SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Beste Fokkers,
Iedereen heeft een droom — de mijne heeft 0,0 met dit forum te maken maar toch vraag ik jullie hulp bij een andere kwestie.
Al een aantal jaar sta ik dankzij vele lieve users ( waaronder mister like himself @:Schakeltopia) op 1 in de user top 500 met je raadt het nooit ..
Natuurlijk zou het fijn zijn als dit zo blijft.
Ik geef niet op. Ik blijf posten, lachen, meedoen. Maar zonder jullie support lukt het niet.
Een like kost niets, maar betekent voor mij alles.
Dank jullie wel! 🙏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa like gegeven
Smile, it's free therapy.
Beste Fokkers,
Iedereen heeft een droom — de mijne heeft 0,0 met dit forum te maken maar toch vraag ik jullie hulp bij een andere kwestie.
Al een aantal jaar sta ik dankzij vele lieve users ( waaronder mister like himself @:Schakeltopia) op 1 in de user top 500 met je raadt het nooit ..
Ik geef niet op. Ik blijf posten, lachen, meedoen. Maar zonder jullie support lukt het niet.
Dank jullie wel! 🙏beter goed gejat dan slecht verzonnen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen he
Beste Fokkers,
Dank jullie wel! 🙏Ik heb je een like gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:34 schreef JustinK het volgende:
Er kan er maar één de nummer 1 zijn
Hé héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben je![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:34 schreef JustinK het volgende:
Er kan er maar één de nummer 1 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent er weer
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Ik zal jou eens een plek omhoog bezorgenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ben je al een plek omhoog gegaan @:greysbones
Praatjes praatjesquote:Op zondag 8 juni 2025 19:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een plek omhoog bezorgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |