Neequote:
Ja komen steeds meer dingen bijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijn
Ja je hebt zo de dag gevuld. Maar als het gezellig is maakt het niet uit wat je doetquote:
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehuequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Dat laat ik aan hun overquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ligt eraan welke game, sommigen zijn erg opwindend huehue
O oepsquote:
of iets eenvoudigs bereiden in de pingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
wel heel eenvoudigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dat is iets wat ik niet snel zou doen..![]()
mwah jij bent en blijft de man van de ping hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of iets eenvoudigs bereiden in de ping
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mwah jij bent en blijft de man van de ping he
Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Hij wil iedereen moe makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?
Dat heb je zelf over je afgeroepen alles in de ping en kant en klaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Zo lief.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
Het was meer een kpd gericht ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.![]()
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.quote:
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DMquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.
Deal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.quote:
Ja zodra je in DM gaat kan ik niet oordelen of het te erg wasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Fix mij dan maar ffquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Jij wil mij gewoon voor jezelf!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |