Morguh Pullupquote:
Morguh GOAquote:
O dat is niet best, voor nu geen koffie dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gedoe! m'n espresso machine knalt uit elkaar.. overal koffie.. behalve in mijn kopje
Nee, het metalen filter zit verstopt, beide die er bijgeleverd zijn.. alles al geprobeerd. En dan kan hij zijn druk niet kwijt en schiet dat pistool er met een knal af.. pffff.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet best, voor nu geen koffie dus?
O lekker dan, kan je ook niet met een naaldje die filters door prikken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het metalen filter zit verstopt, beide die er bijgeleverd zijn.. alles al geprobeerd. En dan kan hij zijn druk niet kwijt en schiet dat pistool er met een knal af.. pffff.
Hmm een naaldje.. Dat kan ik nog ff proberen, ff zoeken of ik zon klein naaldje heb.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, kan je ook niet met een naaldje die filters door prikken?
Of even goed uitkloppen ik heb het ook wel eens met het filtertje van de senseoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm een naaldje.. Dat kan ik nog ff proberen, ff zoeken of ik zon klein naaldje heb.
Ik had ze al uitgekookt.. in z'n ultrasoon bakje laten trillen... niuewe besteld net, maar die komen pas zondag
Das balenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 08:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gedoe! m'n espresso machine knalt uit elkaar.. overal koffie.. behalve in mijn kopje
Ik heb deze net een paar maandenquote:
Ongeluk klein hoekje. Hier paar maanden geleden in een bovenwoning een "ontplofte" airrfyer. Woning uitgebrand.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb deze net een paar maandenOke, het was niet de duurste. Maar hij moet nog wel ff mee !
Das niet bestquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongeluk klein hoekje. Hier paar maanden geleden in een bovenwoning een "ontplofte" airrfyer. Woning uitgebrand.
Ik denk dat het met alle elektrische apparaten kan gebeuren. Het wordt bijvoorbeeld ook afgeraden je tv op stand by te zetten als je in je nest ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das niet best
Zijn die dingen ook al gevaarlijk?
Gelukkig heb ik geen airfryer , maar je schijnt ook al brand te kunnen krijgen van de stekker van de waterkoker , dus ik moet nu leren om die er vooral uit te halen als ik langer van huis weg ben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongeluk klein hoekje. Hier paar maanden geleden in een bovenwoning een "ontplofte" airrfyer. Woning uitgebrand.
Dan idd altijd alles afsluiten en checkdubbel check.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen airfryer , maar je schijnt ook al brand te kunnen krijgen van de stekker van de waterkoker , dus ik moet nu leren om die er vooral uit te halen als ik langer van huis weg ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |