Kan wel, Noord-Korea doet dat bijna in zijn geheel. Heeft ook voordelen, daar is het 's nachts wel donker. Heb je ook geen problemen met migranten, geen keuzestress in de supermarkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld nu eenmaal. We kunnen Nederland niet hermetisch afsluiten en roepen: "Met het buitenland willen we niets van doen hebben".
Maar dat gaat PVDA/GL niet doen zonder extra linkerpartij, waardoor het allemaal weer kutter wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Twintig jaar geleden had ik een coalitie van CDA, VVD en PvdA een drama gevonden, maar tegenwoordig zou het een zegen voor het land zijn om in elk geval enigszins competente mensen in het landsbestuur te hebben
Dit. En 4 jaar graag. En dan weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Twintig jaar geleden had ik een coalitie van CDA, VVD en PvdA een drama gevonden, maar tegenwoordig zou het een zegen voor het land zijn om in elk geval enigszins competente mensen in het landsbestuur te hebben
Speld?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
VVD, NSC en BBB zijn eruit: ministerie van Asiel en Migratie wordt in drieën geknipt
Asiel, Mi en Gratie
Wedstrijdje wie er als eerst de zwaarste wetten doorheen krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
En dan gaan ze allemaal drie-een derde punt uitwerken?
Eerst wilde PvdA alleen met vriendje GL erbij, nu zijn ze semi-gefuseerd en moet er weer een derde bij?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat gaat PVDA/GL niet doen zonder extra linkerpartij, waardoor het allemaal weer kutter wordt.
Want (ik verzin dit niet) gehandicapten zijn electoraal nu eenmaal niet interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word hier echt wel moe van.
Jarenlang asiel en migratie roepen, maar voor belangrijke zaken is geen tijd...
De mensheid is deplorabel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want (ik verzin dit niet) gehandicapten zijn electoraal nu eenmaal niet interessant.
Eentje kan een plan schrijven, de tweede gooit het in de prullenbak en de derde kan gaan klagen dat het de schuld van GroenLinks is. Zou ik dan de taakverdeling een beetje goed hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Hanca het volgende:
Het niksdoen van Faber was zo moeilijk, dat ze daar nu 3 bewindspersonen voor nodig hebben.
Dit heeft te maken met dat de minister die dat nu tijdelijk overneemt al een ander plenair debat heeft staan op zijn eigenlijke portefeuille. Dat hou je altijd de eerste 1-2 weken na een kabinetsval en heeft niets met asiel en migratie te maken. Daarnaast is een algemeen gehandicaptenbeleid debat nou niet bijster urgent.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
VVD heeft competente mensen? Waarom staan ze dan met niks na een jaar regeren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Fuck wat een kneuzenbende is het toch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Westerveld nog niet snapt is dat zodra de asielproblemen opgelost zijn ALLE problemen opgelost zijn. En met maar liefst 3 mensen op asiel komt dit dus zeker goed!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, nu kunnen 3 partijen, die allen stemmen willen winnen op migratie, allen laten zien dat zij ook niks voor mekaar gaan krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Hanca het volgende:
Het niksdoen van Faber was zo moeilijk, dat ze daar nu 3 bewindspersonen voor nodig hebben.
Ongelofelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Niet aan oplossingen nee. Het doel is uiteraard laten zichzelf profileren op asiel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Fuck wat een kneuzenbende is het toch.
Los van het verneuken van echt belangrijke zaken lijkt het opdelen van een ministerpost me niet echt bijdragen aan oplossingen.
Mevrouw Westerveld is werkelijk de enige die mijn vertrouwen in GL-PvdA niet volledig doet wegvagen.quote:
Ja eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mevrouw Westerveld is werkelijk de enige die mijn vertrouwen in GL-PvdA niet volledig doet wegvagen.
Ik kan er niet bij dat het zo breed geaccepteerd wordt dat men er zo open over is dat dit de grote reden is dat men die positie verdeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet aan oplossingen nee. Het doel is uiteraard laten zichzelf profileren op asiel.
Deze verkiezingen zullen weer over asiel gaan, en de PVV zal weer de grootste worden. En zo is de cirkel rond.
En met 3 mensen gaat het drie keer zo snel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat Westerveld nog niet snapt is dat zodra de asielproblemen opgelost zijn ALLE problemen opgelost zijn. En met maar liefst 3 mensen op asiel komt dit dus zeker goed!
Maar ook 3x zoveel kans dat het niet goed gaat. Waar je dan GL de schuld van kan geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En met 3 mensen gaat het drie keer zo snel.
Niet echt ik had het bericht net voor de laatste post van het vorige topic gezet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit hier al besproken? Rol oud-Kamervoorzitter Bergkamp in affaire-Arib blijkt veel groter - https://nos.nl/l/2570748
Goed nieuws dusquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat Westerveld nog niet snapt is dat zodra de asielproblemen opgelost zijn ALLE problemen opgelost zijn. En met maar liefst 3 mensen op asiel komt dit dus zeker goed!
Tering zelfs demissionair blijft het een kneuzenkermis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
VVD, NSC en BBB zijn eruit: ministerie van Asiel en Migratie wordt in drieën geknipt
Asiel, Mi en Gratie
Waarom ook strafbaar stellen terugkeer en terugkeer aan verschillende partijen geven.quote:Verdeling Asiel en Migratie
VVD
Asielprocedure + vreemdelingen (IND)
Asielnoodmaatregelenwet
Vreemdelingendetentie
Grenstoezicht
Strafbaarstelling niet meewerken terugkeer
NSC
Migratie
Terugkeer en Vertrek
Internationale afspraken herkomstlanden -EU migratie
BBB
COA en opvangbeleid
Gemeentelijke huisvesting
Oekraiense ontheemden
Wetsvoorstel tweestatussenstelsel
Spreidingswet
Afschaffen taakstelling en voorrang statushouders
Echt een schande. Puur eigenbelang om allemaal wat veren in de reet te kunnen steken, maar aan het land wordt niet gedacht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Asiel, Mi en Gratie
"Ik ben beleid!" "Nee!!! IK ben beleid!" "Nee, Nee... IK BEN BELEID!!"quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Asiel, Mi en Gratie
Who cares? Alsof ze die zouden nemen wanneer het nodig is. Politieke verantwoordelijkheid is tegenwoordig toch allemaal 'ik wist het niet', 'dat was mijn voorganger' en 'geen actieve herinnering aan'.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
En wie van de drie draagt de ministeriële verantwoordelijkheid? Of doen ze dat nu alle drie?
En krijgen ze nu ook alledrie extra betaald voor dat extra ministerie?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
En wie van de drie draagt de ministeriële verantwoordelijkheid? Of doen ze dat nu alle drie?
Nee joh, dat is toch niet half zo belangrijk als asielzoekers pesten? Bovendien, als die enorme asielcrisis eindelijk is opgelost, zijn er op wonderbaarlijke wijze ineens voldoende huizen!quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef capricia het volgende:
Was Mona Keijzer niet bezig met het bouwen van huizen, of is dat inmiddels een parttime baantje geworden?
Ik gok dat het die 3 niet eens uit maakt of deze maatregelen gerealiseerd gaan worden. Links gaat ze inderdaad niet helpen, de rest van rechts is niet genoeg, dus komt het op de PVV aan. Als die meestemmen, mooi, dan is de VVD degene die het doet. Als ze tegen stemmen, mooi, dan is de VVD met oog op de verkiezingen de enige die wél iets aan migratie wil doen. (Ja, NSC en BBB zijn irrelevant.)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
En hoe gaan ze aan een meerderheid komen? Gaat de PVV altijd meestemmen met deze 3 partijen of moet er geslijmd worden in de kamer bij partijen die er ook wel wat voor terug willen zien? (waarna er, uiteraard, weer de bekende kritiek gaat komen dat het kabinet links is)
Wij zijn beleid.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Ik ben beleid!" "Nee!!! IK ben beleid!" "Nee, Nee... IK BEN BELEID!!"
Lekker dan
Het is nou ook niet echt dat ze in volkshuisvesting als minister uitblinkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch niet half zo belangrijk als asielzoekers pesten? Bovendien, als die enorme asielcrisis eindelijk is opgelost, zijn er op wonderbaarlijke wijze ineens voldoende huizen!
Ik ben van mening dat Arib nooit voorzitter had moeten worden, dat het goed is dat Bergkamp weg is en dat ook Bosma geen goede voorzitter is vanwege zijn representerende rol. En daarvoor hadden we Van Miltenburg die brieven door de versnipperaar haalde. De laatste goede is Gerdi Verbeet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet echt ik had het bericht net voor de laatste post van het vorige topic gezet.
Tja lijkt erop dat Arib flink is genaaid door vuil spel. Die Bergkamp kwam mij altijd al onbetrouwbaar over ook.
Daar denken zij en haar grote leider van der Plas heel anders overquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt dat ze in volkshuisvesting als minister uitblinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |