Het is wel mijn eigen tentquote:
Uh, welke code geel?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaat het met code geel daar bij jullie?
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...quote:
Was op journaalquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...
Nu zie ik het ook ff niet meer
Nee ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffieuw, ben toch niet helemaal gek
"Het Journaal" ... Dat verklaart een hoopquote:
of misschien heb ik het ergens gelezen , ik volg de laatste tijd vrij weinigquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Het Journaal" ... Dat verklaart een hoophad ook beter moeten weten...
Er waren wel wat heftige buien in Belgie ....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren of vanmorgen gelezen had dat limbo, brabo en zeelo land code geel kregen aan het eind van de dag ...
Nu zie ik het ook ff niet meer
Beetje maarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffieuw, ben toch niet helemaal gek
Klopt maar wel onweer schijntquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje maar
Zuiden ja, maar hier niet
T is hier welkom,quote:
Hier ook, ik hou van onweer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier welkom,
maar geen code geel
Kiek hem dan liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik red me nog wel met die hitte hoor
[ afbeelding ]
En?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was bang dat ik bij thuiskomst een gebraden parkiet op een schommeltje zou aantreffen.
Ze zat in haar badje te spelen als een echte badeend.quote:
Die komt er welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zat in haar badje te spelen als een echte badeend.
Ze houdt het al 7 jaar met mij uit dus dat zal wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |