quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon voor jezelf!
Lovely heeft veel voor iedereenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]val ik nu door de mand
![]()
je hebt er hier nog genoeg rondhuppelen, ik gun Aeque gewoon ook wat
Dat is zo lovelyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Simply lovely!quote:
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat hetquote:
* aeque pakt de ducttapequote:
Npu niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat het
Niet mijn mond afplakken hequote:
Dan wordt dat uit dm lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Meer voor mijquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan wordt dat uit dm lastig.Dat gaat dan niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼
Echt nietquote:
Je vergat een punt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Jellybelly aka Saradan ben je nooit meer alleen je vriendin Sara is altijd bij je
O dat maakt een heel verschil zo punt, maar zonder punt bestaat dus ookquote:
Dat is denk ik ook waarom @JellyBelly. er een punt achter heeft gezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat maakt een heel verschil zo punt, maar zonder punt bestaat dus ook
Ik heb de punt over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook waarom @:jellybelly. er een punt achter heeft gezet.
quote:
Eerlijk delen hoorquote:
Vooruit danquote:
quote:
quote:
Is dat ook al een regel?quote:
grapjequote:Op zondag 8 juni 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat ook al een regel?
Waarom zie ik dan zoveel mensen het over het dts nachtslot hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |