O dat is een stuk minder, hoop dat je snel opknaptquote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lig al sinds vrijdag met koorts op de bank![]()
Hopelijk vandaag iets beter
quote:Op zondag 15 juni 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een stuk minder, hoop dat je snel opknapt![]()
Heel goed Dot, mijn dochter knapt goed op, we gaan er straks naartoequote:Op zondag 15 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy, hoe is het met dochter en kleindochter?
Meh dat is stom, beterschapquote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is fijn. Lekker even gaan knuffelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel goed Dot, mijn dochter knapt goed op, we gaan er straks naartoe
Oh bah en dan nog eens met die warmte. Beterschap.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah ... beterschap!quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is minder.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt: Te klein.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand die nog een prive-bootje wil hebben?
https://archive.is/zCYxa
quote:
@Aoibhin van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ze slaapt al maar ze is jarig. Van harte gefeliciteerd Aoibhin
Feliciteerd @Aoibhinquote:Op zondag 15 juni 2025 00:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ze slaapt al maar ze is jarig. Van harte gefeliciteerd Aoibhin
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 18:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties![]()
![]()
Goed!quote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op zondag 15 juni 2025 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Goed!Ik heb haar donderdag ontmoet. Was heel leuk om haar vast te mogen houden. Ze kan zo lekker slapen
![]()
![]()
Hoe is het met jouw kleindochter?
Dat is mooiquote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat![]()
Ja op deze leeftijd doen ze niet meer dan slapen, als je geluk hebt, veel van die koters janken ook nog eens heel veel
Het gaat heel goed met mijn kleindochter, ze is een lief tevreden meisje
Het is inderdaad heel moeilijk om iets te bedenken voor zo'n kleintje, vooral als je niet bekend bent in die scenequote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Wou ook een cadeautje kopen dat leuk was voor een baby maar dat viel nog niet meeuiteindelijk is het een lampje geworden met een giraffe en haar naam erop
mijn broer en zijn vrouw vonden het wel leuk in ieder geval.
Pssst, dit heb je niet van mijquote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Wou ook een cadeautje kopen dat leuk was voor een baby maar dat viel nog niet meeuiteindelijk is het een lampje geworden met een giraffe en haar naam erop
mijn broer en zijn vrouw vonden het wel leuk in ieder geval.
Little Dutchquote:
Huh, watquote:Op zondag 15 juni 2025 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Little Dutch![]()
Ik heb voor mezelf deze beker om mijn Optimel mee naar mijn werk te nemen
[ afbeelding ]
Dat moet er ook nog eens bij komen,quote:
Zal het niet verder vertellenquote:
En toch vraag ik me af hoe jij weet dat Little Dutch een leuk babymerk isquote:Op zondag 15 juni 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet er ook nog eens bij komen,
als jij mij bent,
dan wordt het wel heel erg druk hier
Ik weet, helaas, allesquote:Op zondag 15 juni 2025 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe jij weet dat Little Dutch een leuk babymerk is
Ik las dat deze reclame in sommige landen verboden is, man3quote:
Praktisch je buren geweest zie ikquote:Op zondag 15 juni 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet, helaas, alles
Zelfs waar hun kantoor zit, daar ben ik maar een keer of 1000 voorbij gekomen
Mijn, wietlovende, sportschool zat in dezelfde straat.quote:
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat deze reclame in sommige landen verboden is, man3
Koekoekquote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.
quote:
quote:The UK’s advertising watchdog, the ASA, banned this Twix advert for glorifying dangerous driving despite the brand arguing it was clearly fictional.
Als ze daar echt wat aan willen doen zijn er veel doeltreffendere maatregelen denkbaar,quote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, het zou onveilig rijden aanmoedigen.
Zo lijken ze al veel kleinerquote:Op maandag 16 juni 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Is bedoeld om daklozen te weren. (Madrid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |