Dank ☺️ ik hoef dinsdag gelukkig nooitquote:Op maandag 16 juni 2025 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
let je op als je morgen met de trein wil?
Kom je dan goed mee wegquote:Op maandag 16 juni 2025 15:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank ☺️ ik hoef dinsdag gelukkig nooit
Heb je toestemming?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan mijn eigen treintje wel laten rijden.
Kom je dan wel de kamer uit?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan mijn eigen treintje wel laten rijden.
Ik snap niet waarom boeren niet vaker 2 of drie grote eiken laten staan in de weilanden voor de dieren. Schaduw, regen.. etc.. Je ziet het wel, maar ik rij vaak genoeg langs een weiland waar ik dan met die hitte dieren zie staan die geen schaduw hebben. Me not like.quote:
Nou, eikels en eikenblad zijn giftig voor ze. En ja, daar kunnen ze van gaan eten.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom boeren niet vaker 2 of drie grote eiken laten staan in de weilanden voor de dieren. Schaduw, regen.. etc.. Je ziet het wel, maar ik rij vaak genoeg langs een weiland waar ik dan met die hitte dieren zie staan die geen schaduw hebben. Me not like.
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, eikels en eikenblad zijn giftig voor ze. En ja, daar kunnen ze van gaan eten.
Nog erger…quote:
Ik snap dat nooit.. alleen voor tamme dieren dan?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Met sommige esdoorns moet je ook uitkijken.
Alleen voor weilanddieren ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. alleen voor tamme dieren dan?
Want ik zie nooit 'wilde' dieren dood onder een boom liggen vol met eikels. Er lopen hier horden runderen en paarden in natuurgebieden met allerlei soorten bomen en giftige planten.
Nu voel ik mij oud.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |