Ja, klopt helemaalquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Unhinged en Accidentally annoying klopt ook
Hoe krijgen ze het voor elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag werden hier ook twee pakketjes bezorgd voor mijn vader. Die lagen in de kliko
Goede Buuf zeg, vroeg ze meteen wat suiker?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Pakje was voor de deur gezet en de buurvrouw heeft hem maar even gepakt en net aan mij gegeven.
@TheStigsDutchCousinquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klep open.
Standaard manouvre.
Klep dicht.
Daar. past alvast een kist inquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WimLex got a new ride
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klep open.
Standaard manouvre.
Klep dicht.
Zeker! En ons numeriek systeem is een stuk makkelijker dan onze grammatica.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Kliko’s hebben een huisnummer. Dus er zit wel een soort van logica achter.
Niet eens.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede Buuf zeg, vroeg ze meteen wat suiker?
Had ze een rok aan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurvrouw vroeg vanavond om een bahco![]()
Ze heeft hem inmiddels weer teruggebracht.
Nee. Hoezo?quote:
Broekpak of tuinbroek > Ze repareert de gootsteenquote:
Ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Broekpak of tuinbroek > Ze repareert de gootsteen
Spijkerbroek of Yogapants > Verveelt zich
Rokje > Hoopt dat je komt helpen en op je rug in haar keuken gaat liggen
Blij dat je dié update ook hebtquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd![]()
Ze ging een bed in elkaar zetten, en dat is gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |