Hihi tomaatjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd
Klinkt als de perfecte slaap!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om 20.00 uur al gaan slapen. 02.00 uur wakker. Toen ergens weer in slaap gevallen en om 7.30 liep ik met de honden in het bos. Nu weer moe
O dat was toch veel slaapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Om 20.00 uur al gaan slapen. 02.00 uur wakker. Toen ergens weer in slaap gevallen en om 7.30 liep ik met de honden in het bos. Nu weer moe
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht al dat heb ik niet getypt en scrolde geschrokken terug
*emmer water paktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit hier nu met een rood hoofd
Ik zou er voor tekenen 6 uur slaap op een nacht achter elkaar.quote:
Zal ik je moe maken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen 6 uur slaap op een nacht achter elkaar.
O vervelend, wie weet lukt het straks welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:48 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik ga een paar weken op deze dames passen
Edit: postimg doet stom
Graagquote:
Nou deze maand heb ik heel heel veel op mijn agenda staan en daarnaast het afhandelen van opa’s overlijden. We hebben inmiddels het huis wel helemaal leeg. Over 2 weken sleutel inleveren en dan is dat afgehandeld. Daarnaast zit ik momenteel in een opleiding van werk en heb ik aanvullend ehbo/bhv opleiding van werk. 26 juni heb ik ook nog de afsluiting van het talentenprogramma waar ik 6 maanden aan heb deelgenomen. Daar moet ik ook nog het een en ander voor doen incl een eindpresentatie voor de raad van bestuur waar ik tegenop zie. Ik heb mijzelf daarom juli 2 weken verlof geplannendquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was toch veel slaap
Hoe komt dat toch dat je zo snel moe bent
sokken aan doenquote:
Yatsheeeeeeequote:
Dat is natuurlijk ook niet mis, het overlijden van je opa en dan daarna alles opruimen dat vergt veel energie. Daarnaast doe je dus heel veel, denk eraan lieverd dat je je zelf niet voorbij loopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou deze maand heb ik heel heel veel op mijn agenda staan en daarnaast het afhandelen van opa’s overlijden. We hebben inmiddels het huis wel helemaal leeg. Over 2 weken sleutel inleveren en dan is dat afgehandeld. Daarnaast zit ik momenteel in een opleiding van werk en heb ik aanvullend ehbo/bhv opleiding van werk. 26 juni heb ik ook nog de afsluiting van het talentenprogramma waar ik 6 maanden aan heb deelgenomen. Daar moet ik ook nog het een en ander voor doen incl een eindpresentatie voor de raad van bestuur waar ik tegenop zie. Ik heb mijzelf daarom juli 2 weken verlof geplannend
quote:
Niet boos wordenquote:
Okquote:
Hij weet wat het betekent.quote:
Jaquote:
Oke vertel? Want ik snap er geen bal vanquote:
quote:
DMquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke vertel? Want ik snap er geen bal van
quote:
Lovelyquote:
Morguh Lovelyquote:
Lekker geslapen?quote:
O dat is minder.quote:
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beterquote:
Hoop ik ook voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beter
*biedt zich aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beter
Je bent er maar druk mee weer een die je moe wil makenquote:
Ik ben Stig, ik kan datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee weer een die je moe wil maken
Ja schijnbaar ben je onvermoeibaarquote:
Ik denk dat @aeque zich hier ook wel graag voor aanmeldquote:
Dat is ook top ideequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )quote:
Some say...quote:
Ik denk dat dat meer lui dan moe isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van lui zijn kan je ook moe wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer lui dan moe is
True dat.quote:
Misschien willen we helemaal niet uit etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Dat kan idd nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd
Neequote:
Ja komen steeds meer dingen bijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijn
Ja je hebt zo de dag gevuld. Maar als het gezellig is maakt het niet uit wat je doetquote:
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehuequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laat ik aan hun overquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehue
O oepsquote:
of iets eenvoudigs bereiden in de pingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
wel heel eenvoudigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..![]()
mwah jij bent en blijft de man van de ping hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mwah jij bent en blijft de man van de ping he
Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?
Dat heb je zelf over je afgeroepen alles in de ping en kant en klaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgd
Zo lief.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
Het was meer een kpd gericht ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.![]()
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.quote:
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DMquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.
Deal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.quote:
Ja zodra je in DM gaat kan ik niet oordelen of het te erg wasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Fix mij dan maar ffquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Jij wil mij gewoon voor jezelf!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon voor jezelf!
Lovely heeft veel voor iedereenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]val ik nu door de mand
![]()
je hebt er hier nog genoeg rondhuppelen, ik gun Aeque gewoon ook wat
Dat is zo lovelyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Simply lovely!quote:
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat hetquote:
* aeque pakt de ducttapequote:
Npu niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat het
Dan wordt dat uit dm lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Meer voor mijquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan wordt dat uit dm lastig.Dat gaat dan niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Je vergat een punt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Jellybelly aka Saradan ben je nooit meer alleen je vriendin Sara is altijd bij je
O dat maakt een heel verschil zo punt, maar zonder punt bestaat dus ookquote:
Dat is denk ik ook waarom @JellyBelly. er een punt achter heeft gezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat maakt een heel verschil zo punt, maar zonder punt bestaat dus ook
Ik heb de punt over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waarom @:jellybelly. er een punt achter heeft gezet.
quote:
Vooruit danquote:
quote:
Is dat ook al een regel?quote:
grapjequote:Op zondag 8 juni 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat ook al een regel?
Waarom zie ik dan zoveel mensen het over het dts nachtslot hebben?
Hopelijk in juli weer zonder nachtslot. Maar even afwachten.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat ook al een regel?
Waarom zie ik dan zoveel mensen het over het dts nachtslot hebben?
Ja dat deed ik ook wel, maar was tegen dovemansorenquote:Op zondag 8 juni 2025 00:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd HE???? roepen als ze wat zeggen
quote:Op zondag 8 juni 2025 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha harde straffen voor flauwe grappen
was per ongeluk ja!!!quote:Op zondag 8 juni 2025 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha harde straffen voor flauwe grappen
smeerkeesquote:Op zondag 8 juni 2025 00:33 schreef sp3c het volgende:
als het een grapje was had ik het vreselijk uitgesmeerd
zo kennen jullie mij
nou zegquote:
nee dit is dts tot dts weer magquote:
Ja k...tquote:
Striptease?quote:
Dat kunnen ze ookquote:
Naar voren kijken...quote:
gequote omdat het kanquote:
Huhquote:Op zondag 8 juni 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Barend spreek je in het Engels uit als while giving birth, gisteren geleerd
Tjongequote:Op zondag 8 juni 2025 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
En je hebt een internationale vrouwendag, women day, en een Wimmen day.
Voor alle Wimmen
Ja, goede grappen heb ik gister gehoord
quote:Op zondag 8 juni 2025 00:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Barend spreek je in het Engels uit als while giving birth, gisteren geleerd
tijd voor een nieuwe meeting waar jij al die grappen voordraagtquote:Op zondag 8 juni 2025 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
En je hebt een internationale vrouwendag, women day, en een Wimmen day.
Voor alle Wimmen
Ja, goede grappen heb ik gister gehoord
Nou ik denk niet dat ik daar goed in benquote:Op zondag 8 juni 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe meeting waar jij al die grappen voordraagt
Erg jammerquote:Op zondag 8 juni 2025 01:34 schreef Shii het volgende:
Het is toch wat stilletjes op FOK zo zonder DTS.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Alsof je een roker zijn sigaretje onthoudt
Morguh GGquote:Op zondag 8 juni 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Alsof je een roker zijn sigaretje onthoudt
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja, tijd voor een lekker ontbijtje
Morguh lieffiequote:
Ja, dat mag nooit ontbreken natuurlijk.quote:
Dotje schatjequote:
Ook weer vroeg wakkerquote:
Morguhquote:
Ja, vriendin is jarig vandaagquote:
Lovelyquote:
Was vroeg wakker, kraaien maakten ern hoop kabaal. Daarna wel weer in slaap gevallenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhJe bent lekker op tijd deze zondagmorgen
O gefeliciteerdquote:Op zondag 8 juni 2025 08:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vriendin is jarig vandaag
[..]
Lovely
Stigkequote:Op zondag 8 juni 2025 08:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, vriendin is jarig vandaag
[..]
Lovely
Ja, en er komt visite. Drukke dagquote:Op zondag 8 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gefeliciteerdga je der lekker verwennen vandaag?
quote:
Ja als je je verjaardag viert welquote:Op zondag 8 juni 2025 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en er komt visite. Drukke dag
[..]
Ja, het valt dan gelijk weer stil hier.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:08 schreef aeque het volgende:
Ik gok zomaar dat DTS weer open is gegaan rond 8.30.
Heb je bijdehandjes op?quote:
Volgende keer kom ik wel met jou een beschuitje eten.quote:
Met aardbeien er op?quote:Op zondag 8 juni 2025 09:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik wel met jou een beschuitje eten.
Moet ik even extra beschuiten halenquote:
Ja anders gaat het nog passen natuurlijkquote:
Ah joh je hebt er maar 3 nodig om het nodige te bedekkenquote:Op zondag 8 juni 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja anders gaat het nog passen natuurlijk![]()
* Lovely wilde wat zeggen maar nee, ik hou mij wel even stilquote:Op zondag 8 juni 2025 09:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah joh je hebt er maar 3 nodig om het nodige te bedekken
quote:
Hey Stig, en is het een gezellig verjaardag?quote:
Was primaquote:Op zondag 8 juni 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig, en is het een gezellig verjaardag?
Fijn zo.quote:
Verbannen zijn er weerquote:
Bijnaquote:Op zondag 8 juni 2025 23:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verbannen zijn er weer
En het is niet eens middernacht
Bij jou thuis?quote:Op maandag 9 juni 2025 00:04 schreef StevenHyde het volgende:
Dan maar weer punten scoren met een potje poker ipv dts
Jah zondequote:Op maandag 9 juni 2025 00:04 schreef StevenHyde het volgende:
Dan maar weer punten scoren met een potje poker ipv dts
Dat denk jijquote:Op maandag 9 juni 2025 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, maar je zult het nooit weten...
Maar als jij TRs kunt zien, dan kan @Paul dat ook. Vandaar dat er nooit op mijn TRs wordt gereageerdquote:
Ik kan er verder niks meequote:Op maandag 9 juni 2025 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als jij TRs kunt zien, dan kan @:paul dat ook. Vandaar dat er nooit op mijn TRs wordt gereageerd
#verdacht
Daar heb je in DTS natuurlijk niets aan. Daar zie je de teller iedere minuut omhoog gaan. Hier in ONZ SC is iedereen lief en zie je nooit een TRquote:Op maandag 9 juni 2025 00:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan er verder niks mee
Zie alleen dat er een gezet is in een topic. Niet door wie of welke post of waarvoor.
TR gezet.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar heb je in DTS natuurlijk niets aan. Daar zie je de teller iedere minuut omhoog gaan. Hier in ONZ SC is iedereen lief en zie je nooit een TR
Weer eens wat anders dan dorst, hoofdpijn, misselijk, honger. Wees blijquote:
Nee je krijgt geen likequote:
Likequote:Op maandag 9 juni 2025 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, nu maar een boek lezen ipv smileys posten
Die van mij appt gelukkig niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 04:43 schreef sp3c het volgende:
Tenzij ik niet binnen 2 seconde reageer op dr berichtjes
Dan is ze ziedend
Met de nadruk op grootste?quote:Op maandag 9 juni 2025 05:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met de allergrootste vriend van ?
jawel hoor
Scheelt een hoop TR’s. Is dat ruggengraatloze ventje ook weer blij.quote:Op maandag 9 juni 2025 05:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan posten er nog maar weinig op FOK! vermoed ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |