quote:
Lovelyquote:
Morguh Lovelyquote:
Lekker geslapen?quote:
O dat is minder.quote:
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beterquote:
Hoop ik ook voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beter
*biedt zich aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel, maar niks aan te doen..hopelijk slaap ik vanavond/vannacht beter
Je bent er maar druk mee weer een die je moe wil makenquote:
Ik ben Stig, ik kan datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee weer een die je moe wil maken
Ja schijnbaar ben je onvermoeibaarquote:
Ik denk dat @aeque zich hier ook wel graag voor aanmeldquote:
Dat is ook top ideequote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )quote:
Some say...quote:
Ik denk dat dat meer lui dan moe isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Van lui zijn kan je ook moe wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer lui dan moe is
True dat.quote:
Misschien willen we helemaal niet uit etenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst lekker uit eten, en dan gezellig gamen (als je het doet dan ook goed doen he )
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Dat kan idd nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het allemaal van de gametijd af.
Dat is ook een optie, kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |