat deze reclame in sommige landen verboden is, man3
Koekoekquote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.
quote:
quote:The UK’s advertising watchdog, the ASA, banned this Twix advert for glorifying dangerous driving despite the brand arguing it was clearly fictional.
Als ze daar echt wat aan willen doen zijn er veel doeltreffendere maatregelen denkbaar,quote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.
Zo lijken ze al veel kleinerquote:Op maandag 16 juni 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Is bedoeld om daklozen te weren. (Madrid)
Ja , ik ben het weer aan het oppakkenquote:Op maandag 16 juni 2025 10:58 schreef Aoibhin het volgende:
Mooie foto's Puzzie! Je bent lekker aan het wandelen?
Goed zoquote:
Ja daar heb ik idd wel geluk meequote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zoZo te zien heb je een mooie omgeving waarin dat kan
let je op als je morgen met de trein wil?quote:
Dank ☺️ ik hoef dinsdag gelukkig nooitquote:Op maandag 16 juni 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
let je op als je morgen met de trein wil?
Kom je dan goed mee wegquote:Op maandag 16 juni 2025 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank ☺️ ik hoef dinsdag gelukkig nooit
Heb je toestemming?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan mijn eigen treintje wel laten rijden.
Kom je dan wel de kamer uit?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan mijn eigen treintje wel laten rijden.
Ik snap niet waarom boeren niet vaker 2 of drie grote eiken laten staan in de weilanden voor de dieren. Schaduw, regen.. etc.. Je ziet het wel, maar ik rij vaak genoeg langs een weiland waar ik dan met die hitte dieren zie staan die geen schaduw hebben. Me not like.quote:
Nou, eikels en eikenblad zijn giftig voor ze. En ja, daar kunnen ze van gaan eten.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom boeren niet vaker 2 of drie grote eiken laten staan in de weilanden voor de dieren. Schaduw, regen.. etc.. Je ziet het wel, maar ik rij vaak genoeg langs een weiland waar ik dan met die hitte dieren zie staan die geen schaduw hebben. Me not like.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, eikels en eikenblad zijn giftig voor ze. En ja, daar kunnen ze van gaan eten.
Nog erger…quote:
Ik snap dat nooit.. alleen voor tamme dieren dan?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Met sommige esdoorns moet je ook uitkijken.
Alleen voor weilanddieren ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. alleen voor tamme dieren dan?
Want ik zie nooit 'wilde' dieren dood onder een boom liggen vol met eikels. Er lopen hier horden runderen en paarden in natuurgebieden met allerlei soorten bomen en giftige planten.
Nu voel ik mij oud.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |