Kan wel, Noord-Korea doet dat bijna in zijn geheel. Heeft ook voordelen, daar is het 's nachts wel donker. Heb je ook geen problemen met migranten, geen keuzestress in de supermarkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld nu eenmaal. We kunnen Nederland niet hermetisch afsluiten en roepen: "Met het buitenland willen we niets van doen hebben".
Maar dat gaat PVDA/GL niet doen zonder extra linkerpartij, waardoor het allemaal weer kutter wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Twintig jaar geleden had ik een coalitie van CDA, VVD en PvdA een drama gevonden, maar tegenwoordig zou het een zegen voor het land zijn om in elk geval enigszins competente mensen in het landsbestuur te hebben
Dit. En 4 jaar graag. En dan weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Twintig jaar geleden had ik een coalitie van CDA, VVD en PvdA een drama gevonden, maar tegenwoordig zou het een zegen voor het land zijn om in elk geval enigszins competente mensen in het landsbestuur te hebben
Speld?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
VVD, NSC en BBB zijn eruit: ministerie van Asiel en Migratie wordt in drieën geknipt
Asiel, Mi en Gratie
Wedstrijdje wie er als eerst de zwaarste wetten doorheen krijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
En dan gaan ze allemaal drie-een derde punt uitwerken?
Eerst wilde PvdA alleen met vriendje GL erbij, nu zijn ze semi-gefuseerd en moet er weer een derde bij?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat gaat PVDA/GL niet doen zonder extra linkerpartij, waardoor het allemaal weer kutter wordt.
Want (ik verzin dit niet) gehandicapten zijn electoraal nu eenmaal niet interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word hier echt wel moe van.
Jarenlang asiel en migratie roepen, maar voor belangrijke zaken is geen tijd...
De mensheid is deplorabel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Want (ik verzin dit niet) gehandicapten zijn electoraal nu eenmaal niet interessant.
Eentje kan een plan schrijven, de tweede gooit het in de prullenbak en de derde kan gaan klagen dat het de schuld van GroenLinks is. Zou ik dan de taakverdeling een beetje goed hebben?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Hanca het volgende:
Het niksdoen van Faber was zo moeilijk, dat ze daar nu 3 bewindspersonen voor nodig hebben.
Dit heeft te maken met dat de minister die dat nu tijdelijk overneemt al een ander plenair debat heeft staan op zijn eigenlijke portefeuille. Dat hou je altijd de eerste 1-2 weken na een kabinetsval en heeft niets met asiel en migratie te maken. Daarnaast is een algemeen gehandicaptenbeleid debat nou niet bijster urgent.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
VVD heeft competente mensen? Waarom staan ze dan met niks na een jaar regeren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:15 schreef Tijn het volgende:
Fuck wat een kneuzenbende is het toch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Westerveld nog niet snapt is dat zodra de asielproblemen opgelost zijn ALLE problemen opgelost zijn. En met maar liefst 3 mensen op asiel komt dit dus zeker goed!quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, nu kunnen 3 partijen, die allen stemmen willen winnen op migratie, allen laten zien dat zij ook niks voor mekaar gaan krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:37 schreef Hanca het volgende:
Het niksdoen van Faber was zo moeilijk, dat ze daar nu 3 bewindspersonen voor nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |